20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle til salgs  (Lest 300864 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #570 på: 21. Juni 2019, 14:05 »
Som jeg sa når det her startet er det nok helt sikkert enda bare en godt mekka smokescreen for å få fansen til å tenke på noe annet mens Rafas kontraktskrav om penger osv blir skjult bort i alt kaoset. Gode gamle Mike.

Ser ut som det nesten var spikeren på hodet her!

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #571 på: 21. Juni 2019, 14:15 »
Haha.. du har enda ikke skjønt at dette er reelt. Vi har snart ny eier. Bare snakk om tid. Rafa er taus ,så trolig er avtaler gjort så han vet nok at han blir værende med ny eier.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #572 på: 21. Juni 2019, 14:19 »
Haha.. du har enda ikke skjønt at dette er reelt. Vi har snart ny eier. Bare snakk om tid. Rafa er taus ,så trolig er avtaler gjort så han vet nok at han blir værende med ny eier.

Rafa som er fjernet fra all promotering av klubben og nye drakter mener du?

https://www.themag.co.uk/2019/06/rafa-benitez-name-has-now-been-removed-from-newcastle-uniteds-new-marketing/

Rudi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #573 på: 21. Juni 2019, 16:22 »
Det hadde vært mye mer merkelig om Rafa hadde vært en del av promotering og draktslipp, så akkurat der kan man ikke syte så mye imo.

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #574 på: 21. Juni 2019, 17:02 »
Har vi eksempel på Rafa som promoterer draktsalg? Noensinne? Ville hatt meg en prat med markedsavdelingen da i tilfelle.  :)

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #575 på: 21. Juni 2019, 18:21 »
Har vi eksempel på Rafa som promoterer draktsalg? Noensinne? Ville hatt meg en prat med markedsavdelingen da i tilfelle.  :)
Hadde vært gøy da. De fleste supportere har vel mer Rafakropp😎😂

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #576 på: 21. Juni 2019, 19:30 »
Har vi eksempel på Rafa som promoterer draktsalg? Noensinne? Ville hatt meg en prat med markedsavdelingen da i tilfelle.  :)
Hadde vært gøy da. De fleste supportere har vel mer Rafakropp😎😂

Er nok en del høyere enn Rafa, men småtjukk, tynn i luggen og smultring rundt kjeften. Broderen mener jeg er veldig lik  ;D ;D ;D Så, Rafa hadde nok vært en god modell for meg, i stedet for Yedlin eller Atsu.

Skal vurdere å kjøpe en drakt igjen den dagen Ashley peller seg ut av byen.
No fate but what you make

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #577 på: 21. Juni 2019, 23:42 »
Har vi eksempel på Rafa som promoterer draktsalg? Noensinne? Ville hatt meg en prat med markedsavdelingen da i tilfelle.  :)
Hadde vært gøy da. De fleste supportere har vel mer Rafakropp😎😂

Er nok en del høyere enn Rafa, men småtjukk, tynn i luggen og smultring rundt kjeften. Broderen mener jeg er veldig lik  ;D ;D ;D Så, Rafa hadde nok vært en god modell for meg, i stedet for Yedlin eller Atsu.

Skal vurdere å kjøpe en drakt igjen den dagen Ashley peller seg ut av byen.

😂😂 big Rafa👍

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #578 på: 21. Juni 2019, 23:54 »
Hvorfor er det så mange idiotiske journalister i disse engelske tabloidene. The sun, The Times er flere idioter. dem sier noe bare får å ha noe å si i stede for å vente på sannheten kommer.

siste er fra the times crushing takeover update  and rafa gone... og journalisten George Caulkin



Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #579 på: 21. Juni 2019, 23:58 »
Hvorfor er det så mange idiotiske journalister i disse engelske tabloidene. The sun, The Times er flere idioter. dem sier noe bare får å ha noe å si i stede for å vente på sannheten kommer.

siste er fra the times crushing takeover update  and rafa gone... og journalisten George Caulkin

Nettaviser selger annonser (som er deres inntekstkilde) basert på hvor mange lesere (klikk) de kan vise de har til annonsørene. Jo fler klikk, jo flere lesere. Derfor ser vi dessverre at de fleste mediene spinner opp den ene ikke-historien etter den andre, for å få oss til å klikke oss inn å lese.

Genererer dessverre en enorm mengde med svada....
No fate but what you make

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #580 på: 22. Juni 2019, 00:19 »
Uansett ka så skjer, så får me svar om litt over 1 uke.
Hadde vært fantadtisk om da va positive nyhete, me trenge da! Då trur eg aktiviteten her inne hadde økt i takt med optimismen.
Her må vel Ashley skjønna at nok e nok?
E kje bærekraftug om Rafa forsvinner og salget kollapser. Men itte så mången år med skuffelser e da vel akkurat da den sadisten fóre av, våre lidelser!

Trur ikkje ein overtakelse e gjort innen måneden, men me komme te å få svar angåande Rafa vertfall.
Då vett me kor me står.
Om da tar heile Juli får da berre så vær.
Ikkje optimalt med tanke på oppkjøring, men om da betyr 5 mnd med samme lag for at Ashley pakke sakene sine så so beit.

Håpe da går bra, men vett at Ashley kan ødelegga alt med høge krav, endrede krav, ønske om reklame dei neste årene, eller berre fordi han vil ødelegga.

Om da går i dass kan han regna med angrep mot SD(noko dei slutta med når da va håp om takeover), masseflukt fra klubben, medioker manager, null spelara inn.
Da e jo å skyta seg sjølv i håve, så om så skjer så trur eg da e noko han får turn on på! Litt som Hitler, å sjå eit heilt folkeslag lida, berre fordi han kan!

Koffor han gjør så han gjør håpe eg virkelig me får svar på i ei bok i framtio - "Fat f**k, the untold story" - eller noko i den dur!

For pdd e da heilt uforståelig kossen han drifte denna klubben!

Tolke da vertfall som positivt da BZG har uttalt, stillheten fra klubben(hadde da vel vært uansett), men ikkje minst e da vel bra at Rafa ikkje har gått ut å sutra?? Han veit jo å bruka media for å gå da så han vil, så når han ikkje bruke dei så seie da at han vente på den endelige avgjørelsen han og.

Drit i ka journalista som må fylla sidene sine seie, dei veit kje noko av nytte dei heller, trøsta oss med da kvar gong ein ny negativ artikkel komme!

Satsa på at detta går seg te og at da snart blir jubel her på forumet. Og at neste sommer snakke me om alle spelarane me vil kjøpa og lage ønske-11er - sånn så da va før - i stedet for å stå målløse og oppgitt på sidelinjo, litt sånn så da e akkurat no!

Me må fortsatt ha truo🙂

There's hope in the hanging snore!😁
Venter i spenning...

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #581 på: 22. Juni 2019, 14:48 »
Mike Ashley har igjen kommet til en beslutning. mike ashley agrees new 52m deal.

Hva er det den idioten av en eier holder på med egentlig? kjøper andre ting en noe som har med klubben å gjøre..  game digital agrees to 52 m takeover by mike ashleys sports direct.


jeg blir så forbanna at han har fått lov til å være eier av denne klubben.Alt han gjør er i strid mot klubben, spillerne og manageren samt fansen... jeg tror om en overtakelse skjer at ingen kommer til å takke han. Han har bare gjort feil... ser jo på fyren også at han er en dust.

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #582 på: 22. Juni 2019, 19:03 »
tipper alt går til helvete. at ashley blir, ingen ny eier, rafa forsvinner. Real Madrid vil kjøpe Almiron...


jeg er veldig skeptisk til dette oppkjøpet nå.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #583 på: 22. Juni 2019, 19:04 »
tipper alt går til helvete. at ashley blir, ingen ny eier, rafa forsvinner. Real Madrid vil kjøpe Almiron...


jeg er veldig skeptisk til dette oppkjøpet nå.

Er du seriøs?

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #584 på: 22. Juni 2019, 19:55 »
Ryktes at klubben vil gjøre et siste forsøk på å overtale Rafa til å signere kontrakten, og at dette vil skje iløpet av uka.
De fleste journalister mener dog at Benitez kommer til å forlate oss når nåværende kontrakt går ut, ettersom det nye tilbudet er alt for dårlig..

Mike Ashley pisser på klubben pisser på fansen, og pisser på byen Newcastle - og han ler mens han gjør det!