20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp  (Lest 142432 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kasstravels

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 1
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #390 på: 15. Mars 2018, 16:35 »
Vi er en kameratgjeng på 6 som prøver å få tak i billetter til Newcastle - Arsenal 15. April. Kampen blir ikke lagt ut på general sale og man må dermed melde seg inn i "Black & White" til den nette sum av £48.90 (inkl booking fee og porto) kun for å få mulighet til å kjøpe billett.. Hver medlemskap gir mulighet til å kjøpe 2 billetter, mao vi må ut med £150 før vi har kjøpt en eneste billett.. Litt risky iom at det ikke er mulig å vite om det er ledige billetter, eller om vi ender opp med 6 enkeltbilletter rundt om på stadion..

Er det noen her som har forslag til andre kanaler, evt noen som har sesongkort de ikke får brukt el.? Blir litt meningsløst å melde seg inn i klubben for å dra på en kamp som i tillegg er en av de siste for året..

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #391 på: 15. Mars 2018, 19:34 »
Om dere ikke får kjøpt via den norske supporterklubben, prøv fotballtur.no eller Ving.

Evt Viagogo om det brenner på dass...
No fate but what you make

SverreS

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 61
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #392 på: 27. Mars 2018, 10:56 »
Jeg har to sesongkort som ikke blir brukt på den matchen, selger de til kostpris (kun til Newcastle-supportere). Se egen tråd «Hjemmebilletter 2017/2018»

Vi er en kameratgjeng på 6 som prøver å få tak i billetter til Newcastle - Arsenal 15. April. Kampen blir ikke lagt ut på general sale og man må dermed melde seg inn i "Black & White" til den nette sum av £48.90 (inkl booking fee og porto) kun for å få mulighet til å kjøpe billett.. Hver medlemskap gir mulighet til å kjøpe 2 billetter, mao vi må ut med £150 før vi har kjøpt en eneste billett.. Litt risky iom at det ikke er mulig å vite om det er ledige billetter, eller om vi ender opp med 6 enkeltbilletter rundt om på stadion..

Er det noen her som har forslag til andre kanaler, evt noen som har sesongkort de ikke får brukt el.? Blir litt meningsløst å melde seg inn i klubben for å dra på en kamp som i tillegg er en av de siste for året..

Klovnen

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 120
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #393 på: 09. Mars 2019, 19:54 »
Nåken som har tips te kossen eg ska gå fra for å få tak i billetter te Newcastle - Crystal Palace 6/4?

Sette o pris på erfaringer med å fly fra Stavanger - Newcastle

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #394 på: 09. Mars 2019, 21:15 »
Vil absolutt anbefale å bestille billetter via hjemmesiden her på newutd.no

Er du medlem her, er det absolutt den beste muligheten. Men fristen er 4 uker før kamp.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Gundersen18

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 39
  • Black and white army!
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #395 på: 10. Mars 2019, 02:33 »
Jeg har reist en del fra Stavanger og oftest mellomlandet på Schiphol (Amsterdam) med KLM og det har funket ganske bra. Enkelte ganger kan det bli litt kort tid mellom landing og avgang ved forsinkelse på Sola så man bør evt passe på å få stor nok avstand mellom avgangene. Forholdsvis kort avstand mellom ankomst og gatene som blir brukt til Newcastle.

Jeg har også reist via London Heathrow, men her bør man beregne enda bedre tid. Hvis jeg husker riktig så er det både passkontroll og sikkerhetskontroll fordi man kommer fra EU og inn i UK.
Går kanskje an å reise via København, men her har jeg måttet løpe en god distanse tidligere for å rekke fly tilbake til Stavanger.

Synd Bmi Regional gikk konk og direkteruten Stavanger - Newcastle ikke lenger eksisterer..
« Siste redigering: 10. Mars 2019, 02:35 av Gundersen18 »

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #396 på: 12. Mars 2019, 11:07 »
Hei. Sorry, kunne sikkert funnet info om dette på tråden, men litt lat:) Vi er fire stykk som tenker oss på Newcastle-Liverpool. Er det best å kjøpe gjennom supporterklubben? (jeg er medlem, hvor mange kan jeg kjøpe?) Eller direkte fra klubben?

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #397 på: 12. Mars 2019, 19:43 »


Synd Bmi Regional gikk konk og direkteruten Stavanger - Newcastle ikke lenger eksisterer..

Not so fast there mister: https://www.loganair.co.uk/destinations/city-guides/stavanger/
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #398 på: 12. Mars 2019, 19:47 »
Hei. Sorry, kunne sikkert funnet info om dette på tråden, men litt lat:) Vi er fire stykk som tenker oss på Newcastle-Liverpool. Er det best å kjøpe gjennom supporterklubben? (jeg er medlem, hvor mange kan jeg kjøpe?) Eller direkte fra klubben?

Det blir supporterturen, så der kan det bli litt kamp om de få billettene vi har til rådighet. Men vanligvis skal det være 2 billetter pr. medlemskap, så da trenger du et familemedlem (koster mindre).
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Gundersen18

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 39
  • Black and white army!
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #399 på: 14. Mars 2019, 23:06 »


Synd Bmi Regional gikk konk og direkteruten Stavanger - Newcastle ikke lenger eksisterer..

Not so fast there mister: https://www.loganair.co.uk/destinations/city-guides/stavanger/

Når starter de med denne ruten og flyr de tur/retur? :)

nebur

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #400 på: 15. Okt. 2022, 12:02 »
Hei !

Hvor/hvordan kan man få tak i billetter til 22/23 sesongen? Finner ikke ut av det  :P

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #401 på: 17. Okt. 2022, 18:29 »
Ikke lett. Prøvde å melde meg inn i klubben for å få prioritet når billetter slippes, men det er faktisk utsolgt(!!!!) for medlemskap ble det opplyst.

Chelsea-kampen som jeg skal på ble utsolgt tvert når billetter ble lagt ut for medlemmer/sesongkortinnehavere.

Har vært billetter tilgjengelig på andre kamper, men da stort sett på familietribunen som jeg har sett.

Vi kjøpte likegodt hospitality package, The Barracks, til rundt 2000 kr. pr. snute. Slipper inn rundt 2,5 time før kamp i en egen restaurant med mat og noe underholdning inkludert. Sitteplasser på Milburn Stand (den høye langsiden). Kan sitte igjen rundt 2,5 time etter kamp. Dyrt, men med mat inkludert, gode plasser, samt mulighet for å slippe do- og ølkø i pausa, så er det verdt det :) Og i forhold til mange andre stadioner og klubber, så koster det nå fort borti det samme for noen vanlige billetter.

Ved tidligere anledninger har jeg med god erfaring benyttet meg av https://fotballtur.no/ når jeg har vært på kamper i London. De hevder å kunne ordne billetter på St. James' også (scroll ned i bånn på siden), kan være en mulighet?
« Siste redigering: 17. Okt. 2022, 18:39 av Geordie »
No fate but what you make

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #402 på: 18. Okt. 2022, 13:46 »
Reknar med avtalen som TAN hadde med klubben ikkje gjeld lengre?

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #403 på: 11. Jan. 2023, 13:42 »
Noen som vet hvordan mulighetene til å få billetter til kamp er for tiden?

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #404 på: 11. Jan. 2023, 15:42 »
Noen som vet hvordan mulighetene til å få billetter til kamp er for tiden?

Se innlegget mitt rett over
No fate but what you make