20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steve Bruce  (Lest 74972 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #120 på: 01. Jan. 2020, 11:01 »
Vi har vel bare hatt Kinnear og Bruce av de fem nederste?..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #121 på: 01. Jan. 2020, 18:08 »
Dei to namna står godt samen😂

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #122 på: 01. Jan. 2020, 20:51 »
Hadde alle på listen hatt eks Liverpool så kunne listen vært fair. De i toppen er jo managere som har styrt topplagene. Om du kjører Nr 4 på lista Rafa opp mot Bruce. Og kun kjører statistikk over når de styrte Newcastle så blir det fair. Hvordan er statistikken da?

Eppa

  • NewUtd.no
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #123 på: 01. Jan. 2020, 21:58 »
Det er nå vi får se hva Bruce er laget av. 3 tøffe matcher venter og det er godt mulig at vi står med 6 strake tap etter disse.

"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

Alan

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 83
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #124 på: 01. Jan. 2020, 22:06 »
Hadde alle på listen hatt eks Liverpool så kunne listen vært fair. De i toppen er jo managere som har styrt topplagene. Om du kjører Nr 4 på lista Rafa opp mot Bruce. Og kun kjører statistikk over når de styrte Newcastle så blir det fair. Hvordan er statistikken da?

Det blir for enkelt. Det er nok mer sammensatt enn at man bare kan trekke ut akkurat de tallene man vil fra statistikken og deretter sammenligne. Det er nok av eksempler på trenere som har over-/underprestert i en klubb/periode, sett i forhold til resten av karrieren samlet sett. Jevnt over er i hvert fall jeg av den oppfatning av at en samlet statistikk gir et mer riktig helhetlig bilde. Det er jo ikke helt uten grunn at noen av navnene på listen nettopp har trent toppklubber, mens andre ikke er i nærheten av å bli vurdert for en toppklubb.
« Siste redigering: 01. Jan. 2020, 22:08 av Alan »

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #125 på: 01. Jan. 2020, 22:19 »
Poenget er jo at man får mye bedre statistikk med bedre lag. Sett verdens beste manager i Newcastle ut sesongen så kan jeg ta over city. Tror jeg skulle fått bedre statistikk selv uten snøring for hva jeg drev med

Eppa

  • NewUtd.no
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #126 på: 01. Jan. 2020, 22:32 »
Poenget er jo at man får mye bedre statistikk med bedre lag. Sett verdens beste manager i Newcastle ut sesongen så kan jeg ta over city. Tror jeg skulle fått bedre statistikk selv uten snøring for hva jeg drev med

Vi har jo verdens beste manager nå eller? ;D
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #127 på: 01. Jan. 2020, 23:12 »
Over 300 kamper uti sin managerkarriere i PL burde man, dersom man gjorde ting riktig muligens fått sjansen hos litt bedre klubber, eventuelt utviklet lag(ene) man styrer til relativt habile PL-klubber. Dermed syns jeg 300-og-oppover-statsene faktisk sier litt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #128 på: 01. Jan. 2020, 23:13 »
Poenget er jo at man får mye bedre statistikk med bedre lag. Sett verdens beste manager i Newcastle ut sesongen så kan jeg ta over city. Tror jeg skulle fått bedre statistikk selv uten snøring for hva jeg drev med

Ja det er jo heilt SJUKT at Bruce ikkje har blitt kontakta av Liverpool eller City..etter den sjukt godt statistikken han har med over 20% WIN rate med dårlige lag.. :o
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #129 på: 02. Jan. 2020, 11:56 »
Handler jo ikke om Bruce dette. Sier bare at grunnlaget for den statistikken kan jo ikke sammenlignes.
Kan skvise det inn med t-skje for dere som ikke skjønner.

Om jeg har 300 kamper for et amatørlag. Vinner 290 kamper 10 uavgjorte. ( 7. Divisjon Norge)
Er jeg da bedre manager enn pep?

Altså man kan jo ikke sammenligne tallene til de forskjellige managerens med hverandre siden de styrer forskjellige lag. Men om man finner tall på 10 siste år i manu eksempel, så kan man sammenligne tallene til de forskjellige managerens. Da har de jo styrt samme klubb. Ser dere poenget nå?

Eppa

  • NewUtd.no
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #130 på: 02. Jan. 2020, 13:25 »
Handler jo ikke om Bruce dette. Sier bare at grunnlaget for den statistikken kan jo ikke sammenlignes.
Kan skvise det inn med t-skje for dere som ikke skjønner.

Om jeg har 300 kamper for et amatørlag. Vinner 290 kamper 10 uavgjorte. ( 7. Divisjon Norge)
Er jeg da bedre manager enn pep?

Altså man kan jo ikke sammenligne tallene til de forskjellige managerens med hverandre siden de styrer forskjellige lag. Men om man finner tall på 10 siste år i manu eksempel, så kan man sammenligne tallene til de forskjellige managerens. Da har de jo styrt samme klubb. Ser dere poenget nå?

"Managers who have taken charge of more than 300 Premier League games"

Dette har alt med Bruce og de andre på listen å gjøre og ingenting med deg som trener for et lag i 7. divisjon i Norge ;)
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #131 på: 02. Jan. 2020, 17:56 »
Et poengsnitt på 1,13 poeng per kamp over 412 kamper er rimelig lavt uavhengig av hvilket klubb du har trent. Er bare å se på hvilke middelmådigheter som ligger høyere på den lista. Med dette poengsnittet ville vi vært nr 16 på tabellen akkurat nå.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #132 på: 02. Jan. 2020, 18:16 »
Får hente Martin O'Neill :)

Gode stats med relativt svake lag....
No fate but what you make

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #133 på: 03. Jan. 2020, 23:40 »
Vi har vel bare hatt Kinnear og Bruce av de fem nederste?..

Ja, stemmer det og Big Sam og Pardew over dem igjen, så en liten feil fra min side, men fire av de syv dårligste har vært innom Newcastle.
Blandet Alan Curbishley og Steve McLaren...

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #134 på: 04. Jan. 2020, 15:30 »
Nå begynner vi å se at Bruce ikke er god nok Manager. men det er Ashley som styrer klubben og han er ikke interessert i å gjøre klubben bedre.

Nå klarer vi ikke å slå Rochdale i cupen heller. full kontroll i 1 omgang, men elendig andre omgang. joelinton fortsetter å skuffe. svak spiss som ikke spiller med hjertet for klubben ser det ut som.


Nei spiller man 1-1 mot rochdale så ser jeg ikke mye positive tider. Longstaff kan dem bare selge får etter min mening vil jeg ikke savne han. 50 m for han takk men ikke god nok.

Nei nå har newcastle mye å rette på om man skal klare å holde seg. nye spillere må inn.