20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 669175 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1260 på: 12. Mai 2008, 17:52 »
Ja, perplekst nok står han visst øverst på ønskelisten til majoriteten her inne.

Du er faen meg ikke sann. Riise ville ha gått rett inn og forsterket Newcastle per dags dato, mye på grunn av at Enrique absolutt ikke har storspilt i år. Men det vil ikke si at han er øverst på ønskelista? Vi sier bare at han ville forsterket oss, og at det ikke ville vært noe forferdelig kjøp...

Misforstå meg rett, jeg vil gjerne ha inn Wayne Bridge, men det kan vise seg å bli vanskelig...

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1261 på: 12. Mai 2008, 18:00 »
Riise er verken øverst eller nederst på min liste for og si det sånn.
Vi har i de siste åra nesten kjøpt kun spillere som har vært vraka av andre klubber.
Og så vidt meg bekjent er Riise per dags dato vraka av Liverpool.
Og når jeg prater med andre liverpool supportere håper de riise går.
Når supporterne til Liverpool håper han går, ja da ser jeg ikke hvorfor vi skal ta han

Anthony

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1262 på: 12. Mai 2008, 18:04 »
Riise er verken øverst eller nederst på min liste for og si det sånn.
Vi har i de siste åra nesten kjøpt kun spillere som har vært vraka av andre klubber.
Og så vidt meg bekjent er Riise per dags dato vraka av Liverpool.
Og når jeg prater med andre liverpool supportere håper de riise går.
Når supporterne til Liverpool håper han går, ja da ser jeg ikke hvorfor vi skal ta han

Har rett i det, men det som ofte spiller inn er at vi/jeg ikke tåler trynet på fyren

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1263 på: 12. Mai 2008, 18:57 »
- Hugo Campagnaro er linket til Fulham og Newcastle. Sampdoria forsvareren er selv interessert i en slik overgang (Clubcall Sports).

Noen som har hørt om han?

Ifølge Wikipedia er han en 27 år gammel midtstopper fra Argentina. Er det noen som vet hvor pålitelige Clubcall Sports er?
« Siste redigering: 12. Mai 2008, 19:01 av Håvard »
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Human

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 873
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1264 på: 12. Mai 2008, 18:58 »
faktumet er den at riise er på vei ned og har ikkje samme ferdighetene som han en gang hadde, det er derfor han spiller mindre enn i liverpool om dagene og scorer mindre må og har ferre assists.. Vil vi virkelig hente en spiller som er på vei nedover og som er den mest avksyelige fotballspilleren i historien??
- carry on!

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1265 på: 12. Mai 2008, 19:11 »
Ser det er masse drit angående Riise her nå. Jeg foreslår at vi bare lar den saken ligge død til vi vet noe mer konkret. Såvidt meg bekjent er det en stund siden vi ble linket til han? Jeg tviler sterkt på at Keegan henter Riise, enten du liker det eller ei.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

BallaJazz

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1266 på: 12. Mai 2008, 19:23 »
Riise er jeg skeptisk til men selvom han har hatt en dårlig sessong så betyr det IKKE at han ikke fortsatt er en god fotball spiller.Han er bare 28 år.Masse rutine å erfaring som jeg mener hadde vært noe å hatt i konkurrangse med Enrique der + at et klubb skifte for Riise akuratt nå er det beste for han.Trenger nytt beite hvor han kan bygge opp moral å selvtillit igjen å komme tilbake i go gammal dags form.For han er bare 28!.I sin beste fotball alder. Riises rutine hadde vært noe å hatt i laget å Riise på sitt beste vet vi alle hvor god er.Men nok om det.En spiller jeg kom til å tenke på som jeg mener vi har sjangsen på.Leroy Lita..han rykka ned med Reading nå.Burde være absolutt mulig å få han til oss men vet ikke mye om han..noen som vet noe om denne Lita? Hva slags spiss type han er osv..

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1267 på: 12. Mai 2008, 19:40 »
N-O:

According to a portuguese radiochannel, think its called RR or something like that, we have today raised our bid for Veloso from 20 to 22.5 million euros.

We are also, apparantly keeping close tabs on several of Sporting players such as the goalkeeper Rui (just signed a new contract), Moutinho and attacking mifielder Simon Vukcevic.

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1268 på: 12. Mai 2008, 19:51 »
N-O:

According to a portuguese radiochannel, think its called RR or something like that, we have today raised our bid for Veloso from 20 to 22.5 million euros.

We are also, apparantly keeping close tabs on several of Sporting players such as the goalkeeper Rui (just signed a new contract), Moutinho and attacking mifielder Simon Vukcevic.

Nice, håper dette er sant. Hadde vært sykt digg med Veloso i Newcastle drakt.

braegg

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 480
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1269 på: 12. Mai 2008, 20:09 »
N-O:

According to a portuguese radiochannel, think its called RR or something like that, we have today raised our bid for Veloso from 20 to 22.5 million euros.

We are also, apparantly keeping close tabs on several of Sporting players such as the goalkeeper Rui (just signed a new contract), Moutinho and attacking mifielder Simon Vukcevic.

Stemmer bra med det som ble sagt på nufcblog. Gjerne oppdater hvis det kommer mer nyheter på N-O :)

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1270 på: 12. Mai 2008, 20:39 »
Newcastle sägs ha höjt sitt bud från 20 till 22.5 miljoner euro. Samtidigt så går Radiokanalen rr ut med att United är fortfarande den stora kandidaten men att Arsenal nu har gett sig in i leken då man tappat Flemini.(2008-05-12)

http://www.svenskafans.com/europa/artikel.asp?id=224031

Liker disse ryktene :)

BallaJazz

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1271 på: 12. Mai 2008, 20:55 »
Veldig bra.We are on right track! ;D

Eirik515

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 557
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1272 på: 12. Mai 2008, 21:16 »
håper inderlig de aksepterer budet :)

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1273 på: 12. Mai 2008, 21:17 »
Men er det noen som kan gi litt info ang disse 2, eneste jeg vet er at mænju fansen kommer til og klikke om disse kommer til Nufc.
Veloso er vell DM tror jeg.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1274 på: 12. Mai 2008, 21:19 »
På rr sin hjemmside blir vi dog ikke nevnt med Veloso.

Quanto a Miguel Veloso tem uma cláusula de 30 milhões de euros e só por esse valor é possível a sua saída.
Um valor proibitivo para grande parte dos clubes, mas não para Manchester United que continua a seguir praticamente todos os jogos, bem como o Arsenal, que acaba de perder o francês Flamini para o AC Milan.

Kan ikke portugisisk, men er vl litt rart at vårt navn ikke står der hvis de sa det på radion. Artikkel er oppdatert idag.