20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 669241 ganger)

0 medlemmer og 8 gjester leser dette emnet.

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #495 på: 30. Mars 2008, 12:59 »
Form is temporary...
Henry er langt over den klassen vi kan drømme om. Det var selvsagt en hel del humor i mitt innlegg. Kan vi få Henry, sier jeg løp og kjøpt!

Jeg hadde selvsagt ikke takket nei til Henry, men man kommer ikke utenom at mannen har hatt bedre dager. Du kan ikke si at dette er noe midlertidig når han hadde en dårlig sesong i fjor og heller ikke i år har levert det han var kjent for.
Du ville kanskje heller ikke tatt imot Ronaldinho. Han har heller ikke vært særlig god i år. Eller hva med Eto'o??
Jeg mener at Henry ville vært årets kjøp om vi skulle være så heldige å få han!

Det blir jo det samme som når vi kjøpte Kluivert, og alle så jo hvor "bra" han presterte i Newcastletrøya!

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #496 på: 30. Mars 2008, 13:05 »
Forskjellen på Kluivert og Henry er den at begge hadde gudbenådede talenter- Kluivert tok ikke vare på sitt, men det gjorde derimot Henry.

Men når det er sagt,så forventer jeg at det kommer forsvars og midtbanespillere før vi kjøper en ny spiss.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #497 på: 30. Mars 2008, 13:57 »

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #498 på: 30. Mars 2008, 14:03 »
Løp og kjøp!

http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_3365726,00.html

Vet nå ikke helt jeg. Skal vi aldri bli ferdige med denne Bridge-greia? Vi hvar vel prøvd dette før, og man kan jo begynne å lure på om han egentlig vil spille for Newcastle?

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #499 på: 30. Mars 2008, 14:11 »
Vet vi om Newcastle noen gang faktisk har prøvd å kjøpe Bridge?

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #500 på: 30. Mars 2008, 14:18 »
Er helt strålende hvis vi kunne få Wayne Bridge! Litt betenkelig at han har slitt mye med skader, men han er en kvalitetspiller. Det er tross alt det viktigste...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #501 på: 30. Mars 2008, 15:20 »
Vet vi om Newcastle noen gang faktisk har prøvd å kjøpe Bridge?

Var ganske nær å kjøpe Bridge og Johnson da Roman gjorde sitt inntog i PL!

Angående Henry, var selvsagt mer drømmetenkning, lik den King Kev selv hadde da han fortalte om sin drømmesignering for noen måneder siden.
Uansett, å sammenligne Henry med en mann som Kluivert blir for meg uansett hvordan du vrir og vender på det helt feil. De er totalt ulik, Kluivert er jo bånn uprofesjonell jo.
Jeg sier ikke heller at vi skal sprenge noe transferbudsjett på han, det er helt feil prioritering da angrepet er en av våre beste lagdeler. Men, at det hadde vært trivelig med Henry i laget, javisst! :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #502 på: 30. Mars 2008, 15:47 »
Newcastle are chasing Seville's unsettled Brazil striker Luis Fabiano, 27, who is rated at £8m. (News of the World)

The Magpies will be busy in the summer as they are also targeting Tottenham winger Aaron Lennon and former Arsenal wideman, Jose Antonio Reyes. (The People)
Lennon å Fabiano ja takk ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #503 på: 30. Mars 2008, 18:16 »
Kva vi skal med Lennon? Oppskrytt spelar. Vår Milner er langt bedre meiner eg!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Jewlnufcfan

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 435
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
Ho’way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #505 på: 30. Mars 2008, 19:28 »
Lennon på sitt beste er en strålende spiller! Vi har få vinger i stallen og Lennon kan være en god signering for oss! Ser likheter mellom Lennon og Dyer..Husk at han fortsatt er veldig ung og det er vanskelig å stabilisere seg i så ung alder, mange er utålmodige med han fordi han har vært med nokså lenge, helt siden han debuterte for Leeds i 2003, 16 år gammel..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #506 på: 30. Mars 2008, 21:44 »
Form is temporary...
Henry er langt over den klassen vi kan drømme om. Det var selvsagt en hel del humor i mitt innlegg. Kan vi få Henry, sier jeg løp og kjøpt!
Vi har Martins, som har mange av de samme kvalitetene som Henry hadde som ung. Vi trenger bare å lære Martins å score flere "enkle" mål, men det kommer med årene.

Skal vi ha en spiss bør vi ha en som representerer noe vi virkelig trenger, og ettersom Carroll fortsatt har et lite stykke igjen, og Viduka er gammel og treg, så må det være en typisk tanksenter, eller targetman. Med målteft.
Og det er ikke Reyes, Henry, Bent eller noen andre vi har blitt linket til i vinter (med mindre jeg tar fullstendig feil, og det kan jeg ikke utelukke).
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #507 på: 30. Mars 2008, 22:04 »
100% enig Joakim!

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #508 på: 30. Mars 2008, 22:06 »
Form is temporary...
Henry er langt over den klassen vi kan drømme om. Det var selvsagt en hel del humor i mitt innlegg. Kan vi få Henry, sier jeg løp og kjøpt!
Vi har Martins, som har mange av de samme kvalitetene som Henry hadde som ung. Vi trenger bare å lære Martins å score flere "enkle" mål, men det kommer med årene.

Skal vi ha en spiss bør vi ha en som representerer noe vi virkelig trenger, og ettersom Carroll fortsatt har et lite stykke igjen, og Viduka er gammel og treg, så må det være en typisk tanksenter, eller targetman. Med målteft.
Og det er ikke Reyes, Henry, Bent eller noen andre vi har blitt linket til i vinter (med mindre jeg tar fullstendig feil, og det kan jeg ikke utelukke).

Mener du at Luis Fabiano ikke er et spennende alternativ på topp? Jeg synes det lukter skikkelig fugl av han jeg. Jeg er også svært positiv til Lennon som representerer akkurat det Keegan vil ha. En hyper-rask spiller med stort potensiale til å komme rundt på vingene! Disse 2 navnene synes jeg er meget interessante. Og det beste er at de faktisk re realistiske! Nei, vi går spennende tider i møte!

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #509 på: 30. Mars 2008, 22:22 »
Uansett bør vi prioritere forsvaret. Eg kunne tenke meg en rask midtstoppar ved sida av Faye, ein ung høgreback som backup for Beye, og ein ny venstreback som f.eks Shorey eller Bridge. Vi trenger PL-erfaring. Kunne og gjort seg med ein ny sentral midtbanespelar med både offensive og defensive kvaliteter. Emre kan vi berre kvitte oss med, skal ikkje være for vanskli å finne ein som er like god som er kampklar meir enn 50% av sesongen. Forhåpentligvis kan vi vinke farvel til Carr, Ramage og Rozehnal til sommaren også.

Skal bli interessant og sjå om KK har tenkt å beholde denne formasjonen også neste sesong, eller om han vil gå tilbake til 4-4-2. Duff har vist sitt beste på fotballbana, så han kan vi sikkert hente litt cash for. Dermed trenger vi ein ny venstre-kant, kanskje 2 dersom N'Zogbia ikkje skjerpar seg. Skulle også hatt ein ny høgre-kant som kan gå inn foran Milner. Milner viser ein fantastisk innsats og vilje, men det er sjelden det blir noko særleg ut av det han foretar seg. Likevel skal han beholdast, men om det er mulig handle inn ein ny høgrekant. Milner kan også bli fin å ha om det blir krise på venstresida.

Eg føler vi er ganske bra besatt på topp. Viduka er bra men er ein del skada. Vanskelig å sei om vi bør hente ein ny lignande type, eller om vi skal legge ekstra press på unge Carrol. Owen kan fort bli skada, og Martins er heller ikkje fri for skader, så vi bør handle inn ein ny spiss til neste sesong. Smith har ingenting i Newcastle å gjere, ihvertfall ikkje som fotballspelar.

Vi går ihvertfall bli ein spennande sommar på overgangsfronten. No får vi virkelig svar om Ashley og Co meinar alvor.