20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 669241 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #465 på: 27. Mars 2008, 18:50 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1275677,00.html

Hurra!!

Bra for alle pluss at Carroll hopper et steg framover i spisskøen.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #466 på: 27. Mars 2008, 19:21 »
Liker ikke helt alle disse spissryktene.
Vi MÅ ha defensive spillere, skal vi komme oss videre. Luis Fabiano og Jose Reyes har ikke mange defensive fibre i kroppen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Filla

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 312
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #467 på: 27. Mars 2008, 20:03 »
Syns det er helt greit med en ny spiss, noe mer trenger vi ikke...og såklart skal forsvaret og midtbanen prioriteres før spisser....
Men noe helt off topic; Helt sjukt att Stoke og Bristol City er de lagene som ser ut til å være nærmest PL til neste år.. 8)

Tim S

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1114
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #468 på: 27. Mars 2008, 20:29 »
Bra for Shola, får han fast plass og mye spilletid. Så får vi kanskje solgt han til sommeren
Newcastlesupporter siden 1992

Abel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 511
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #469 på: 27. Mars 2008, 23:01 »
Skal vi begynne å spille 433 er Reyes en meget spennende spiller. Det blir også feil som enkelte påstår at han ikke fikk det til i Arsenal, han var tidvis meget god men problemet var først og fremst holdninga og det evig maset om at han ville tilbake til Spania.
an sparker ikke Bobby Robson??

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #470 på: 28. Mars 2008, 08:11 »
Reyer er bortkasta på vingen, meiner eg. Han er klart best i ein fri offensive midtbanerolle. 
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #471 på: 28. Mars 2008, 08:16 »
http://www.independent.ie/sport/soccer/duff-heading-for-summer-exit-as-newcastle-eye-reyes-1329185.html
Duff ut å Reyes inn.

Eller N`Zogbia ut å Reyes inn..
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=85164
Valget skal egentelig ikke være allverdens vanskelig. Jeg hadde jo solgt Duff, fått inn penger å hatt Reyes å Zoggy. Men det trengs nok bra med overtalese fra Keegans sin side for å beholde Zoggy vist Tottenham kommer med et forbedret bud.
Kansje selge begge, å kjøpe Reyes å Johnson fra Middelass.

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Filla

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 312
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #472 på: 28. Mars 2008, 14:52 »
Skal vi begynne å spille 433 er Reyes en meget spennende spiller. Det blir også feil som enkelte påstår at han ikke fikk det til i Arsenal, han var tidvis meget god men problemet var først og fremst holdninga og det evig maset om at han ville tilbake til Spania.

Tror nok att Reyes også skulle passe bra inn i en 4-3-3 formasjon..han er jo en kombinert ving og spiss, kunne gitt han litt frie tøyler til å vandre litt mellom spissplassen, vingen og en offensiv midtbanerolle.
Men når det er sagt, så tror jeg helt sikkert att Keegan går tilbake til en 4-4-2 formasjon når han får inn de spillerne han vil ha..Grunnen til att Keegan spiller 4-3-3 nå, er fordi spillermaterialet passer best til denne formasjonen. Allardyce hentet jo inn spillere som skulle passe inn i den formasjonen...Største forskjellen på Keegan`s 4-3-3 og Allardyce`s 4-3-3 er vel att Keegan`s er mer offensiv og att jeg tror att de 3 på topp har litt friere tøyler enn under Allardyce.
Reyes har mye å bevise om han skulle komme hit, men jeg er i grunnen positiv til han.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #473 på: 28. Mars 2008, 16:26 »
Virker som en spennende ung spiller. Hvor flere unggutter vi får inn jo større sjansen for at noen av dem vil slå til på a-laget.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #474 på: 29. Mars 2008, 13:38 »
Tottenham could allow Paul Robinson, Aaron Lennon, Jermaine Jenas, Tom Huddlestone and Darren Bent to leave as boss Juande Ramos looks to whittle down his English contingent. (Daily Express)
Hadde vært meget happy med Huddlestone å Lennon jeg ;)

Lyon's Sweden midfielder Kim Kallstrom, 25, is keen on a summer switch to Everton. (Sun)
Noen som har snakket om denne spilleren. Tror dere han ville velgt oss foran Everton vist vi hadde vist innteresse for spilleren.

Kevin Keegan has warned his underachieving stars to prove to him they deserve to stay at Newcastle in their remaining matches this season. (Daily Mirror)
Jeg tror garantert dette ikke bare er tomme ord fra Keegan.

Tottenham defender Michael Dawson could be a target of Newcastle, after Kevin Keegan lost out to Spurs for Jonathan Woodgate. (Express)
Er han så god at han er limet som skal binde oss sammen bak der. Å er han ikke litt treig å.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #475 på: 29. Mars 2008, 13:48 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_3361576,00.html
Å det kommer 3 eller 4 spillere som skal sette laget til sommeren. Spennende å se om dette blir skikkelig kvalitet.
Her er det Keegan selv som uttaler seg ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #476 på: 29. Mars 2008, 15:27 »
Da håper jeg på en høyreving, en deffensiv midt, en vensreback og en midtstopper. Det avhenger selvsagt at vi beholder de beste vi har nå.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #477 på: 29. Mars 2008, 20:53 »
Tror da han snakker spillere som går rett inn i laget og styrker det kraftig. Ellers tror jeg også vi vil se flere kjøp. Tror nok han snakker Henry, Carrick og en bautastopper!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #478 på: 29. Mars 2008, 23:33 »
Kunne virkelig tenkt meg Odonkor fra betis til newcastle, han spillte jo helt rått mot barca i dag.

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #479 på: 29. Mars 2008, 23:53 »
Er egentlig redd at Henry er over the top. Drømmen er vel om Huntelaar hadde kommet til Newcastle, men det blir vel bare med drømmen.