20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 669221 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #450 på: 26. Mars 2008, 18:17 »
Enig med Hans Emil. Det var det som var poenget mitt Danield.
Men selvfølgelig har de jo penger. Tenker over det, så var innlegget mitt dårlig skrevet. ^^
Men er det bare meg, eller har russiske klubber fått en del talenter i det siste? Og ukrainsk fotball. Tenker på Shaktar Donetsk (blandt annet Aghahowa) f.eks. 

Det var jo Shaktar som fostret opp Aghahowa til å bli en potensiell stjerne, men nå spiller han vel for Wigan om jeg ikke tar feil?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #451 på: 26. Mars 2008, 18:27 »
Stemmer fortreffeleg det, Lasse.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #452 på: 26. Mars 2008, 19:52 »
Shaktar er stinn i peng. Den østeuropeiske fotballen er generelt blitt MYE rikere, og noen lag der kan matche PL lag

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #453 på: 26. Mars 2008, 23:58 »
Hehe nå er du litt ute på viddene Anders28. Aghahowa signerte for Shaktar for 8 år siden, men spiller for tiden i Wigan og er ikke noe talent lenger som han en gang ble omtalt som. Han har rukket å fylle 26 år

Hehe.
Eller, så kan det jo hende at du ikke forsto meg helt? ;)
Vet utmerket godt at Julius Aghahowa er i Wigan nå. Det var som talent jeg mente. At han kom dit, og gjorde et navn der.
Som Lasse påpeker, de som SD som utviklet han.
Og Vagner Love i CSKA. Han er der fortsatt, og han var hvertfall et stort talent.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #454 på: 27. Mars 2008, 07:52 »
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=84986

Dette virker jo veldig lovende!!

Men kan vi ikke hente Alves, Capel og Poulsen samtidig? :P

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #455 på: 27. Mars 2008, 12:01 »
Hehe nå er du litt ute på viddene Anders28. Aghahowa signerte for Shaktar for 8 år siden, men spiller for tiden i Wigan og er ikke noe talent lenger som han en gang ble omtalt som. Han har rukket å fylle 26 år

Hehe.
Eller, så kan det jo hende at du ikke forsto meg helt? ;)
Vet utmerket godt at Julius Aghahowa er i Wigan nå. Det var som talent jeg mente. At han kom dit, og gjorde et navn der.
Som Lasse påpeker, de som SD som utviklet han.
Og Vagner Love i CSKA. Han er der fortsatt, og han var hvertfall et stort talent.

Tja, han spillte på landslaget før han kom til Shaktar, så det er jeg litt uenig i. Husker at jeg visste godt hvem han var før de kjøpte han. Det jeg reagerte på er at du sa "i det siste" og kom med ett 8 år gammelt eksempel

RBK har fått mange gode spillere i det siste, som feks Petter Belsvik :P
« Siste redigering: 27. Mars 2008, 12:06 av aDDis »

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #456 på: 27. Mars 2008, 14:20 »
Ser at Tony Jimenez, vår speider...prøver å få Jose Reyes til Newcastle. Hva synes folket om det?

Jeg synes han er en bra spiller, bra skudd, rask, god dribler...men han jobber ikke veldig hardt, han er en "medgangsspiller".. Og det at t.o.m en mann som Wenger ikke klarte å få han til å prestere bekymrer meg. Dessuten er han en spiller som ikke passer altfor godt inn i 4-4-2..Han blir for dårlig defensivt om han skal spille ving, han liker heller ikke å ligge helt på topp. Han passer uten tvil best i spania hvor formasjonene er mer "random" og mindre definerte, der han kan ligge litt bak en spiss, eller i en mer fri rolle ute til venstre. Så med andre ord, Reyes vil være et risiko prosjekt, hvor det også blir en utfordring å få mannen til å like seg i Newcastle.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Andreas Thoring

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 236
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #457 på: 27. Mars 2008, 14:45 »
Ser for meg et liknende scenario som vi hadde med Luque hvis vi kjøper Reyes. Ser på de som ganske like typer både sportslig og mentalt.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #458 på: 27. Mars 2008, 14:46 »
Helt klart en spiller med gode ferdigheter, men er heller ikke overbevist om at vi bør brke mange penger på han. Som du skriver virker det ikke som han passer veldig bra inn i 4-4-2 og england er nok ikke heller landet som passer hans spillestil perfekt. Mener derfor vi heller bør bruke pengene våre på spillere som vi vet passer inn i systemet og kan gå rett inn i starteelleveren. Men Reyes er for all del en bra spiller og langt fra den verste vi kan kjøpe.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #459 på: 27. Mars 2008, 14:49 »
Er ikke det endel av King Kev, risikable kjøp som mange på forhånd betviler? :P
Men ja, det vil være et risikabelt prosjekt. At han har potensialet til å være en svært god spiller er det dog ingen tvil om.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tommy Sten

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #460 på: 27. Mars 2008, 15:01 »
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

braegg

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 480
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #461 på: 27. Mars 2008, 15:26 »

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #462 på: 27. Mars 2008, 15:36 »
Kan dette være Vidukas erstatter ?

http://nufcblog.com/2008/03/27/transfer-news/newcastle-united-tracking-brazilian-striker/

Ville isåfall vært helt fantastisk.

Bomba at han er rekna "badboy"  ::) Lure på når vi skal henta ein "goodboy"

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #463 på: 27. Mars 2008, 16:36 »
Vi har da vel bare en badboy vel?
Rette typen badboyer må jo til!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tim S

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1114
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #464 på: 27. Mars 2008, 16:59 »
Skal vi havne på topp 6 igjen, nytter det ikkje å hente benkslitere fra dem som er topp6 lag. Men dette styrer Keegan og co, så eg har full tillit til dem
Newcastlesupporter siden 1992