20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Cheick Tioté  (Lest 144071 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #255 på: 21. Mars 2011, 22:40 »
"At about 4:30pm Cheick (and Ranger, but this is his only appearance in the story) are in a well-known electronics store in town just after signing his new contract, he proceeds to spend 5k on a brand new sound system. So after packing it all up for him one of the lads asks if he has any idea how to set it all up, obviously he doesn't so one of the lads says he'll set it up for him if he comes back just after 5pm. Cheick returns just after 5 and a few lads go back to his house in jesmond to set the gear up for him. After it's done he asks them if they play Fifa, they do so Tiote and the lads have some(a couple of bottles apparently) wine and play fifa. about 10 Tiote decides they he's going to have to go to bed as he has traning in the morning, so they bet on the last fifa game that if they win they get some free Newcastle stuff.(it was a draw) but Tiote gives them Shirts, boots, tracksuits etc anyway. They leave as its only 10 they end up in a bar in Jesmond. About 30 mins later Tiote shows up unannounced with a sharpie and signs all the stuff for them before going back home."

MortenM

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 666
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #256 på: 21. Mars 2011, 22:56 »
Det er fansens sin favoritt, ja!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #257 på: 21. Mars 2011, 22:58 »
Tror han er en genuint snill type med føttene godt planta på bena!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #258 på: 22. Mars 2011, 00:07 »
Tror han er en genuint snill type med føttene godt planta på bena!

Det får man da håpe!  :P
Nei.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #259 på: 22. Mars 2011, 09:06 »
Bra historie.  Legend in the making.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #260 på: 22. Mars 2011, 10:56 »
Tror han er en genuint snill type med føttene godt planta på bena!

Det får man da håpe!  :P

Hahaha. Fin feil :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

MortenM

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 666
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #261 på: 22. Mars 2011, 12:14 »
Av og til har han føttene godt plantet i andre sine bein. Det er jo greit det også ;)

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #262 på: 22. Mars 2011, 12:34 »
Av og til har han føttene godt plantet i andre sine bein. Det er jo greit det også ;)

;D



Godt å se at han har trent seg på hvilken høyde han skal plante knottene i mot Liverpool!

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #263 på: 22. Mars 2011, 13:59 »
Men ja, FLOTT historie. Jævlig deilig å lese sånt. Blir rett og slett dritglad av å lese det!
Nei.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #264 på: 22. Mars 2011, 14:11 »
Sammen med Barton vår viktigste spiller. Virker som en rolig spiller som kan være et godt forbilde for vår yngre garde.  Regner med at Barton vil bli visekaptein neste sesong. Tiote bør være den tredjekaptein, mener jeg.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #265 på: 22. Mars 2011, 14:20 »
Nja, synes han virker litt for hissig enda. Blir litt for fort varm i toppen uten og kontrolere seg bra nok. Det er mitt inntrykk i allefall.

Men grisegod spiller! Om han ikke blir solgt til sommeren blir det Tiote på min kommende drakt...eller Barton. En av de!
Nei.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #266 på: 22. Mars 2011, 14:22 »
Jeg har lyst på nr 10 med HBA, eller Tiote. Uansett lurt å vente til sesongen starter. Kommer til å bli noen omrokkeringer på draktnr. Tiote får vel nr 5 kan jeg tenke meg,.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #267 på: 22. Mars 2011, 16:48 »
Tiote er ein ekstremt god fotballspelar, men har manglar ein del i topplokket. Dette for mi håpa endrar seg øve tid.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #268 på: 22. Mars 2011, 18:08 »
Tiote er ein ekstremt god fotballspelar, men har manglar ein del i topplokket. Dette for mi håpa endrar seg øve tid.

Litt for het i toppen og overivrig i spillestilen. Må lære seg å bli mer rutinert, og det tror jeg kommer med tiden. Tiote har tross alt ikke spilt mer enn drøye 20 kamper på dette nivået.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #269 på: 22. Mars 2011, 18:16 »
Jeg har lyst på nr 10 med HBA, eller Tiote. Uansett lurt å vente til sesongen starter. Kommer til å bli noen omrokkeringer på draktnr. Tiote får vel nr 5 kan jeg tenke meg,.

Ikke si det da! Jeg har nettopp fått min bortedrakt med #24 Tiote!  :P