20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Manchester United (Premier League) - 17.11.17, 18:30 - TV2 Sport Premium  (Lest 8428 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Måtte skru av lyden da vi leda 1-0. Nervøsiteten gikk dessverre fort over. Ble jo åpenbar klasseforskjell etterhvert. Enig at Muprhy viste bra prov. Og finfin avslutning av Gayle! Kunne fort fått en til om Hayden hadde sentra på 2-1 der. Alt i alt en helt grei kamp, men gruer meg allerede til Richarlison kommer på besøk.

Magpie93

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 334
    • Vis profil
Er vanskelig å parkere bussen med så hodesvake forsvarere som vi har. Akkurat der er Clark milevis bak Lascelles. Lurer også på hva treffprosenten til Lejeune hva gjelder langpasninger er. Gutten treffer jo aldri?

Ser ikke at noen andre har gjort det; Jonjo var god! Eneste som tør å bruke ballen!

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Fett å kritisere Aarons og Mitrovic etter i går. De kom på etter at kampen var tapt, og fikk henholdsvis 24 og 19 minutter. Kanskje de vokser litt om de blir vist tillit og faktisk får mer enn 25 minutter hver tredje måned?

Seier han som som prestera kritisera Jacob Murphy etter 8 minutt(+ overtid) mot Bournemouth...

"12m? Spiller som Sammy Ameobi da han var 8 år. Veik som faen!"

Nufc4life prestera koma med følgande: "Ikke tippeliga materiale en gang. Søppelsignering."

Første ligakampen han spelar 90 minuttar er mot Man U borte. Han var ikkje verst heller...

Og to hele poster nedenfor skriver jeg at vi ikke må avskrive gutten enda. Altså, at jeg mener han må få tid.

Men jeg mener fremdeles at Rafa og Newcastle heller burde lagt mer penger på bordet for en ordentlig spiss, og heller latt Murphy bli der han var. Trenger en spiss som kan score en sjelden gang.

La oss også legge til at jeg har dratt frem Murphy som en av svært få positive ting fra kampen mot Manchester U.
« Siste redigering: 20. Nov. 2017, 16:29 av boris. »
Nei.

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Elendig kamp! Likevel en helt utrolig stor opplevelse å oppleve dette live. Matchen er en ting, men noe annet er fansen! Etter hver scoring, blir laget backa opp av trampeklapp og påfølgende sanger. 15 min etter kampslutt står fortsatt en god del av fansen igjen og synger. Er det noen andre klubber som gjør det? Hørte ikke scumfansen i det hele tatt. Bare å håpe klubben blir kjøpt snarlig. Takk for en unik opplevelse, geordiefansen❤️
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!