20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle vs Huddersfiled - 13.8.16 - 16.00 - FL Championship  (Lest 22531 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Årets første hjemmekamp i championship. Tenker nok Rafa rullerer i sin kjent stil.
Håper på dette laget:


------------------Selz--------------------
-------------------------------------------
Janmaat----Mbemba--Lascelles--Gamez
--------------------------------------------
-----------Hayden---Shelvey-----------
------------------------------------------
Ritchie---------Diame----------Aarons
------------------------------------------
-----------------Gayle------------------

En kamp Newcastle må reise seg i og vise hvor skapet skal stå. Håper og tror  på klar seier.
3-0 (Gayle x 2, Aarons)

Diskuter i vei.

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Jeg forstår virkelig ikke hvorfor folk har så ekstremt trua på Gayle. Hva er det jeg har gått glipp av? Han var nærmest usynlig i forrige match, putta lite for CP i fjor og er vel ikke akkurat en superspiss? Jeg håper virkelig jeg tar feil, men jeg gleder meg så ufattelig mye til Mitro er tilbake! Til helga blire tøft
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Gayle har vel en ganske bra mål/spilleminutt ratio for CP. Klart han ikke fikk sjansen lenger når parwed kom til klubben. Syns han også har virket ganske god i treningskampene. Kan ikke dømme han allerede pga en svak kamp mot Fulham hvor han fikk servert svært lite.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Vi spiller jo også ett hakk ned i år. Selv Shola var jo konge i championship :)
Gayle er vel spissen som de fleste bookier har som favoritt til å bli årets toppscorer i championship. Er jo ei stjerne i forhold til de andre championship lagenes spisser. Tror han vil putte 20-25 mål i år.
« Siste redigering: 11. Aug. 2016, 18:56 av TooN »

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Har trua både på den oppstillingen og et godt resultat. 3-0.

Når det gjelder Gayle har han vist at han duger på dette nivået. Til tross for at Pardew ikke likte han ellee brukte han, var han toppscorer for CP 2 år på rad.
No fate but what you make

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Usikker på Gayle selv til neste sesong som da forhåpentligvis er i pl. Men i år har jeg trua.
Blir jo som å slippe en proffbokser i 90 kilosklassen som er middels ned i 60 kg klassen. han hadde nok blitt stjerne der ;)

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Usikker på Gayle selv til neste sesong som da forhåpentligvis er i pl. Men i år har jeg trua.
Blir jo som å slippe en proffbokser i 90 kilosklassen som er middels ned i 60 kg klassen. han hadde nok blitt stjerne der ;)

Hvordan blir det når man slipper monstret mitro løs i den ligaen der da?
har mye større tro på mitro enn gayle, og regner med at gayle kommer til å bli 2. valget..


lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Gayle må uansett få meir enn EIN kamp på seg...

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
I stedet for denne debatten om hvem av Gayle/Mitro som er best, syns jeg man heller burde se fordelen av å ha to så forskjellige spissalternativer. Dette gir gode muligheter for å kunne variere taktikk og spillestil mot de forskjellige motstanderne. Er bruk for begge typene, også i Championship, til tross for at mange ynder å fremstille det som en traktorliga hvor det bare er muskler og rå kraft som teller. Endelig har vi litt bredde i stallen igjen, lenge siden sist!  :)
« Siste redigering: 12. Aug. 2016, 13:02 av Geordie »
No fate but what you make

Nico

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1139
  • Legend
    • Vis profil
Vil denne kampen gå på bet365 igjen?

Andreas Thoring

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 236
    • Vis profil
Støtter forslaget av trådstarter. Helt klart den riktige oppstillingen. Både muskler, gjennombruddskraft og kreativitet!

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
No fate but what you make

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Støtter forslaget av trådstarter. Helt klart den riktige oppstillingen. Både muskler, gjennombruddskraft og kreativitet!
Hiver meg på at de 11 fra start hadde falt i god jord.

Sissoko er forresten med i troppen. Blir vel for dumt å bruke han? Skjønner at han vil bort, men han er ganske respektløs ovenfor klubb og supportere.

Når det gjelder kamputfall så tror jeg det blir en grei hjemmeseier. Type 2-0.
Black and white since 1996

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Liker den oppstillinga veldig godt slik som troppen er nå. MÅ komme i gang nå. Heimebane skal vere eit fort, og vi bør ikkje tape ein eineste kamp der.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Stream idag? Radio?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...