20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: NewUtd.com tilbyr kampbilletter!  (Lest 16153 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
NewUtd.com tilbyr kampbilletter!
« på: 26. Juli 2005, 14:54 »
NewUtd.com tilbyr kampbilletter!

Nå kan du ikke lenger bortforklare få turer til Newcastle med at det er for dyrt: NewUtd.com har skaffet en eksklusiv avtale med NUFC som gjør at vi får reservert 15 billetter til hver hjemmekamp i ligaen denne sesongen, som vi vil videreformidle til våre brukere.

For å forhindre at hvem som helst benytter seg av våre tilbud har vi gjort det sånn at de som bruker vårt forum hyppig vil ha en liten fordel når det gjelder bestillinger. Vi ønsker at det primært er våre brukere som skal ha dette tilbudet, ikke fans til motstanderlag, eller andre folk som ikke bruker siden i det hele tatt.

Vi har valgt å ikke inkludere flyreiser i pakkene våre. Dette grunnes at flybilletter er meget enkle å fikse selv, og at det finnes så mange byer her i Norge som det går an å reise fra at vi ikke kan komme med noen konkret pris til enhver tid. Hvis du trenger hjelp med å bestille en flyreise som ikke er dyr så har vi likevel opprettet et skjema som våre brukere kan benytte seg av. Her kan man fylle inn hvilken kamp man vil se, avreisested, pristak etc. NewUtd.com garanterer svar på henvendelsen innen 48 timer.

Husk at det er unødvendig å betale 5000kr for en komplett reise gjennom et reiseselskap, når vi kan hjelpe deg å sette i sammen en reise til rundt halvparten hvis du bor sør for Trondheim og henvender deg til oss i god tid.

http://www.newutd.com/index.php/pakketilbud
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Monty

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 356
    • Vis profil
Re: NewUtd.com tilbyr kampbilletter!
« Svar #1 på: 06. Aug. 2005, 15:11 »
Sitat fra: "Nordin"
NewUtd.com tilbyr kampbilletter!

Nå kan du ikke lenger bortforklare få turer til Newcastle med at det er for dyrt: NewUtd.com har skaffet en eksklusiv avtale med NUFC som gjør at vi får reservert 15 billetter til hver hjemmekamp i ligaen denne sesongen, som vi vil videreformidle til våre brukere.

For å forhindre at hvem som helst benytter seg av våre tilbud har vi gjort det sånn at de som bruker vårt forum hyppig vil ha en liten fordel når det gjelder bestillinger. Vi ønsker at det primært er våre brukere som skal ha dette tilbudet, ikke fans til motstanderlag, eller andre folk som ikke bruker siden i det hele tatt.

Vi har valgt å ikke inkludere flyreiser i pakkene våre. Dette grunnes at flybilletter er meget enkle å fikse selv, og at det finnes så mange byer her i Norge som det går an å reise fra at vi ikke kan komme med noen konkret pris til enhver tid. Hvis du trenger hjelp med å bestille en flyreise som ikke er dyr så har vi likevel opprettet et skjema som våre brukere kan benytte seg av. Her kan man fylle inn hvilken kamp man vil se, avreisested, pristak etc. NewUtd.com garanterer svar på henvendelsen innen 48 timer.

Husk at det er unødvendig å betale 5000kr for en komplett reise gjennom et reiseselskap, når vi kan hjelpe deg å sette i sammen en reise til rundt halvparten hvis du bor sør for Trondheim og henvender deg til oss i god tid.

http://www.newutd.com/index.php/pakketilbud


hvordan er muligheten for og skaffe billetter til bortekamper...
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

Noreng

  • Gjest
NewUtd.com tilbyr kampbilletter!
« Svar #2 på: 06. Aug. 2005, 15:13 »
Lite vits i og Quite ALT sammen.........

Monty

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 356
    • Vis profil
NewUtd.com tilbyr kampbilletter!
« Svar #3 på: 08. Aug. 2005, 16:18 »
har dere muligheter til og skaffe billetter til bortekampene???  :lol:
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

Monty

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 356
    • Vis profil
NewUtd.com tilbyr kampbilletter!
« Svar #4 på: 08. Aug. 2005, 22:42 »
ja det er lenge til de skal spille mot mackems borte...  :D
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

Monty

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 356
    • Vis profil
NewUtd.com tilbyr kampbilletter!
« Svar #5 på: 08. Aug. 2005, 22:49 »
jadå, bler sje leie meg eg... viktig me ferie... ska sjøl ha to langhelger snart (kampene mot west-ham og manutd)...
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

Monty

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 356
    • Vis profil
NewUtd.com tilbyr kampbilletter!
« Svar #6 på: 08. Aug. 2005, 22:53 »
jo takk.. skal bli godt og finne stolen min på SJP... det sesongkortet skal fornyes til den dag jeg er 6 fot under bakken...  :D
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

John Marius

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 627
    • Vis profil
NewUtd.com tilbyr kampbilletter!
« Svar #7 på: 09. Aug. 2005, 00:13 »
Høres bra ut monty! Btw, hvor mye kostet sesongkortet?

Monty

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 356
    • Vis profil
NewUtd.com tilbyr kampbilletter!
« Svar #8 på: 09. Aug. 2005, 15:31 »
betalte 459 pund ca 5500 norske ... men da sitter jeg blandt den harde kjernen på the brown ale stand / gallagher end...

 :D  :D  :D  :D  :D
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

Øystein Solbjørg

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 480
    • Vis profil
NewUtd.com tilbyr kampbilletter!
« Svar #9 på: 09. Aug. 2005, 16:09 »
Dæven Monty! Misunnelig på deg altså!!

Hatt det i mange sesonger eller??
Valfarter du over i båt, fly eller??

Monty

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 356
    • Vis profil
NewUtd.com tilbyr kampbilletter!
« Svar #10 på: 09. Aug. 2005, 16:34 »
Sitat fra: "Øystein Solbjørg"
Dæven Monty! Misunnelig på deg altså!!

Hatt det i mange sesonger eller??
Valfarter du over i båt, fly eller??



nei første året i år, så jeg ser fram til kampen mot west-ham når jeg skal bort og finne stolen MIN...   :D

det varierer, går både båt of fly direkte fra stavanger... :D  
men før nyttår blir det mest sansynlig 3 med fly og 1 med båt...
så blir det nok enda flere turet etter jul, og ikke mins testemonial kampen til Shearer... :D  :D
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
NewUtd.com tilbyr kampbilletter!
« Svar #11 på: 09. Aug. 2005, 16:42 »
Jøssenavn, du er heldig! Gratulerer!

Men bor du i Norge altså? Du må ha ufattelig god råd. 18 Englandsturer på 9 måneder er ike akkurat noe som koster lite.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Monty

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 356
    • Vis profil
NewUtd.com tilbyr kampbilletter!
« Svar #12 på: 09. Aug. 2005, 18:08 »
jo takk...

ja bor i stavanger...

skal prøve og begrense meg litt, skal til brazil i 3 uker i september  så det blir nok ikke mer enn 10.. :D    og kansje et par bortekamper...  :wink:

men hvis du har øya oppe så er det nødvendigvis ikke så dyrt... en helg med hotell og fly kan man få for 2500-3000 kroner...

og man kan reise med fjordline til newcastle fra 300-600 kroner med lugar...

så man trenger ikke og ha en superjobb får og reise så mye...

men håper og flytte til Newcastle til neste sesong og se alle hjemme og alle bortekamper...

 :D  :D  :D




forresten.. kan du skaffe billetter til NUFC sine bortekamper i år...
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
NewUtd.com tilbyr kampbilletter!
« Svar #13 på: 03. Okt. 2005, 12:26 »
Hvor på stadion har du plass Monty?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Thommazz

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 214
    • Vis profil
NewUtd.com tilbyr kampbilletter!
« Svar #14 på: 15. Des. 2005, 18:21 »
Dette erklart den beste Newcastle siden i Norge;)
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid