20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hatem Ben Arfa  (Lest 328420 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Hatem Ben Arfa
« på: 28. Aug. 2010, 14:47 »
« Siste redigering: 28. Aug. 2010, 14:49 av Daniel »

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1 på: 28. Aug. 2010, 14:49 »
Fantastisk, intet annet.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #2 på: 28. Aug. 2010, 14:51 »
Draktnummer 37
Sinnsykt morro, det bli gøy og følge han denne sesongen. Kommer til og gi oss flere dimensjoner i det offensive spillet.
Fantastisk at klubben har så is i magen og ikke minst gjør så kloke avgjørelser som her. Dette er vel teoretisk en av de smarteste invisteringene vi kansje har gjort.

Velkommen og lykke til 8)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #3 på: 28. Aug. 2010, 14:54 »
Fantastisk overgang! Hvem skulle trodd at vi kom til å hente den type spillere, som kunne spilt europacup denne sesongen andre steder.

Hatem Ben Arfa, Newcastle. Klinger jævli bra!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #4 på: 28. Aug. 2010, 14:56 »
Det er så vilt at vi var førstevalget hans! Han hadde jo faen meg tilbud fra werder bremen, liverpool og real madrid(!).

Gleder meg til å se han i aksjon mot Blackpool! tror han kommer til å bli stor for oss!

Keeganjr

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 56
  • GEORDIE BASTARD 4 LIFE
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #5 på: 28. Aug. 2010, 14:57 »
OFFISIELT JA.... FY FAEN SÅ DIGG... HEILT KONGE... MANGLER ORD... TAKK FAT ASH :o

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #6 på: 28. Aug. 2010, 14:58 »
Fantastisk er bare forordet. Jeg har alltid latt meg imponere mere av Ben Arfa enn Benzema.
Er helt absurd at en så god spiller har signert for oss. Tror faen meg ikke balløya er klar over hvor god han er. Teknisk er det få, om noen, som er like god. Forskjellen mellom han og f.eks Fabregas/Rooney er at de er gode med tyngdeoverføringer I FART. Ben Arfa er derimot også i stand til å dra vekk spillere når han omtrent er stillestående.. Sjekk når han spiller mot liverpool i CL f.eks




Glasvegas

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 258
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #7 på: 28. Aug. 2010, 14:58 »
JAAAA :D Herlig å få han offisielle sida :D :D :D .... Leeeenge siden jeg har vært så gira etter en signering!!!!

maik assly

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 97
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #8 på: 28. Aug. 2010, 14:59 »
Kan det hende han blir klar til wolves kampen idag ? :p selvom det bare er en time til avspark er han jo nufc spiller nå :)

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #9 på: 28. Aug. 2010, 15:04 »
Spennende spiller. Og hvis han har sagt nei til både Liverpool, Madrid og Bremen så viser det at han vil spille fotball og ikke bare tenker penger. Sesongens kupp!!!

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #10 på: 28. Aug. 2010, 15:05 »
Har vært skeptisk så lenge. Fanatastisk at dette ikke ble noen ny modric. Blackpool er helt sikkert en fin kamp for han å debutere i. Enrom lettelse nå!

Simmio

  • Gjest
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #11 på: 28. Aug. 2010, 15:07 »
Dette er en helt fantastisk signering :D jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Glasvegas

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 258
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #12 på: 28. Aug. 2010, 15:10 »
Han var jo hele Frankrike alene når de spillte mot Norge. Alt gikk jo gjennom han. Playmaker!

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #13 på: 28. Aug. 2010, 15:11 »
Den siste uken tror jeg faktisk har vært den beste i min tid som Newcastle-supporter. Først knuser vi Aston Villa 6-0, så signerer vi Hatem Ben Arfa!!! SYnes faktisk det er større enn å vinne CCC. Lenge siden jeg har hatt en så god følelse i magen, når jeg tenker på Newcastle :D

Keeganjr

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 56
  • GEORDIE BASTARD 4 LIFE
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #14 på: 28. Aug. 2010, 15:34 »
tjo og hei å hopp jeg er så gla idag, og hei og hopp... trallllalllalllallla ;D