20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: TERMINLISTEN 2008/2009  (Lest 9974 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
TERMINLISTEN 2008/2009
« på: 13. Mai 2008, 10:31 »
Terminlisten er klar allerede 16.juni. Selvfølgelig må man regne litt forandringer pga cupspill og TV-rettigheter, men det er mulig å få en oversikt over hvilken kamp som kan være aktuell for newutd.no-treff.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: TERMINLISTEN 2008/2009
« Svar #1 på: 13. Mai 2008, 12:01 »
Håper på et Tyne-Wear-derby iløpet av høsten. Har et stort håp om å arbeide meg opp penger til min svært etterlengtede førstetur nedover.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: TERMINLISTEN 2008/2009
« Svar #2 på: 13. Mai 2008, 19:30 »
Jeg satser på kamp til våren neste sesong.
Planlegger London-tur, kanskje kombinert med bortekamp på høsten. Men om det blir noe av planene mine, må gudene vite.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: TERMINLISTEN 2008/2009
« Svar #3 på: 14. Mai 2008, 23:59 »
Jeg bare håper det ikke blir Borte mot Stoke 1 kamp, det er som regel de kampa de ny opprykkede gir mest i alle dueller.
Men er det noen borte arenaer noen kan annbefale.
Planlegger og ta en bortekamp i år jeg også, og klart en hel drøss med hjemmekamper

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: TERMINLISTEN 2008/2009
« Svar #4 på: 15. Mai 2008, 07:37 »
Men hvilke kriterer er du ute etter når du skal velge deg en bortearena da? Fin stadion? Størst vinnersjanse? Billigst mulig?

Jeg vil anbefale London. Dra på Upton Park, White Hart Lane eller Craven Cottage. Det er vanskelig å få billetter i toon army, men bruker du et reiseselskap så fikser de det..


Selv satser jeg på to turer, hvis jeg klarer da! Studier på BI venter, og økonomien kan bli tight, men til Newcastle MÅ jeg prøve å komme meg. Har lyst å dra på Tyne-Wear derbyet, se oss banke Mackems på SJP!! Ellers har også jeg lyst å dra på en bortekamp, og da blir det en av de kampene jeg nevner ovenfor i London...Har vært på Emirates og det kan absolutt anbefales, men vinnersjansene er naturligvis små både der og på Stamford Bridge, derfor velger jeg heller en kamp mot et jevngodt lag. Men for all del, enhver Newcastle kamp er en kjempeopplevelse!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: TERMINLISTEN 2008/2009
« Svar #5 på: 15. Mai 2008, 09:22 »
[...] Det er vanskelig å få billetter i toon army, men bruker du et reiseselskap så fikser de det..
 

Det var ikke mange kamper i fjor jeg ikke hadde mulighet til å få billetter. Det er som regel alltid billetter igjen til medlemmenes kjøpsperiode, men det er sjeldent det går bortebilletter på General Sale.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: TERMINLISTEN 2008/2009
« Svar #6 på: 15. Mai 2008, 12:28 »
Studier på BI venter

Oslo eller? Belfry venter, isåfall...

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: TERMINLISTEN 2008/2009
« Svar #7 på: 15. Mai 2008, 17:00 »
[...] Det er vanskelig å få billetter i toon army, men bruker du et reiseselskap så fikser de det..
 

Det var ikke mange kamper i fjor jeg ikke hadde mulighet til å få billetter. Det er som regel alltid billetter igjen til medlemmenes kjøpsperiode, men det er sjeldent det går bortebilletter på General Sale.


De legges de ut ganske tett opptil kamp, litt dumt hvis man skal planlegge lang tid i forveien. Dessuten, får de sendt disse billettene til Norge da? Eller kan de hentes ut på bortestadion..?

Skal til Oslo ja..Hvis det er på Belfry det skjer, så dukker jeg nok opp der til høsten.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: TERMINLISTEN 2008/2009
« Svar #8 på: 15. Mai 2008, 18:14 »
Men hvilke kriterer er du ute etter når du skal velge deg en bortearena da? Fin stadion? Størst vinnersjanse? Billigst mulig?

Jeg vil anbefale London. Dra på Upton Park, White Hart Lane eller Craven Cottage. Det er vanskelig å få billetter i toon army, men bruker du et reiseselskap så fikser de det..


Selv satser jeg på to turer, hvis jeg klarer da! Studier på BI venter, og økonomien kan bli tight, men til Newcastle MÅ jeg prøve å komme meg. Har lyst å dra på Tyne-Wear derbyet, se oss banke Mackems på SJP!! Ellers har også jeg lyst å dra på en bortekamp, og da blir det en av de kampene jeg nevner ovenfor i London...Har vært på Emirates og det kan absolutt anbefales, men vinnersjansene er naturligvis små både der og på Stamford Bridge, derfor velger jeg heller en kamp mot et jevngodt lag. Men for all del, enhver Newcastle kamp er en kjempeopplevelse!!

Det jeg tenkte var en liten tight stadion, med en kjempestemning.
Jeg pratet med en del Nufc supportere da jeg var over og så kampen mot Sunderland, og de anbefalte Fratton Park, Goodison Park og Madjeski.
Men nå spiller jo Reading i Championship neste sessong så den er strøket
Nei det blir nok enten Fratton eller Goodison Park

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: TERMINLISTEN 2008/2009
« Svar #9 på: 15. Mai 2008, 18:21 »
mn går det busser fra Newcastle til bortekampene, eller må deu reise til de forskjellige byene

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: TERMINLISTEN 2008/2009
« Svar #10 på: 15. Mai 2008, 20:47 »
Billetter legges ut for salg på samme måte som med billetter til hjemmekamp : 2-3 ukers booking for sesongkortinnehavere, 2 uker til medlemmer og 1-2 uker på General Sale.

Det går som regel buss fra Newcastle til bortekampene ellers arrangeres det felles fly-/togtur.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: TERMINLISTEN 2008/2009
« Svar #11 på: 20. Mai 2008, 14:01 »

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: TERMINLISTEN 2008/2009
« Svar #12 på: 13. Juni 2008, 17:18 »
På mandag kl. 11 norsk tid kommer neste års terminliste for Premier League. Må si jeg gleder meg stort til å se oppsettet. Endelig begynne planlegging av turer osv igjen! :)

Hvem håper DU at Newcastle møter i første serierunde?

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: TERMINLISTEN 2008/2009
« Svar #13 på: 13. Juni 2008, 18:14 »
Håper på Fulham hjemme.

Erlend

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 291
    • Vis profil
Sv: TERMINLISTEN 2008/2009
« Svar #14 på: 13. Juni 2008, 20:07 »
Jeg håper på Bolton borte! 1-3!