20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nye drakten supporterne lagde for newcastle  (Lest 2729 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Nye drakten supporterne lagde for newcastle
« på: 31. Juli 2015, 10:55 »
Ved første øyekast tenkte jeg det var litt vel mye endringer, men etter å ha sett nøye over, er skjæren(magpie), logoen som er erstattet med klubblogoen passende for en newcastlesupporter..

Men er det slik at om man kjøper den andre orginale drakten, at klubben får inn penger, eller er dette kun ashley personlig og andre random folk som ikke bidrar til penger til klubben?? I og med at han har valgt wongai som sikkert har gitt oss en lukurativ økonomisk avtale pga dårlig ombdømme, så er jo dette(ekstra) penger han tjener, (i forhold til andre reklamer/ingen reklame) og forhåpentlig vil investere i klubben. Og isåfall er det noen som vet hvor mange prosent av et draktsalg går tilbake til klubben/i verste fall ashley, som i det minste kanskje(forhåpentlig) har interesse i å investere i klubben på en positiv måte sportslig for egen vinning..

Og hvor kan man få bestilt denne? Er det noe dere planlegger å ta inn eller kan bestille ved forespørsel? Isåfall er jeg interssert i å ta inn en del, for jeg vet mange som er meget interesserte.Og tenker å gi et eventuelt overskudd til klubben direkte om det er mulig, slik at klubben får mer utbytte av dette.

In worst case scenario taper jo klubben på at man kjøpre denne alternative drakten, og det ville jo være synd, blant annet med å reduserer evnen til å konkurrere økonomisk til tross for sunne økonomiske premisser...

Dette skremte meg litt...