20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FM13  (Lest 74294 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
FM13
« på: 16. Okt. 2012, 11:46 »
Vuderer sterkt å kjøpe FM igjen, kjøpte ikkje ifjor pga tiden det tar å spele FM. Jobb + alt annet som tar tid(som eg prioterer før FM).

Derfor er det ekstra hyggleg at FM har tenkt på oss som har vokset opp med CM/FM i ungdomsårene (og hadde masse av tid), som nå har gått inni den voksne verden med mindre tid til ting som FM.

Football Manager Classic:
http://mypassion4footballmanager.blogspot.com/2012/10/football-manager-2013-new-features-classic-mode.html#FMC

Andre i samme båt som meg? Eller vil alle gå for "main mode" av FM13?
« Siste redigering: 16. Okt. 2012, 11:56 av Christian »

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: FM13
« Svar #1 på: 16. Okt. 2012, 11:58 »
Når jeg spiller FM da SPILLER jeg FM, altså at jeg setter meg inn i det meste. Og så klart tar dette mye tid, så et godt insj fra SI. De kommer sikkert til å nå flere spillere på denne måten.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: FM13
« Svar #2 på: 16. Okt. 2012, 12:01 »
Eg er sånn eg også, men pga det så har eg ikkje tiden til å spele FM. Sidan det tar for mykje tid.

Derfor er eg glad dei prøver seg nå med FMC moduset, som kan hjelpe oss som ikkje lengre har så mykje tid.

Hadde dei ikkje kommet med dette moduset, hadde eg neppe kjøpt FM13. Sidan eg veit eg ville ha brukt for mykje tid på FM, og det hadde gått utover andre ting som opptar tiden min. Nå vuderer eg det sterkt.

Stian_SS

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 14
    • Vis profil
Sv: FM13
« Svar #3 på: 16. Okt. 2012, 12:02 »
Vuderer sterkt å kjøpe FM igjen, kjøpte ikkje ifjor pga tiden det tar å spele FM. Jobb + alt annet som tar tid(som eg prioterer før FM).

Andre i samme båt som meg? Eller vil alle gå for "main mode" av FM13?

Kan ikke tenke meg at noen er i samme båt som deg.. Tenk å prioritere jobb foran FM !! ::p

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: FM13
« Svar #4 på: 16. Okt. 2012, 12:05 »
Ja, tenke seg til  ::p

Stian_SS

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 14
    • Vis profil
Sv: FM13
« Svar #5 på: 16. Okt. 2012, 12:09 »
Hehe ;) Men fra spøk til revolver; jeg kjøpte FM i fjor og kan se for meg at denne funksjonen vil gjøre at jeg kjøper det igjen. Men blir jo å ha to games kjørende paralellt da, så ser for meg at det kommer til å gå med enda mer tid til spilling!

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: FM13
« Svar #6 på: 16. Okt. 2012, 12:11 »
Går lett for main mode ;)
#goodbyesociallife

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: FM13
« Svar #7 på: 16. Okt. 2012, 12:20 »
Har forhåndbestilt FM 13 fra Elkjøp. Gleder meg som en liten unge. Synes jeg spillte det all for lite ifjor.

Det eneste nå er å håpe at Elkjøp får fingen ut og klarer å fikse PCn min før spillet kommer ut.

Hakiki

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1104
    • Vis profil
Sv: FM13
« Svar #8 på: 17. Okt. 2012, 10:17 »
Kommer nok til å kjøpe det ja, og når jeg først skal spille det så blir det med fullt fokus og fordypning.  Prioriterer da sånn at det ikke skal gå på bekostning av jobb, sosialt liv, andre hobbyer og forpliktelser, men heller over andre lignende inaktive og usosiale ting.  Type i bakrusen på søndager når jeg ikke orker gjøre noe annet enn chille foran TV/PC uansett, eller en kveld der alternativet er å se noen serier/film e.l.

Med det sagt så ender jeg som regel opp med å bli fort lei, fordi jeg suger selv om jeg prøver å fordype meg.  Da gir jeg som regel opp Newcastle etter noen sesonger, og ender opp med en "The Magpies"-savegame der jeg spiller som Maidenhead United.  Så finner jeg ut at jeg suger like mye der, før jeg gir opp og glemmer spillet i noen måneder.  Rinse and repeat.
Genius by birth. Slacker by choice.

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: FM13
« Svar #9 på: 18. Okt. 2012, 09:09 »
Du kan jo gå i dybden på FMC også, berre du kan velge bort å bruke tid på media, pep talk osv... Men du har forsatt dei samme taktiske mulighetene osv..

http://www.pressfire.no/nyheter/PC/5943/Den-ultimate-fotballsimulatoren-er-snart-tilbake

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: FM13
« Svar #10 på: 18. Okt. 2012, 20:11 »
Play FM2013 this Friday
This is your last chance, if you don't buy FM2013 from specific licensed retailers today, then you'll have to wait until November to play Football Manager 2013. Yes you read that correctly, you can play FM2013 TOMORROW, just use the links below to order right now and an activation code will be emailed to you today or tomorrow so you can start playing 2 weeks before everyone else!

BONUS: Extra 10% Discount.

Buy FM2013: http://bit.ly/last-chance-fm2013

Note: If the price still displays as £29.99 you will need to clear your cookies, apologies for the inconvenience.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Rudi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: FM13
« Svar #11 på: 22. Okt. 2012, 19:22 »
Matchmotoren er litt på halv tolv enda, vingspill er hensynsløst op. Obertan er et rent beist slik spillet er nå, og har vært min klart beste spiller.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7622
    • Vis profil
Sv: FM13
« Svar #12 på: 22. Okt. 2012, 23:53 »
Obertan er jo alltid beist på fm! :ler:

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: FM13
« Svar #13 på: 31. Okt. 2012, 18:50 »
Fikk spillet i posten. Har innstallert og spillt en kamp mot Reservelaget. Får se om jeg får sittet meg mer inn i det iløpe av helgen.

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: FM13
« Svar #14 på: 01. Nov. 2012, 13:03 »
Droppet å skaffe FM i fjor av samme grunn som Christian. Har ikke mye bedre tid i år, men merket at jeg savnet å spille det i fjor så nå må jeg ha det! Kan ikke spille FM uten å gjøre det skikkelig, så nå blir det null sosialt liv på meg fremover!