20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Allardyce er fortsatt så bitter, så bitter!!  (Lest 8146 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Allardyce er fortsatt så bitter, så bitter!!
« på: 16. Juni 2008, 15:27 »
Sitat

"I don't consider myself to have failed and I think everyone realises now that what happened at Newcastle wasn't down to me. I was just a victim of the circumstances at St James' Park," said Big Sam.


"At every club I've ever been at from the earliest days in Ireland with Limerick I've always taken them forwards and Newcastle was just an unfortunate experience.


"I've had five months off now and I've enjoyed what's basically been my first break from the game in 14 years, and I've used it to the maximum.


"The break was unexpected and I would have preferred it hadn't happened, but sometimes you need that to recharge the batteries.


"Now I feel I'm ready for that chance and I'm comfortable knowing that when people do look at my record in the Premier League it stands comparison with the best." In his last four seasons Allardyce guided Bolton to eighth, sixth, eighth and seventh place - an astonishing record for a club who refused to spend big during his time in charge.


"To take Bolton into a era of sustained success, including the UEFA Cup twice, is a proud achievement," he said.


"And if my stats are still correct Bolton were the fifth most consistent team in the Premier League during those four years.


When I left Bolton they were fifth in the table and it could even have been better.


"On January 1, 2007 we were actually third and if we had invested during that transfer window the Champions League was within our grasp that season. I was frustrated because we didn't buy one player at that point."


Kilde: The People

Denne tullingen prøver nok en gang å redde sitt eget skinn ved å legge all skyld på Newcastle...jeg må bare le av denne feite tullingen! Det er nesten ikke til å tro at han får seg til å si noe sånt som dette...han holdt faktisk på å skakkjøre oss!

Og når det gjelder pratet om Bolton ::)......jeg tror ikke noen gidder å ansette en manager som BARE er opptatt av å skryte av to 5. plasser i PL....Og hvor mange ganger måtte ikke vi høre "When I was at Bolton"...?

Selv om tydeligvis ikke Allardyce forstår det, så tror jeg nok klubbledere rundt omkring i PL og CCC for den saks skyld tenker seg både en og to gang ekstra før man ansetter denne arrogante feigingen som manager.  Han burde prise seg lykkelig hvis han får et jobbtilbud i nærmeste fremtid, når det er sagt er jeg helt sikker på han får nye jobbtilbud, men hvis man analyserer jobben han gjorde i Newcastle så kan det ikke bli så mye dårligere...rett og slett!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Allardyce er fortsatt så bitter, så bitter!!
« Svar #1 på: 16. Juni 2008, 15:30 »
Skjønner ikke hva som er så galt, jeg. Mannen er en dyktig manager som dessverre ikke fikk den nødvendige tiden i Newcastle, og som også må sies å stå for en fotballfilosofi som kresne geordier ikke godtok så lenge det ikke gav øyeblikkelig suksess. Tror ikke vi hadde gjort det veldig mye værre forrige sesong dersom han hadde fullført den, selv om han aldri vil få den samme støtta som godeste King Kev av fansen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Allardyce er fortsatt så bitter, så bitter!!
« Svar #2 på: 16. Juni 2008, 15:32 »
Har vi ikke en Sam Allardyce-tråd fra før av?
Sam Allardyce er en dyktig manager, men med Ruud Gullit og Kenny Dalglish, samt Graeme Souness friskt i minnet, var Big Sams fotballfilosofi helt feil for denne klubben. Det var først og fremst DER ting gikk galt. Når vi i tillegg tar med i betraktningen at han ble ansatt rett før Mike Ashley tok kontrollen, så ble det ikke nødvendigvis enklere for ham.

Hvis Big Sam bare kommer seg i jobb igjen, så kan det hende at noe av bitterheten legger seg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Allardyce er fortsatt så bitter, så bitter!!
« Svar #3 på: 16. Juni 2008, 15:33 »
Hva med å vise LITT ydmykhet ovenfor sin egen jobb og prestasjoner i Newcastle?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Allardyce er fortsatt så bitter, så bitter!!
« Svar #4 på: 16. Juni 2008, 15:35 »
Han har jo faktisk innrømmet at han gjorde et par ting galt i ettertid :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

  • Gjest
Sv: Allardyce er fortsatt så bitter, så bitter!!
« Svar #5 på: 16. Juni 2008, 23:37 »
For en nisse.Han var aldri noe suksess for Newcastle og det ville han aldri vært heller!.Hans fotball filosofi passer ikke inn.Nå må han se å kutte ut med denna bitterheten å legge det bak seg.En gang må han se å gå framover å ikke stangnere bakover i tid ::)

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Allardyce er fortsatt så bitter, så bitter!!
« Svar #6 på: 17. Juni 2008, 16:25 »
Ruud Gullit har da vært bitter til evig tid han også. Først og fremst har han latt bitterheten gå ut over det faktum at Alan Shearer var sterkere enn ham selv, og har disset Shearer ved en hver anledning. Kenny Dalglish var ganske bitter en stund han også. Graeme Souness har vist frem det stygge ansiktet sitt på TV mange ganger etter at han fikk fyken, og har fremstått en aldri så liten tanke bitter han også, når det har vært snakk om Newcastle.

Sam Allardyce er ikke den eneste som bærer nag mot klubben i ettertid. Men hvis han får seg en jobb igjen, så kan han fortere svelge unna skuffelsen og starte på en ny frisk. Dersom Big Sam skulle havne i Blackburn tror jeg de er langt mer mottakelige for hans fotballfilosofi enn Newcastle noen gang har vært.
Der har de jo tross alt spilt rævafotball under Mark Hughes i en god del år. Graeme Souness hadde jo til og med en rimelig grad av suksess i Blackburn.

Det eneste jeg synes Big Sam trenger å "unnskylde" seg for, er som han selv har sagt, at han kan ha forandret på for mye på for kort tid.
Bortsett fra det har han gjort det han mener er riktig, og Bolton er jo et levende bevis på at ideene hans faktisk kan ha noe for seg. At det ikke gikk veien i Newcastle skyldes nok like så mye spillermaterialet (som han forsåvidt har noe skyld i selv) og det faktum at han var i Newcastle.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Allardyce er fortsatt så bitter, så bitter!!
« Svar #7 på: 17. Juni 2008, 19:09 »
Ruud Gullit har da vært bitter til evig tid han også. Først og fremst har han latt bitterheten gå ut over det faktum at Alan Shearer var sterkere enn ham selv, og har disset Shearer ved en hver anledning. Kenny Dalglish var ganske bitter en stund han også. Graeme Souness har vist frem det stygge ansiktet sitt på TV mange ganger etter at han fikk fyken, og har fremstått en aldri så liten tanke bitter han også, når det har vært snakk om Newcastle.

Sam Allardyce er ikke den eneste som bærer nag mot klubben i ettertid. Men hvis han får seg en jobb igjen, så kan han fortere svelge unna skuffelsen og starte på en ny frisk. Dersom Big Sam skulle havne i Blackburn tror jeg de er langt mer mottakelige for hans fotballfilosofi enn Newcastle noen gang har vært.
Der har de jo tross alt spilt rævafotball under Mark Hughes i en god del år. Graeme Souness hadde jo til og med en rimelig grad av suksess i Blackburn.

Det eneste jeg synes Big Sam trenger å "unnskylde" seg for, er som han selv har sagt, at han kan ha forandret på for mye på for kort tid.
Bortsett fra det har han gjort det han mener er riktig, og Bolton er jo et levende bevis på at ideene hans faktisk kan ha noe for seg. At det ikke gikk veien i Newcastle skyldes nok like så mye spillermaterialet (som han forsåvidt har noe skyld i selv) og det faktum at han var i Newcastle.


Derfor Blackburn-fansen har starta ein underskriftskampanje mot å ansette Allardyce?

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Allardyce er fortsatt så bitter, så bitter!!
« Svar #8 på: 17. Juni 2008, 19:32 »
Jeg kunne startet en underskriftskampanje mot Keegan jeg også... Ser ikke poenget...

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Allardyce er fortsatt så bitter, så bitter!!
« Svar #9 på: 17. Juni 2008, 22:34 »
For en nisse.Han var aldri noe suksess for Newcastle og det ville han aldri vært heller!.Hans fotball filosofi passer ikke inn.Nå må han se å kutte ut med denna bitterheten å legge det bak seg.En gang må han se å gå framover å ikke stangnere bakover i tid ::)

Hvordan stagnerer man bakover?
At hans fotballfilosofi ikke passer inn hos oss, betyr ikke at han er en dårlig manager. Det betyr bare at FFF utnevnte feil manager igjen... Jeg synes dere driter dere ut med å snakke dritt om en manager som har bevist hva han er god for gjennom flere år, selv om jeg er enig i at han kan være en arrogant fyr.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Allardyce er fortsatt så bitter, så bitter!!
« Svar #10 på: 17. Juni 2008, 22:49 »
La oss innse det, svært mange managere fremstår som arrogante, og de fleste managere med trua på seg selv opptrer sånn. Big Sam er da slettes ikke ille hva det gjelder.
Nå prater jeg ikke om King Kev da. Han er et unikum.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

  • Gjest
Sv: Allardyce er fortsatt så bitter, så bitter!!
« Svar #11 på: 17. Juni 2008, 23:59 »
For en nisse.Han var aldri noe suksess for Newcastle og det ville han aldri vært heller!.Hans fotball filosofi passer ikke inn.Nå må han se å kutte ut med denna bitterheten å legge det bak seg.En gang må han se å gå framover å ikke stangnere bakover i tid ::)

Hvordan stagnerer man bakover?
At hans fotballfilosofi ikke passer inn hos oss, betyr ikke at han er en dårlig manager. Det betyr bare at FFF utnevnte feil manager igjen... Jeg synes dere driter dere ut med å snakke dritt om en manager som har bevist hva han er god for gjennom flere år, selv om jeg er enig i at han kan være en arrogant fyr.


Driter dere ut? Han har vell ikke bevist så mye som du skal ha det til,Hva har han bevist da? Noen gode plasseringer for Bolton.Men det er allt også!.Såklart er det godt med så lite.Men det var jo tydelig at jobben for han i Newcastle var for stort for han.Plus som nevnt tidligere når han skulle overfører den filosifien over til Newcastle så feila han til de grader.Tydelig et mislykka opphold og forsøk i Newcastle der.Han var god i Bolton.Men var langt ifra det i Newcastle!.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Allardyce er fortsatt så bitter, så bitter!!
« Svar #12 på: 18. Juni 2008, 00:02 »
Vært god i sine tidligere klubber også. Eneste grunnen til at Bolton er der de er i dag, og faktisk figurerte på øvre halvdel regelmessig tidligere sesonger er jo Big Sam.
Big Sam har jo btw sagt at han antakeligvis innførte for mye for kjapt i Newcastle.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: Allardyce er fortsatt så bitter, så bitter!!
« Svar #13 på: 18. Juni 2008, 12:54 »
Jeg ville også vært en bitter mann om jeg hadde vært Sam Alllardyce. Selvsagt er det et nederlag for ham å få sparken etter bare et halvt år, og jeg er enig med ham i at han hadde fortjent lengre å vise seg fram på...

Chris

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 347
    • Vis profil
    • girls and corpses
Sv: Allardyce er fortsatt så bitter, så bitter!!
« Svar #14 på: 18. Juni 2008, 17:24 »
Jeg ville også vært en bitter mann om jeg hadde vært Sam Alllardyce. Selvsagt er det et nederlag for ham å få sparken etter bare et halvt år, og jeg er enig med ham i at han hadde fortjent lengre å vise seg fram på...

Jeg er helt overbevist om at vi ville ha rykket ned med Sam Allardyce ved roret. Det var ikke en risiko klubben kunne ta.