20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 20/4: Newcastle - sunderland, St. James' Park. [C+ Sport 1 kl. 14.30]  (Lest 35660 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anti-mackem

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 287
    • Vis profil
Nå begynner den store dagen å nærme seg for alvor!
Jeg regner med det blir omtrent samme lag som det har vært i det siste, men både Milner og N'Zogbia skal være klare. Hvis Keegan holder samme laget blir det som kjent ca. som dette:

-----------Harper-------------

Beye--Faye--Taylor--Enrique

Geremi------Butt------Barton

Owen------Viduka-----Martins

Blir nok et tett oppgjør, men jeg er overbevist om at vi tar seieren!
Norwegian blood, Geordie heart

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Dette blir en morsom kamp!
Syns det er meget bra at Roy Keane ser ut til å holde oppe Mackems, og nå som det atpåtil er kamp om hvem av Newcastle, Smoggies og Mackems som skal kunne krone seg som Nordøst-Englands beste lag, er det duket for et svært spennende oppgjør!
Laget er vel, såfremst det ikke oppstår skader, ganske så bankers.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Det blir nok ingen endringer på laget..men jeg har lyst til å se Milner i løpet av kampen, gjerne Carroll også. Håper forøvrig Zog er med som 17 mann til helga også...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Aldri gledet meg så mye til å reise til Newcastle. Håper og tror at disse derbyene er spektakulære å overvære på St.James' Park.

Tipper samme lag som sist, men håper Milner er tilbake i troppen.

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Aldri gledet meg så mye til å reise til Newcastle. Håper og tror at disse derbyene er spektakulære å overvære på St.James' Park.

Tipper samme lag som sist, men håper Milner er tilbake i troppen.

Var på 3-2 kampen for to sesonger siden. Det var ganske morsomt i allefall :)

Andreas Thoring

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 236
    • Vis profil
Årets kamp! Og jeg er grønn av misunnelse for alle de som skal se denne kampen fra tribunen. Drømmen er å være på St.Jame snår vi spiller mot Sunderland. Håper vi starter med samme lag som de siste kampene. Virker som om spillerne nå vet hvor de andre er til en hver tid. Dette blir moro, og vi bare MÅ vinne mot The Unwashed.

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Jeg skal også over og se kampen. Gledet meg så jævlig den sisste uka, at jeg har ikke sovet skikelig om natta.
Jeg håper på uforandret lag og at det blir seier, så jeg får en skikkelig fest etterpå.
Og dette er faktisk første kamp jeg er over og ser

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Heldigvis så berger Mackems plassen i PL også, så da satser jeg på neste sesongs tyne-wear derby isteden.....er også rimelig misunnelig på de som skal over ;)

Håper dere som skal over får en hyggelig opplevelse på årets kamp og englands største hatoppgjør!!
« Siste redigering: 14. April 2008, 14:07 av kø1 »
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_3422002,00.html

King Kev har 6 dager før kamp allerede annonsert startoppstillinga! Ikke overraskende blir det den samme vi har blitt nokså vant til! :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Det er vel ganske så naturlig at Keegan gjør dette. Såvidt jeg forsto på artikkelen i Evening Chronicle har Roy Keane sitt å stri med, mens vi bare seiler på en bølge av medgang. Da er det like greit å gni det inn, så tidlig som mulig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Noen som vet hvordan det ligger ann med Sunderland med tanke på skader og suspensjoner?

Nico

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1139
  • Legend
    • Vis profil
Mackems har ingen store skadeproblemer atm. De har Ward, Yorke, Etuhu (som er vel den viktigste av de som er ute) og Wallace. Så det ikke noe som er verre enn at de skal klare å stille lag. Så ro ned de som skal til Newcastle i helga, det blir mest sannsynlig kamp ;D

Ellers har jeg det veldig bra, takk

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Synes noen kan skrive noen ord, og legge til noen bilder til en ny utgave av Magzine :D
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Skal se hva jeg får til.. Skal i hverfall legge  ut noen bilder.

BallaJazz

  • Gjest
Detta blir en artig kamp.Ser fram til denna!.Hadde vært knall å fått med 3 poeng her.Noe jeg har troa vi helt klart kan greie men enkelt blir det ikke..men sunderland er ikke værre motstander enn at det er et lag vi uten tvil er gode nok til å skulle slå når vi er på våres beste.