20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om hjemmedrakten 2019/20?

Veldig fin
2 (16.7%)
Helt grei
4 (33.3%)
Burde vært bedre
4 (33.3%)
Forferdelig
2 (16.7%)

Stemmer totalt: 12

Avstemning er avsluttet: 09. Aug. 2019, 17:47

Skrevet av Emne: Ny drakt...  (Lest 349341 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

mortinho84

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 272
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1380 på: 25. Aug. 2012, 11:19 »
aaaaah...endelig mottat den nye drakten... den er deiliiiiii... stor i str i år også så gå ned en str fra normalt....

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1381 på: 28. Aug. 2012, 17:08 »
Her er tredjedrakta folkens:


Peter

  • Gjest
Sv: Ny drakt...
« Svar #1382 på: 28. Aug. 2012, 17:13 »
Hvorfor ser Ryan Taylor alltid så trist ut...

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1383 på: 28. Aug. 2012, 19:06 »
Demba Ba ser VELDIG svolten ut. Lovar bra.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1384 på: 28. Aug. 2012, 19:40 »
Digger den! Blir kjøpt på neste tur! :)

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1385 på: 28. Aug. 2012, 20:41 »
Den var ikke mye å skryte av. Ekstremt stygg farge!

Andreas Thoring

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 236
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1386 på: 28. Aug. 2012, 21:00 »
Loving it! Blir den med 23 Ameobi bakpå.

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1387 på: 29. Aug. 2012, 07:53 »
Digger 3 drakten. Men er ikke så stor fan av bortedrakten vår.


TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1388 på: 29. Aug. 2012, 09:17 »
Og der kom endelig den deilige drakten til meg. Tusen takk til de som tipset om å gå ned en str på drakta. Medium satt som et skudd. Nå skal jeg stolt gå rundt med ben arfa på ryggen. Skal bli far til ei lita prinsesse rundt 12.januar så bestilte to bodyer til jentebaby også. de var kjempe fine. 1. med teksten: My heart belongs to the toon. nr 2. Toons cutest dribler. Gleder meg til å vise hun stolt frem i newcastle klær:) Viktig gi barn gode grunnsteiner å bygge videre på:)

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1389 på: 29. Aug. 2012, 09:39 »
Og der kom endelig den deilige drakten til meg. Tusen takk til de som tipset om å gå ned en str på drakta. Medium satt som et skudd. Nå skal jeg stolt gå rundt med ben arfa på ryggen. Skal bli far til ei lita prinsesse rundt 12.januar så bestilte to bodyer til jentebaby også. de var kjempe fine. 1. med teksten: My heart belongs to the toon. nr 2. Toons cutest dribler. Gleder meg til å vise hun stolt frem i newcastle klær:) Viktig gi barn gode grunnsteiner å bygge videre på:)

 :gp:

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1390 på: 29. Aug. 2012, 10:20 »
Og der kom endelig den deilige drakten til meg. Tusen takk til de som tipset om å gå ned en str på drakta. Medium satt som et skudd. Nå skal jeg stolt gå rundt med ben arfa på ryggen. Skal bli far til ei lita prinsesse rundt 12.januar så bestilte to bodyer til jentebaby også. de var kjempe fine. 1. med teksten: My heart belongs to the toon. nr 2. Toons cutest dribler. Gleder meg til å vise hun stolt frem i newcastle klær:) Viktig gi barn gode grunnsteiner å bygge videre på:)
Når du nå først har sagt 12. januar, så har dere vær så god å overholde den datoen. Hvis ikke går jeg til sak :P

Grunnen er jo enkelt og greit at jeg selv er født den dagen, og tar gjerne imot flere Toon-supportere med samme bursdag som meg.  :D

Forøvrig skjønner jeg ikke dette med å gå en størrelse ned. Jeg må alltid gå en størrelse opp. Men det kan da umulig være noe galt med min fantastiske kropp, vel?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1391 på: 30. Aug. 2012, 07:52 »


Ser meget bra ut på dette bilde her.

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1392 på: 30. Aug. 2012, 14:06 »
Irriterer meg framleis over at emblemet ser så amatørmessig påsydd ut. Utforminga av draktsponsoren har eg derimot fått meir og meir sansen for. Eit verdshav i kvalitetsskilnad frå Virgin Money-utsmykkinga og til ein del av det rælet ein ser andre plassar (God kveld, tippeligaen). Når det gjeld sjølve draktfargen, synest eg i utgangspunktet at fargen såg litt blass ut. Men den var langt betre på det siste biletet der, Christian, enn på andre bilete eg har sett. Kontrasten mellom dei svarte detaljane på drakta og hovudfargen styrkar også heilheitsinntrykket.

Alt i alt har tredjedrakta ein del å gå på ifht til gulldrakta frå UEFA-reisene med Souness, men den er absolutt akseptabel.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1393 på: 30. Aug. 2012, 14:33 »
Den Argentina-baserte tredjedrakta vi hadde sesongen før vi rykka ned er i mine øyne legendarisk! Den skal mye til før vi kan matche!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1394 på: 30. Aug. 2012, 14:37 »
Den Argentina-baserte tredjedrakta vi hadde sesongen før vi rykka ned er i mine øyne legendarisk! Den skal mye til før vi kan matche!
Den var rå! Synes ikke den vi hadde Championship var helt borte den heller!