20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Burnley - Newcastle, mandag 26.11.18 kl 21:00  (Lest 7599 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Burnley - Newcastle, mandag 26.11.18 kl 21:00
« Svar #45 på: 26. Nov. 2018, 23:24 »
Helt helt utrolig at vi ikke avgjør denne kampen før, men vi tar en borteseier og det er sterkt.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Burnley - Newcastle, mandag 26.11.18 kl 21:00
« Svar #46 på: 26. Nov. 2018, 23:24 »
Deilig! Vart ein rotete 2.omgang men 3 på rappen er jo ikkje feil! HErlig!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Burnley - Newcastle, mandag 26.11.18 kl 21:00
« Svar #47 på: 26. Nov. 2018, 23:25 »
3 seiera på rad :D Fernandez og Diame var meget gode! Rafa :-*

Alan

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 83
    • Vis profil
Sv: Burnley - Newcastle, mandag 26.11.18 kl 21:00
« Svar #48 på: 26. Nov. 2018, 23:26 »
Viktig seier, men vi gjør det unødvendig spennende som ikke setter sjansene til å sette spikeren i kisten. 3 seire på rad nå. Måtte det bare fortsette.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Burnley - Newcastle, mandag 26.11.18 kl 21:00
« Svar #49 på: 27. Nov. 2018, 07:32 »
Helt utrolig. 3 seire på rad! Glad den bommen til Richie ikke fikk betydning for resultatet. Målet var jo vid åpent. Ki spilte nok en god kamp. Shelvey er kanskje flinkere til å slå de "magiske" pasningene i bakrom. Utfordringen hans er derimot at det av og til skal være for avansert. Ki på sin side slår pasninger på få touch i rom rundt midtbanen ser det ut som. Det gjør det enklere for oss å kontrollere midtbanen og spillet.

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Sv: Burnley - Newcastle, mandag 26.11.18 kl 21:00
« Svar #50 på: 27. Nov. 2018, 07:45 »
Satan så mye bedre spillet flyter med KI istedenfor Shelvey. Han kan slite benk, og heller komme inn hvis kampbildet tilsier langpasninger mot Jos og Ron. 3 på rad, helt utrolig 😂

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Burnley - Newcastle, mandag 26.11.18 kl 21:00
« Svar #51 på: 27. Nov. 2018, 09:38 »
Kjekt å se at vi kan vinne en kamp i et annet system enn det vi vanligvis spiller i.
Vi har nå seks kamper igjen før sesongen er halvspilt - og for å være på skjema bør vi da nå 20 poeng. 8 poeng unna, og der bør være muligheter for å nå det, minst.
Nok en gang: Rafa gjør en fantastisk jobb!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Burnley - Newcastle, mandag 26.11.18 kl 21:00
« Svar #52 på: 27. Nov. 2018, 19:41 »
Hvor er alle dere som ønsket Rafa ut etter et meget tøft kampprogram de første 8 kampene? Noen som har ombestemt seg allerede?

Magpie93

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 334
    • Vis profil
Sv: Burnley - Newcastle, mandag 26.11.18 kl 21:00
« Svar #53 på: 27. Nov. 2018, 22:53 »
Ja, har lyst å dra på heksejakt og finne de som mente Benitez var problemet i denne møkkaklubben!  :-*

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Burnley - Newcastle, mandag 26.11.18 kl 21:00
« Svar #54 på: 28. Nov. 2018, 08:24 »
Hehe, det er en heksejakt jeg kan være med på  ;D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Burnley - Newcastle, mandag 26.11.18 kl 21:00
« Svar #55 på: 28. Nov. 2018, 17:00 »
Ting kan veldig fort snu seg, så vi får nyte det mens vi kan. Rafa-haterne kommer GARANTERT tilbake!
Faktum er vel at Rafa er den perfekte manageren for Ashley (klarer å lage et godt spillesystem som sannsynligvis får det beste ut av en relativt begrenset tropp, surver ikke så mye i media som han bør gjøre), og den perfekte manageren for Newcastle United. Han spiller ikke den mest sexy fotballen, men velger å troppen (og eier) en del av skylden for den biten. Jeg har fortsatt troa på at vi kan få til ting under Ashley, men han MÅ støtte Rafa og få han til å bli. Uten Rafa ser ting fryktelig mørkt ut i lengden.

Men en annen ting jeg synes er veldig spennende, for å spore tilbake til emnet..
Det ble nevnt i PL-studio søndag(?) at man fort kunne se en ny bunnotering for å holde plassen. De tippet at man kunne klare seg i PL med så lav poengsum som 29-30 poeng. Selv om bunnlagene kommer til å plukke poeng utover også, har 18.plass 8 poeng etter 34,2% av sesongen. Jeg tror også man klarer seg med "langt" mindre enn 40p.
Men får man 40p i slutten av mars/starten av april, jekker jeg overlevelses-ølen jeg 🍺
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Alan

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 83
    • Vis profil
Sv: Burnley - Newcastle, mandag 26.11.18 kl 21:00
« Svar #56 på: 28. Nov. 2018, 17:40 »
Sist gang man trengte 40 poeng eller mer for å overleve var helt tilbake i 02/03-sesongen, så 40 poeng holder i de aller fleste tilfeller. Fortsetter vi med samme snitt som til nå, så ender vi på 35 poeng, et snitt som faktisk holder til en foreløpig 13. plass. Jeg tror man fort kan ende opp med å berge plassen med 35 poeng, eller til og med enda mindre, som Anders skriver.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Burnley - Newcastle, mandag 26.11.18 kl 21:00
« Svar #57 på: 28. Nov. 2018, 21:11 »
De fleste lag har sine formtopper og dupper gjennom sesongen, så mye kan jo forandre seg. Får bare håpe vi klarer å ta plenty med poeng de neste kampene, og var jo ikke langt unna å ta poeng mot noen av de antatte topplagene heller. Tror vi klarer oss med grei margin. Tipper vi har 25 poeng til nyttår, og ender mellom 45-50 poeng totalt :) Så lenge vi unngår langvarige skader på f.eks. Rondon.
No fate but what you make

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Burnley - Newcastle, mandag 26.11.18 kl 21:00
« Svar #58 på: 30. Nov. 2018, 06:54 »
Jeg er litt mer positiv nå. Hadde vært mer bekymret om vi hadde hatt denne poengsummen  med en annen serieåpning enn det vi har hatt, fordi den har vært knallhard. Vi har vel allerede nå møtt nesten alle topplagene en gang.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Burnley - Newcastle, mandag 26.11.18 kl 21:00
« Svar #59 på: 30. Nov. 2018, 11:39 »
Jada. Er vel ikke fullt så skråsikker på nedrykk som tidligere - men jeg serer ganske negativt på utviklinga utover denne sesongen. Vi har en manager som ikke står i stil til spillerstall eller øvrige ambisjoner i klubben - og jeg nekter tro at Rafa blir utover denne sesongen såfremst ikke folk som er skikket til å drive klubben kommer inn og overtar - eller Ashley over natta skulle forvandles til en ansvarlig klubbeier. Jeg har mine tvil om begge delene.

Sånn i et kortsiktig perspektiv, så tenker jeg at rundene fremover blir avgjørende - for nå har vi et program der vi bør fortsette plukke poeng til tøffere tider igjen. Samtidig viste vi forrige sesong at vi ble bedre utover (som ofte er caset med Rafa-lag) og at vi taklet de bedre lagene også i større grad. Samtidig grøsser jeg med tanken på en langtidsskade på en av backene eller Rondon. Back, spiss og 10er er så ekstremt viktig at vi oppgraderer.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida