20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Swansea (Premier League) - 10.09.17, 17:00 - TV2 Sport Premium/Sumo  (Lest 11670 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Er ikke helt enig, Eivind og Anders, men det får nå så være! Hayden er en god ballvinner, og sklir bra (gutten elsker jo å skli👏), men touchen hans er som oftes dårlig.

Men men, vi vant idag!😄


Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Uenig at touchen hans som oftes er for dårlig, pleier vel å ha solide retningsbestemte touch. Jeg ser at han er av Arsenal-skolen. Men i dag skal jeg være enig i at touchen var horribel, spesielt førstetouchen...

Greit å være uenige innimellom også 😉

Men men, vi vant idag!😄

Der er vi enige 😂
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Deilig seier. Sjeldent vi ser Newcastle så bra organiserte på bortebane i PL, og vi veit alle at det er Rafa sin fortjeneste.
Selv med en backfirer der kanskje kun Clark er den eneste som er et åpenbart valg til beste førsteellever er vi bunnsolide. Sliter med å si hvem av han og Lascelles som er best i dag, men begge er fantastisk gode. Blir stadig imponert over nivået til, Clark, jeg.
Ellers må jeg si at Merino imponerer. Klassespiller vi har fiksa der. Perez syns jeg også ser bedre ut enn på lenge. Forsvarer fint plassen i 10er-rollen. Og så Ritchie da  :-*
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Gamez og Merino  våre beste, men Lascelles den viktigste med klareringen en målet!

Håper Rafa er tilbake neste!

Perez har en av sine ti kamper hvor han ser ok ut, men er slettes ikke god nok for dette nivået, nytter ikke levere en av ti kamper. Håper vi blir kvitt Perez og skulle tatt pengene som ble lagt på bordet for han om dette var tilfelle tidligere.

Memba og Gamez > Dummet på backrollen klart i mine øyne.

Manquillo er heller rett og slett ikke god nok.
« Siste redigering: 11. Sep. 2017, 08:59 av snkz »

Milburn

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 477
    • Vis profil
Herlig kamp egentlig, og Rafa har satt et solid preg på laget nå. Dette er ikke Pardew eller McClaren-lag, men et lag som spiller sammen. Det er dog ikke vakkert, men vi blir ikke enkel å slå i år.

Joselu sin sjanse minnet meg om Ritchie sin sjanse mot Huddersfield. Det er litt at første målet vinner når vi spiller som vi gjør, hvor vi lar lag presse oss litt og satser på kontringer. Likevel skaper vi en del.

Det er en del individuelle feil: Manquillo med dårlige innlegg som skaper brudd for Swans, Hayden som er litt for treg i reaksjonene sine, og Ayoze som sløser sjanser. Men alle 3 jobber hardt for laget, og kan sin rolle - håper vi kan opprettholde det gjennom sesongen.

Er også viktig at vi slår en nedrykksrival, spesielt med tapet for Huddersfield, men nå har vi tatt 3 poeng fra West Ham og Swansea. Stoke neste, tror ikke de blir en rival, men hadde vært deilig å gått på en solid run nå med mye poeng mot Stoke og Brighton, og så storkampen hjemme mot Liverpool. :D
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil

Greit å være uenige innimellom også 😉

Men men, vi vant idag!😄

Der er vi enige 😂

Yup👌😅

laaars

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 169
    • Vis profil
Gamez og Merino  våre beste, men Lascelles den viktigste med klareringen en målet!

Håper Rafa er tilbake neste!

Manquillo er heller rett og slett ikke god nok.

Gomez sin pasning til Atsu, som fører til cornere før målet var klasse, med utsiden av høyrefoten. Gamez har nok mye fotball i seg og som andre sier her, klarer seg bra med erfaring/rutine.
Dog kanskje bedre med Mbemba uansett? Kjekt å ha på def dødballer også Mbemba.
Manquillo er nok ikke god nok nei, må vel være bedre med Yedlin?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Manquillo gjorde da en over godkjent god kamp?
Eneste jeg har å utsette ham på er at han slår for svake innlegg. Defensivt syns jeg han var solid. På mange måter er Yedlin litt det motsatte - veldig god fremover, men stiller spørsmålstegn ved ham defensivt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Enig med Kristoffer, selv om Manquillo gjør en del rare ting iløpet av en kamp! Men han er hvertfall ikke dårligere bakover enn Yedlin.

Må også få skryte litt av Elliott, for i går var han bra! Redda alt som kom på han, og traff i tillegg mye bedre på utspilla. Virka litt roligere med ballen i beina, noe han ikke var de tre første kampene!

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Enige i de oppsummeringene som gis her, spesielt Kristoffers. Jeg håper nesten Gamez får starte neste kamp. Em venstrefotet back gir oss en annen balanse i laget offensivt synes jeg. Merino virker som et røverkjøp.  Flink til å variere pasningene og prøver å få den gjennom midtbaneleddet til motstanderen.

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Er enig i at Merino virker som et godt kjøp og at han var banens beste mot Swansea.
Me må være fornøyd med 3 poeng mot et lag på bortebane som me sansynligvis blir tabellnaboer med.
Store fremskritt frå Huddersfield kampen, og det gleder meg at Shelvey sitter på benken og må slite for å komme innpå igjen :D Og det ser ut som vi klarer oss meget fint uten.....
Det var på ein måte ein ny GIV i laget og det blir spennende i de neste kampene!!