20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle til salgs  (Lest 299454 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

navimer

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 253
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #195 på: 29. Sep. 2018, 15:27 »
https://news.sky.com/story/sky-sources-former-manchester-united-and-chelsea-chief-peter-kenyon-plots-newcastle-takeover-11512071
Du hørte det her først: Newcastle blir solgt til amerikanske eiere med Kenyon som deal-maker for £305 millioner.

Håper du har rett, og håper isåfall de investorene han får med seg er villige til å ta litt risiko med skikkelig investering i spillere

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #196 på: 29. Sep. 2018, 16:20 »
"Peter Kenyon (born 1954 in Stalybridge, Cheshire) is a British businessman who has served as the chief executive of English Premier League clubs Manchester United Football Club and Chelsea Football Club, where he has been involved in contentious transfer dealings. Taken over Newcastle 29th September to get rid of that diseased sports direct ball bag Newcastle win 2019/20 premier league title after Rafa is handed 300million [1]"

Noen har hatt det moro på Wkipedia igjen  ;D

Ikke at jeg kjenner fryktelig godt til hvordan Mr. Kenyon er, men med erfaring fra 2 storheter som Chelsea og Manchester United, bør han kunne være rette personen til å kunne utvikle Newcastle til den klubben den kan og skal være. 

https://www.telegraph.co.uk/football/2018/09/29/mike-ashley-wary-news-emerges-peter-kenyon-wants-buy-newcastle/

Fra Luke Edwards, pleier være seriøs og godt informert.
« Siste redigering: 29. Sep. 2018, 17:04 av Geordie »
No fate but what you make

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #197 på: 29. Sep. 2018, 18:04 »
Blir enda er år med prat om salg, kommer ikke til å skje.
Denne klubben er ikke attraktiv slik den fremstår nå til den prisen Ashley ønsker.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #198 på: 29. Sep. 2018, 20:37 »
Hørt at han er løssluppen med pengesekken, men kan ville blande seg inn i laget (uttak og lignende).

Hvis han styrer unna det siste, kan det blir positivt. Men jeg tenker at ALT annet enn Mike, gjør godt for Newcastle..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #199 på: 29. Sep. 2018, 21:38 »
Før det faktisk skjer noko, og vi får håndfaste bevis, så tar eg alt med ei stor klype salt. For alt eg veit er dette fat mike sitt PR-byrå som har lagt ein ny taktikk for å prøve ri av stormen av demonstrasjoner og den konstante negative PR-en som SD er utsatt for i øyeblikket.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #200 på: 29. Sep. 2018, 22:41 »
Absolutt, og uansett er det VELDIG langt fra det stadiet de rapporteres være på nå, til et kjøp/salg.

Stavely og PCP var jo kommet mye lenger de. Men er vel ikke umulig at de slenger seg på igjen også.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #201 på: 30. Sep. 2018, 06:15 »
Er nok et godt råd å ta dette med en klype salt ja. Ha tålmodighet i forhold til et salg er fryktelig vanskelig kjenner jeg!
No fate but what you make

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #202 på: 30. Sep. 2018, 15:00 »
Hørt at han er løssluppen med pengesekken, men kan ville blande seg inn i laget (uttak og lignende).

Hvis han styrer unna det siste, kan det blir positivt. Men jeg tenker at ALT annet enn Mike, gjør godt for Newcastle..
Kenyon er proff businessmann. Etter at han fortlot Man Utd og Chelsea har han hatt en stor rolle i blant annet drift av Atletico Madrid, salg av Milan, drift av Middlesbrough etc. Det var han som overtalte Ferguson til å ta en periode til i Man Utd. Han er på godfot med Jorge Mendes, og har generelt et vannvittig nettverk. Han er det motsatte av en cowboy som bruker fotballklubber som privat lekegrind og statussymbol.

Han kommer ikke inn tungt på eiersiden selv, men finner investorer og tar kanskje rollen som chairman om kjøperne hans overtar klubben. Mest sannsynlig bare rådgiver.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #203 på: 30. Sep. 2018, 21:56 »
Er faktisk bare til å krysse alt som kan krysses!

Men Ashley blir nok værende.. Faens kødd

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #204 på: 01. Okt. 2018, 22:08 »
Vi får se. Aldri brydd meg mindre enn per i dag. Ashley gjort meg totalt apatisk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Magpie93

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 334
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #205 på: 02. Okt. 2018, 02:09 »
Helt enig. Skrur av på 0-2 og håper Vardy (fantasy) putter flere. Blitt helt likegyldig...

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #206 på: 02. Okt. 2018, 10:00 »
Jeg prioriterte ikke å se Leicesterkampen på lørdag. Det sier litt. Prøver alltid å få sett kampene, selv om det er under middagsselskap. Apatien har nådd meg også. Forumet har blitt tilnærmet inaktivt. Det eneste som kan snu denne gråtriste tendensen er at Ashley selger klubben, eller at dagens lag (mot all formodning) skulle begynne å spille festfotball.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #207 på: 02. Okt. 2018, 10:16 »
Ikke sett en eneste kamp siden den nitriste Chekseakampen, og sånn skal det fortsette. Merker det er mer enn nok å lese ener oppsummering etter kampen. Mer tid til film og serier.

Nei.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #208 på: 02. Okt. 2018, 13:13 »
Ganske så likegyldig sjøl ja. Hva er vitsen? Under Ashley kommer vi ikke til å oppnå noe som helst. Trist.
No fate but what you make

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
No fate but what you make