20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Valgets kval.  (Lest 2285 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Valgets kval.
« på: 20. Mars 2006, 14:19 »
Jeg og en gjeng på 6 drar over dammen for å se hjemmekampen mot Spurs. Har fikset oss billetter, men vi måtte dele oss så 3 av billettene er på Sir Jon tribuenen, RETT bak målet, ganske langt nede. Den andre er på den største langsiden heelt på siden intill Brown ale tribunen..

Hvor ville dere helst ha sittet??:)

Leslie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 527
    • Vis profil
Valgets kval.
« Svar #1 på: 20. Mars 2006, 14:37 »
Bak målet, må jo se det nærmt når spillerne feirer at de har gruset tottenham og Jenas! Tenk å se nærmt når Shearer feirer at han har puttet!
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Førre

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 809
    • Vis profil
Valgets kval.
« Svar #2 på: 20. Mars 2006, 14:40 »
Sitat fra: "Leslie"
Bak målet, må jo se det nærmt når spillerne feirer at de har gruset tottenham og Jenas! Tenk å se nærmt når Shearer feirer at han har puttet!
Så kommer Shearer bort og feirer scoringen med supporterne så får du gi han en klapp på skulderen  :wink:

Leslie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 527
    • Vis profil
Valgets kval.
« Svar #3 på: 20. Mars 2006, 14:49 »
eg hadde nok prøvd meg på å plante eit fint kyss midt på munnen, kanskje litt tunge og
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Valgets kval.
« Svar #4 på: 20. Mars 2006, 14:55 »
Hehe, mange gode forslag!

Så dere mener det er bedre å sitte bak mål? Har alltid vært litt skeptisk til det jeg !:)

Får håpe det er trøkk der!:)