20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?  (Lest 269836 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

gardek

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 532
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1710 på: 23. Feb. 2014, 19:40 »
Mats Møller Dæhli hadde forsterket dette Newcastle-laget...

Til og med Jo Inge hadde forsterket oss på topp
Toon till I die.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1711 på: 23. Feb. 2014, 19:46 »
Mats Møller Dæhli hadde forsterket dette Newcastle-laget...

Til og med Jo Inge hadde forsterket oss på topp

Nuvel....  ::p
Same old Shearer, always scoring!

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1712 på: 23. Feb. 2014, 23:20 »
Mats Møller Dæhli hadde forsterket dette Newcastle-laget...

Nja, kanskje i fremtiden. Stort potensiale!

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1713 på: 30. Mars 2014, 22:56 »
Ikke en norsk spiller, men Aaron Samuel er en meget spennende spiller. Allerede et beist og er "bare" 20 år.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1714 på: 30. Mars 2014, 23:29 »
Mektig imponert over han i dag. Med slikt på topp kan Sarpsborg unngå nedrykk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

oyosla

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 39
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1715 på: 28. April 2014, 23:52 »
Slik vi speler om dagen kunne halvparten av spelarane på reservelaget til Hødd styrka stallen.
-Sterkt øl gir store ord-

I gamle stammesamfunn skulle menn slåss. Mannsoverskuddet forsvant på den måten. Det er begrenset hvor mange som kan brukes til jordbruk, jakt og avl.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1716 på: 29. April 2014, 00:28 »
Når tråden er oppe, og Cardiff rykker ned, kunne jeg ha tenkt meg Mats M. Dæhli.. En for fremtiden riktignok, men gjort mye bra i et elendig Cardiff :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1717 på: 29. April 2014, 11:30 »
Dæhli er en fantastisk spiller. Men for hans eget beste, unngå Newcastle. For alt i verden, unngå Newcastle. Ta heller et år med Cardiff i Championship. Bare tenk på hvor lite spilletid den gutten hadde fått om Alan Pardew hadde rådd over han. Ett minutt her, to minutter der. Back den ene kampen, spiss den andre, DM den tredje, høyreving den fjerde, venstreving den femte. Sentral midtbane? Never in a million years. Der har vi jo Dan Gosling.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1718 på: 29. April 2014, 11:32 »
Dæhli er en fantastisk spiller. Men for hans eget beste, unngå Newcastle. For alt i verden, unngå Newcastle. Ta heller et år med Cardiff i Championship. Bare tenk på hvor lite spilletid den gutten hadde fått om Alan Pardew hadde rådd over han. Ett minutt her, to minutter der. Back den ene kampen, spiss den andre, DM den tredje, høyreving den fjerde, venstreving den femte. Sentral midtbane? Never in a million years. Der har vi jo Dan Gosling.

Heilt einig. God sagt. Og eg trur eit år i Championship med fast speletid er det luraste.

mr. fresh

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 120
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1719 på: 30. April 2014, 08:20 »
dæhlie tror jeg kanskje kunne gått rett inn å laget vårt sånn som han spiller, og tenk hvor god han kunne blitt,,, han 15 åringen på godset er visstnok også et helt ekstremt talent,,, hangeland er ekstremt god men vil ikke hente enspiller over 30,,, nordtveit er en god stopper og deffensiv midtbanespiller som tilfører bredde flere plasser,,, eikrem om han skjerper seg kan med årene bli en god ballfordeler,,, berisha har et stort potensiale,, det samme har han moldekeeperen,,, henriksen kan bli meget god,,, singh og fellah kunne blitt gode ballspillere, men spørs om de er gode nok,,, hadde uansett blitt billige,,, moa har vel vært skadet lenge?, men er absolutt en god goalgetter,,,

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1720 på: 20. Mai 2014, 23:29 »
http://www.scan-scout.com/2013/10/19/scouting-report-papa-alioune-ndiaye-bodo-glimt/

Ikke norsk, men siden Tippeligaen tar jeg dette her. Badou begynner bli varm i trøya i TL, og jeg sliter med å se at der er spesielt mange bedre spillere i landet per dags dato. Speiderrapporten ovenfor tegner et ganske godt bilde av han syns jeg. Kan dersom utviklinga fortsetter kjapt bli en spennende spiller også for PL-lag.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hakiki

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1104
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1721 på: 03. Juni 2014, 19:28 »
http://www.dagbladet.no/2014/06/03/sport/fotball/tabeller/premier_league/brede_hangeland/33651416/

Hangeland frigitt av Fulham.  En spiller som har god PL erfaring, og antar det er prisen av å beholde ham som har gjort av Fulham ser seg nødt til å frigi ham.  Så sant vi kunne fått ham på en ikke altfor kostbar kontrakt så ser jeg gjerne av vi kunne se på muligheten for å få han til Newcastle.  Han har ikke hatt en super sesong, men det er vel mye på grunn av skader.  Dersom Yanga-Mbiwa i tillegg er på vei vekk fra klubben vår så kan vi ha behov for flere stoppere, da Colo har vært svært varierende og Saylor er en vi aldri har kunnet planlegge en hel sesong rundt.

Hva tenker folket? Brukbar spiller til den rette prisen, eller absolutt nei?
Genius by birth. Slacker by choice.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1722 på: 03. Juni 2014, 19:42 »
Basert på hvor elendig han har vær denne sesongen, alder og så videre så sier jeg et klart og rungende nei. Vel forbi middagshøyden, og ser da virkelig ikke logikken i å selge det som var en av Europas mest lovende stoppere og hente inn Hangeland, selv med en manager bak roret som liker drepe lovende spillere.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1723 på: 03. Juni 2014, 20:14 »
Basert på hvor elendig han har vær denne sesongen, alder og så videre så sier jeg et klart og rungende nei. Vel forbi middagshøyden, og ser da virkelig ikke logikken i å selge det som var en av Europas mest lovende stoppere og hente inn Hangeland, selv med en manager bak roret som liker drepe lovende spillere.

Enig her.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Hakiki

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1104
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1724 på: 03. Juni 2014, 21:12 »
Basert på hvor elendig han har vær denne sesongen, alder og så videre så sier jeg et klart og rungende nei. Vel forbi middagshøyden, og ser da virkelig ikke logikken i å selge det som var en av Europas mest lovende stoppere og hente inn Hangeland, selv med en manager bak roret som liker drepe lovende spillere.

Jeg ser heller ikke logikken i å selge vekk Yanga, men jeg frykter at det skjer uavhengig av om vi får inn nye stoppere.  Så da blir vel spørsmålet hvem som gjør det best og/eller får mest spilletid av f.eks. en spiller som Hangeland kontra et ungt talent som Streete(?).  For det å tro at vi kjøper inn en ny spiller i samme posisjon i samme sesong som vi selger en spiller, DET har jeg gitt opp under det regimet vi har nå.  Og Pardew er ikke akkurat kjent for å sette mye tillitt til de unge spillerne i akademiet vårt.

Hvilke reelle alternativer har vi til å hente inn midtstoppere, gjerne med PL erfaring, og til en akseptabel pris? 
Genius by birth. Slacker by choice.