20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Reise relaterte spørsmål  (Lest 1974 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Apollo92

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 1
    • Vis profil
Reise relaterte spørsmål
« på: 18. April 2017, 18:37 »
Hei,

Første innlegg på denne siden.

Jeg lurte på om det fantes et hotell i Newcastle der supporterklubben pleier å dra? Der man eventuelt kunne fått bedre pris på hotell samt at kamp-billettene lå klare på hotellet ved ankomst. En slik ordning har den norske supporter klubben til Stoke og helt sikkert en del andre. Bruker Stoke som et alternativ da jeg var her i påsken og de hadde et samarbeid mellom hotell og supporterklubb. Så det var en her som nevnte at han pleide å dra til Waterside-Hotel, som forøverig så ut som et fint sted.

Er bosatt slik at Gardermoen og Torp/Sandefjord er nærmeste flyplasser. Det som da virker som enkleste resierute er Oslo -> Edinburgh (fly), Edinburgh -> Newcastle (tog). Noen som har en bedre rute?

Billetter forstod jeg slik at jeg kan bestille gjennom denne siden. Er det noen frist på når dette skal gjøres igjennom dere? Og tar dere en form for betaling for dette utenom medlemskap?

På forhånd, takk for svar! :)

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Reise relaterte spørsmål
« Svar #1 på: 18. April 2017, 21:43 »
Meld deg inn i den norske supporterklubben og kjøp kampbilletter og hotell der :) Finnes ellers bra med fine hoteller. Anbefaler områdene rundt Quayside (ved elven), området rundt togstasjonen eller stadion. Uansett bor du sentralt med kort vei til det meste.

Ellers er Edinburgh og videre med tog en fin reise. Bussen inn tar 30-40 minutter og stopper utenfor jernbanestasjonen som siste stopp. Koster ikke mange pundene. Vær dog obs på reisetidene. Siste toget fra Edinburgh tror jeg går i 21-22 tiden på kvelden. Kan jo være en god unnskyldning for en ekstra dag i Edinburgh. OBS! Kjøp togbillettene på nett i god tid før du drar, printes ut eller hentes i automat på stasjonen. Sparer du mye penger på.

Andre alternativer:

SAS fra OSL via København
KLM fra OSL via Amsterdam
British fra OSL via Heathrow. Om London er det flere muligheter, men du må da bytte flyselskap gjerne. Sjekk at de flyr fra samme flyplass. Kjipt å måtte mase i vei fra Gatwick til Heathrow f.eks.

Reisetiden for alle er omtrentlig like, 4-6 timer totalt om alt korresponderer.

Finnes ellers mange tips i reisetråden.

God tur!  :)
« Siste redigering: 18. April 2017, 21:56 av Geordie »
No fate but what you make

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Reise relaterte spørsmål
« Svar #2 på: 18. April 2017, 23:19 »
Fristen på bestilling av billett er som regel 6 uker før kamp, men hvis du sender mail til leder@newutd.no etter du har meldt deg inn, kan det hende han får hjulpet deg! :)

Og vi tar ingen form for betaling av at du bestiller gjennom oss! :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒