20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle til salgs  (Lest 299507 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #225 på: 04. Des. 2018, 10:24 »
Kan ikkje unngå å tenke at dette kommer veldig beleilig for ashley med tanke på januarvinduet. Har sett eit par intervjuer, og klarer ikkje la vere å tenke noko anna enn at det der er en fyr som lyger så det synger. Har sluttet å tro og håpe på et salg. Det er bevist gang på gang at fyren seier akkurat det som passer han og at sannhet er en mangelvare. Til det står svart på kvitt at han ikkje lenger er vår eiger, så forholder eg meg ikkje til rykter, enn så lovende dei måtte vere.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #226 på: 04. Des. 2018, 11:47 »
Tenker det samme her, men samtidig er det vanskelig å la vær å tenke på at det kan være noe i det. Er ikke så naiv som i fjor på denne tiden da jeg var skkker på at Amanda ville komme i mål.

Ashley kan ikke bruke dette kortet foran hvert eneste vindu!!

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #227 på: 04. Des. 2018, 13:21 »
90% sikker på at dette er en smokescreen for å slippe å handle i januar

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #228 på: 04. Des. 2018, 13:23 »
Dette er garantert ren mediestrategi ja, helt enig. Forvarslet til et overgangsvindu der vi maks kan håpe på lån fra kontinentet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #229 på: 05. Des. 2018, 00:15 »
Luke Edwards, pleier å være seriøs og vel oppdatert. Liker det jeg leser. Tror Peter Kenyon er rett mann etter å vært med å bygge opp både Manchester United og Chelsea.

https://www.telegraph.co.uk/football/2018/12/04/peter-kenyon-led-consortium-leading-race-buy-newcastle-mike/

Holder dog sjampisen dypt inne på kjølerommet enn så lenge. Orker ikke bli for optimistisk igjen før noe konkret skjer.
No fate but what you make

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
No fate but what you make

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #231 på: 05. Des. 2018, 12:42 »
George Caulkin melder at han har hørt fra Kenyons side at de er nært en overtagelse. Jeg som hadde lovt meg selv å ikke håpe på noe denne gangen...

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #232 på: 05. Des. 2018, 13:20 »

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #233 på: 05. Des. 2018, 13:46 »
George Caulkin melder at han har hørt fra Kenyons side at de er nært en overtagelse. Jeg som hadde lovt meg selv å ikke håpe på noe denne gangen...

Når en slik kilde skriver sånt - så kjenner jeg jo at jeg automatisk starter drømme om et liv uten Ashley.
Tenker at Kenyon er en kompetent type som har styrt toppklubber før - og dette samt at folkene bak et bud er pengesterke og ønsker styrke klubbens merkevare på de rette premissene, er en særdeles god deal. Det beste hadde jo vært at partene kom til en slags enighet der det ble gjort penger tilgjengelig for Rafa i januar dersom Ashley enda sitter som eier (noe som antakeligvis vil være caset).
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #234 på: 05. Des. 2018, 14:07 »
Hadde vært tidenes julegave.. Lov å håpe 🤞😎

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #235 på: 06. Des. 2018, 09:51 »
https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-6465297/Mike-Ashley-fears-Peter-Kenyon-does-not-funds-Newcastle-takeover.html

På tide å lime inn en venta, negativ sak angående dette. Tvil rundt hvor mye penger Kenyon egentlig har til rådighet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #236 på: 06. Des. 2018, 10:45 »
https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-6465297/Mike-Ashley-fears-Peter-Kenyon-does-not-funds-Newcastle-takeover.html

På tide å lime inn en venta, negativ sak angående dette. Tvil rundt hvor mye penger Kenyon egentlig har til rådighet.

Standardoppskriften til media dette her ja...... Får håpe på en kjapp avklaring på salget, så slipper nye "vendinger" annenhver dag.
No fate but what you make

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #237 på: 06. Des. 2018, 10:48 »
Argh..jeg krever ikke så mye, jeg trenger ikke en City-eier, men det hadde vært kjekt med en som faktisk kan tilføre klubben noe sårt tiltrengt kapital slik at vi får gjort noen nødvendige investeringer, både i stadion, som begynner å bli litt utdatert sammenlignet med flere andre klubber, og ikke minst på spillerfronten.

Magpie93

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 334
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #238 på: 07. Des. 2018, 11:03 »
Argh..jeg krever ikke så mye, jeg trenger ikke en City-eier, men det hadde vært kjekt med en som faktisk kan tilføre klubben noe sårt tiltrengt kapital slik at vi får gjort noen nødvendige investeringer, både i stadion, som begynner å bli litt utdatert sammenlignet med flere andre klubber, og ikke minst på spillerfronten.

Jeg pleier vanligvis å være silent listener når det gjelder rykter og urealiserte drømmer, men at det er noe å investere i stadionen blir vel litt "posh" (kom ikke på noe uttrykk) ?  ::)

Har du noengang sittet på Gallowgate End, for så å gå ti meter til siden og kikke opp mot Milburn Stand og bortesupporterne? Det er helt euforisk!  :D Jeg tror ikke du finner noen andre som mener stadionen vår er blant topp 3 over trengte investeringer  :)

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #239 på: 07. Des. 2018, 12:44 »
Trenger ikke lete lenge for å finne adskillig mer slitne stadioner i PL enn St. James Park. :) Var på f.eks Selhurst i våres. Tragisk sliten og trang stadion, men topp stemning da :)

Skulle dog gjerne sett at Gallowgate ble bygd ut. Får håpe en potensiell ny eier får det gjort. Da vil kapasiteten øke til mellom 58'-60' ut fra planene som har vært publisert tidligere. East Stand får man dessverre aldri utvidet grunnet noen freda bygninger på baksiden.

No fate but what you make