20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: TV-tråden  (Lest 191489 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #15 på: 24. Okt. 2010, 15:20 »
True Blood er veldig bra tykkkje eg. Sett alle sesongane. Har teinkt sjå Boardwalk Empire, kanskje det kan nå opp til the Sopranos? (nesten :) )

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #16 på: 29. Okt. 2010, 00:12 »


Hehe - relativt konge!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

tomejohansen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 203
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #17 på: 29. Okt. 2010, 10:54 »
Ingen som ser noe særlig på norske serier? F.eks "Dag" med Atle Antonsen? Helt genial serie, som de heldigvis har bestemt seg for å lage en ny sesong av :)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #18 på: 29. Okt. 2010, 15:14 »
Joa, den er særs vittig! Har bare kræsja litt med diverse - så har kun sett to episoder av det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #19 på: 01. Nov. 2010, 09:32 »
De jeg ser på for tiden er:
Sons of Anarchy
The Office
How I met your mother
Boardwalk Empire
Dag

Alle anbefales på det sterkeste.

Har også sett alt av Californication, Friday Night Lights, Generation Kill, Over There, The Black Donnellys. Sikkert noen flere jeg ikke kommer på også, men kan anbefale de seriene også. Gen Kill og Over There er også bra krigsserier, mens The Black Donnellys følger fire irske brødre i New Yorks underverden. Fantastisk bra serie. Har bare kommet en sesong, så det tar ikke så lang tid å pløye gjennom

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #20 på: 01. Nov. 2010, 15:01 »
Spent på serien som starter på den nye kanalen til TVNorge, heter vel Max, kanalen altså.
Den heter vel "Breaking Bad" og er med han faren i "Malcolm i midten", har sett de har solgt serien på Platekompaniet, glad for at den endelig kommer til norsk tv. Spent på den!
  http://www.imdb.com/title/tt0903747/ 
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: TV-tråden
« Svar #21 på: 01. Nov. 2010, 16:02 »
Breaking Bad er en helt fantastisk serie, som anbefales på det sterkeste. Har fortsatt tilgode å høre om en fyr som ikke har likt serien. Jeg har sett alle tre sesongene (sesong 4 er på vei), og det er en av de aller beste seriene som er laget, no doubt! Helt utrolig at ingen norske tv-kanaler har plukket den opp før nå. Gled deg! :)
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

Ipt

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 518
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #22 på: 01. Nov. 2010, 18:25 »
Breaking Bad er en helt fantastisk serie, som anbefales på det sterkeste. Har fortsatt tilgode å høre om en fyr som ikke har likt serien. Jeg har sett alle tre sesongene (sesong 4 er på vei), og det er en av de aller beste seriene som er laget, no doubt! Helt utrolig at ingen norske tv-kanaler har plukket den opp før nå. Gled deg! :)

Enig. Serien er helt vilt bra. Det som også er verdt å nevne er at serien blir bedre for hver sesong, og har noen spenningsmomenter som virkelig får det til å krible i kroppen.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #23 på: 01. Nov. 2010, 19:16 »
Chuck
True Blood - veldig bra i begynnelsen, men nå har det blitt litt for mye syns eg.. All mystikken er jo vekke.
Entourage
Lost - Samme som med True Blood
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #24 på: 02. Nov. 2010, 00:18 »
Fikk høre i dag at Dexter har starten opp igjen i USA for noen måneder siden, det er kult! Tror uansett jeg venter til alle episodene er vist der med å se det, kun én episode i uka gjør at man kommer ut av serier fort synes jeg...

Ipt

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 518
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #25 på: 02. Nov. 2010, 01:37 »
Fikk høre i dag at Dexter har starten opp igjen i USA for noen måneder siden, det er kult! Tror uansett jeg venter til alle episodene er vist der med å se det, kun én episode i uka gjør at man kommer ut av serier fort synes jeg...

Stemmer det. www.tv.com er en flott side til å holde seg oppdatert på utenlandske tv-serier.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #26 på: 02. Nov. 2010, 14:23 »
Da har jeg begynt å lese The Walking Dead, så da blir det til at jeg ser første episoden av TV-serien i dag og. Skal bare lese 5 TWD-hefter til, så er jeg klar. Les 10 på rad nå. Har trua på TV-serien.
Nei.

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #27 på: 02. Nov. 2010, 15:42 »
Kristoffers look-a-like stiller opp på årets bonderomantikk.

Kanskje finner han kjærligheten?

http://www.h-a.no/Portals/0/artikkelbilder/2010/07/20107270330896_3.JPG

http://sphotos.ak.fbcdn.net/photos-ak-sf2p/v129/32/36/762540415/n762540415_1285949_7036.jpg

Krysser fingrene for deg, mann. riks-kjekkas 8)

andyman

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1266
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #28 på: 02. Nov. 2010, 21:01 »
Ser mange her like The Office. Dere bør sjekke ut Parks and Recreation. Nyt. :)

Simmio

  • Gjest
Sv: TV-tråden
« Svar #29 på: 02. Nov. 2010, 21:56 »
Så forresten Breaking Bad i går :D

Kul serie, gleder meg til fortsettelsen ;D