20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Første tur til Newcastle  (Lest 5261 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

vetlera

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 215
    • Vis profil
Første tur til Newcastle
« på: 05. Mars 2017, 11:57 »
Hei!
Tenker å reise bort for første gang om en måneds tid ca, for å se kampen mot Leeds 14 april. Har ingen erfaring og er derfor ute etter tips med å få tak billetter, smarte flyruter o.l da studentøkonomien ikke er særlig imponerende. Er bosatt i Trondheim, men reiser nok hjem til Stavanger rundt den tid, hvis det er et billigere alternativ å reise i fra.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Første tur til Newcastle
« Svar #1 på: 05. Mars 2017, 15:57 »
Gikk i hvertfall direktefly Stavanger - Newcastle tidligere. Alternativt SAS om Køben eller KLM om Amsterdam.

Ellers er det mange fine tips i trådene under her.
No fate but what you make

madseville

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 19
    • Vis profil
    • Jobber her:
Sv: Første tur til Newcastle
« Svar #2 på: 06. Mars 2017, 15:17 »
Kjøp flybilletten på kredittkortet slik at du har innbygd reiseforsikring (hvis kredittkortet ditt har dette, blir fort billigere i lengden). Airbnbn eller hostel for billig mulig rom, eller som Geordie anbefaler - se tråden.
Ta offentlig transport i Newcastle - veldig ålreit system. Kos deg!
Født toonie - utlært communication manager

only1united

  • NewUtd-teamet
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 388
    • Vis profil
Sv: Første tur til Newcastle
« Svar #3 på: 16. Mars 2017, 11:25 »
Ruten fra Stavanger er dessverre lagt ned.
Keep calm and put Shola on.

only1united

  • NewUtd-teamet
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 388
    • Vis profil
Sv: Første tur til Newcastle
« Svar #4 på: 16. Mars 2017, 11:25 »
Hei!
Tenker å reise bort for første gang om en måneds tid ca, for å se kampen mot Leeds 14 april. Har ingen erfaring og er derfor ute etter tips med å få tak billetter, smarte flyruter o.l da studentøkonomien ikke er særlig imponerende. Er bosatt i Trondheim, men reiser nok hjem til Stavanger rundt den tid, hvis det er et billigere alternativ å reise i fra.

Billetter får du kjøpt via oss så lenge du er medlem.
Keep calm and put Shola on.

nebur

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
Sv: Første tur til Newcastle
« Svar #5 på: 11. Juli 2017, 13:29 »
Hvor mye koster en tur til Newcastle? (fra bergen, evt bare generelt) For reise, flybillett, hotell og kampbillett?  :)

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Første tur til Newcastle
« Svar #6 på: 11. Juli 2017, 16:24 »
Flybillett må du nesten bare søke deg til, billigere jo tidligere du bestiller .
Kampbillett ligger vel oftest mellom £30-£50 (avhengig av hvor du sitter og kamp), og hotell kan du sikkert få fra rundt 1000 og oppover for en helg.

Totalt har jeg betalt rundt 4000 selv før, men da dro jeg alene (dyrere rom på mitt favoritthotell, samt enklere, men dyrere reise). Billigste jeg har funnet ligger på rundt 2000. Men da tar jeg Ryanair fra Gardermoen til Stansted, og tog nordover. Fortsatt brukbart hotell :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

nebur

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
Sv: Første tur til Newcastle
« Svar #7 på: 11. Juli 2017, 23:48 »
Takk for svar  :D Enkelt å hente ut billetter i luken? Må man vise noe medlembevis eller kun vanlig bankkort for å få ut billettene? Kan man hente de ut dagen før, eller må det være et tidspunkt på kampdag?  Litt skummelt å reise ned for første gang, men gleder meg noe sykt  :-X

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Første tur til Newcastle
« Svar #8 på: 12. Juli 2017, 12:36 »
Jeg bestilte billletter via supporterklubben, og hentet de ut i billettluka dagen før kamp.
Bare henvendte meg i luka, og fikk billettene :)

Man velger selv når man henter de ut. Innenfor de tidene som er satt. Ta med passet, blir enklest ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒