20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chelsea - Newcastle 13.02 18:30  (Lest 11867 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Magpie93

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 334
    • Vis profil
Chelsea - Newcastle 13.02 18:30
« på: 10. Feb. 2016, 16:34 »
   Tenkte jeg skulle ta denne kampen i og med at jeg er i London denne helgen. Har ikke fått billett ennå, men er villig til å overrekke en mengde pund for å få en plass på Stamford! ;)

   Chelsea kommer fra ni kamper uten tap. 3-6-0, 2-6-0 under Hiddink. Mister Zouma resten av sesongen med en kneskade, men ingen ringere enn landslagspilleren Cahill erstatter ham.
   Newcastle har som alltid en god del skader, men tenker at så lenge vi har laget mot WBA klar, er det få som hadde gått inn på laget uansett.

Håper på:

Elliott
Jaanmat - Saylor - Colo - Aarons
Sissoko - Tiotè - Shelvey - Townsend
Wini
Mitro

   Skulle helst sett noen andre enn Rolando på backen, men ellers mener jeg det uansett er det beste laget. Ikke bare hadde Townsend en bra kamp mot WBA, men han har et tempo som ikke Ayoze har.

   :D Se om dere ser to Newcastle-supportere blant Chelsea-fansen! Ikke nødvendigvis i stripete drakt, men iallfall som ikke reagerer på samme måte som de blå.  ;D

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle 13.02 18:30
« Svar #1 på: 10. Feb. 2016, 18:03 »
Tipper det blir laget med mindre det dukker opp skader. Får bare håpe de går mer aggresivt til verks på bortebane også, slutte å gå ut med så defensiv og passiv holdning som vises så alt for ofte.

PS! Du vet det sikkert, men møt aldri i bortelagets drakt/farger om du ikke har bortebillett!  ;)
No fate but what you make

Milburn

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 477
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle 13.02 18:30
« Svar #2 på: 11. Feb. 2016, 00:52 »
Hehe, vær forsiktig. Jeg bor 2 min unna Stamford Bridge, og har sett Chelsea-fans gi juling til bortefans på feil tribune før (samt stjele sparkesykler fra barn, blant annet). En ufyselig gjeng.

Over til noe annet så håper jeg vi stiller med en mer defensivt orientert venstreback på bortebane mot Chelsea, spesielt med tanke på at deres definitive beste spiller denne sesongen spiller på høyrekant (Willain).

Ellers tror jeg laget blir tilnærmet likt forrige helg.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle 13.02 18:30
« Svar #3 på: 12. Feb. 2016, 09:59 »
Borteformen vår er kriminelt dårleg og den endrar seg ikkje her er eg redd.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle 13.02 18:30
« Svar #4 på: 12. Feb. 2016, 13:26 »
Er ikke Mbemba klar til denne da?

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle 13.02 18:30
« Svar #5 på: 12. Feb. 2016, 16:03 »
Er ikke Mbemba klar til denne da?
Nope. Har jo vært snakk om 4-6 uker ute.

Tommi H

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 80
  • fikk værtfall ta Alan Shearer i honda:D
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle 13.02 18:30
« Svar #6 på: 12. Feb. 2016, 19:48 »
Noen som skal ut I Oslo ' gater å se kampen imorgen? Evt hvor?

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle 13.02 18:30
« Svar #7 på: 13. Feb. 2016, 11:13 »
Har litt forhåpninger til denne etter en god kamp mot West Brom og siden vi er det laget som har tatt mest poeng av Chelsea siden 2012, men prøver å innstille meg på en forestilling i stil med de to siste bortekampene våres for ikke å bli alt for skuffet.

Håper alt klaffer og at vi kan ta et poeng eller 3, for er redd Sunderland kan få til noe hjemme mot Man Utd idag.

darkshark

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 787
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle 13.02 18:30
« Svar #8 på: 13. Feb. 2016, 14:51 »
Har litt forhåpninger til denne etter en god kamp mot West Brom og siden vi er det laget som har tatt mest poeng av Chelsea siden 2012, men prøver å innstille meg på en forestilling i stil med de to siste bortekampene våres for ikke å bli alt for skuffet.

Håper alt klaffer og at vi kan ta et poeng eller 3, for er redd Sunderland kan få til noe hjemme mot Man Utd idag.

Historisk sett er ikke Chelsea det verste laget å møte og det har jo vært en tendens til at vi presterer bedre mot de beste lagene. Nå er ikke Chelsea innenfor den kategorien denne sesongen men de prøver å spille sitt spill og bygge opp gode angrep. Lag som fremstår som "innsatslag", som løper og løper og som ønsker å ødelegge for motstanderlaget med effektiv kontringsfotball, de har har vi slitt mer i mot.

Utvilsomt mange gode spillere i Chelsea som er klare favoritter etter min mening. Frykter særlig Willian og Costa. Tror dette kan bli en spennende kamp!

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle 13.02 18:30
« Svar #9 på: 13. Feb. 2016, 14:56 »
Blir værre no uten Pardew og Mourinho som managerene.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Anders Nordeide

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 348
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle 13.02 18:30
« Svar #10 på: 13. Feb. 2016, 17:35 »
Samme lag som sist.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle 13.02 18:30
« Svar #11 på: 13. Feb. 2016, 17:57 »
Om McClaren tør la laget presse høyere, og være mer aggresive på bortebane, er dette laget fullt kapable til å jevnlig plukke poeng på bortebane.

Chelsea har en stinker av en sesong, fullt mulig med poeng på brua i kveld!

Satser på Sayler sender en god albue i nesa på Costa ved første anledning  :D
« Siste redigering: 13. Feb. 2016, 18:15 av Geordie »
No fate but what you make

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle 13.02 18:30
« Svar #12 på: 13. Feb. 2016, 18:35 »
I rekken av soft goals, fy faen.....
No fate but what you make

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle 13.02 18:30
« Svar #13 på: 13. Feb. 2016, 18:38 »
Laget er helt for jævlig tragisk skue på bortebane.
I dag klarer de pent selv å spille seg under streken igjen, absolutt ingen verdens ting som kan redde dette laget fra nedrykk.

McClaren må SPARKES NÅ!

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle 13.02 18:30
« Svar #14 på: 13. Feb. 2016, 18:38 »
Jeg begriper ikke hvorfor Aarons spiller back. Han har null defensive fibre. Må jo være bedre å ha Saylor eller Lascelles på back
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!