20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Gamlingshjelp/foreldre  (Lest 3471 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Gamlingshjelp/foreldre
« på: 02. Feb. 2016, 18:47 »
Som den gamlingen jeg har blitt, har det medfølget tenåring i hus. Utenom at han heier på ManU (vi deler ikke slektsbånd) er dette en super gutt. Problemet er at han sover i kjelleren, rett ved siden av PS4'en. Jeg mistenker et par sene nattetimer i ukedagene her. Er det noen måte å finne utav når man er pålogget på denne dingsen uten at man må vær der i det det skjer? En slags historikk eller noe?

Huff tiden renner fra meg på EDB-fronten:)
« Siste redigering: 03. Feb. 2016, 08:06 av siddis »
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Gamlingshjelp
« Svar #1 på: 02. Feb. 2016, 23:14 »
Har ps4 sjøl. Vet at man kunne se når venner du har lagt til på lista di logget av sist på ps3.. ikke satt meg nok inn i ps4. Men sku tru det finnes noe. Skal prøve å sjekke det opp en dag snarest.

Ellers må du kjøpe deg din egen ps4, legge han til som venn og se om du kan se når han logget av sist😛

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Gamlingshjelp/foreldre
« Svar #2 på: 03. Feb. 2016, 11:01 »
Takk:)

Og det med egen PS, neitakk, vil sove:). Og ingenting ville gledet meg mer om jeg tar feil, bare så det er sagt.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Sv: Gamlingshjelp/foreldre
« Svar #3 på: 03. Feb. 2016, 11:33 »
Husker at når jeg var tenåring og pappa mistenkte at jeg satt oppe lenge etter sengetid (noe jeg gjorde), så beslagla han kontrollene mine når jeg la meg. Funka særdeles bra, selv om jeg ble litt surkete  ;D

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Gamlingshjelp/foreldre
« Svar #4 på: 03. Feb. 2016, 13:18 »
Ta en titt i sikringskapet. Sikkert en egen sikring til kjellerrommet.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Gamlingshjelp/foreldre
« Svar #5 på: 03. Feb. 2016, 13:34 »
Evt slå av ruteren om natta ;)
Da forsvinner all morroa på PC'en i tillegg.

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Gamlingshjelp/foreldre
« Svar #6 på: 03. Feb. 2016, 15:58 »
Hehe takk for tips:) prøver jo å ikke være helt Stalin, bare litt Putin :D
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."