20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andros Townsend  (Lest 11819 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Andros Townsend
« på: 27. Jan. 2016, 19:08 »
Da var han her også klar for oss. Personlig synes eg ikkje dette er ein god overgang, og om summen som det ryktes om stemmer, så trur eg Spurs er meget fornøgd med salget. Men, skal la tvilen komme til gode, og han skal få lov til å overbevise, men frykter nok ein Obertan.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Andros Townsend
« Svar #1 på: 27. Jan. 2016, 19:27 »
Velkommen. Få i gang den døde venstre siden.

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Sv: Andros Townsend
« Svar #2 på: 27. Jan. 2016, 19:32 »
Dette er en god signering mtp situasjonen klubben befinner seg i. Kjapp ving med greie evner en mot en, kan skape sjanser for spissene og være et farlig våpen på kontringer.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Andros Townsend
« Svar #3 på: 27. Jan. 2016, 19:38 »
Dette er en god signering mtp situasjonen klubben befinner seg i. Kjapp ving med greie evner en mot en, kan skape sjanser for spissene og være et farlig våpen på kontringer.

Kjapp på kontringer ja, men de lærde strides om han er i stand til å skape noe for spissene.

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Andros Townsend
« Svar #4 på: 27. Jan. 2016, 20:00 »
Velkommen Andros. Håper han gir min tvil ett realt spark i trynet😀

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Andros Townsend
« Svar #5 på: 27. Jan. 2016, 20:29 »
En veldig avmålt begeistring her i gården. Spesielt med tanke på kjøpesum, selv om vi har diskutert den tidligere. Frykter at forventningspresset eller kravet/behovet for umiddelbar suksess vil bli for tøft, men når det er sagt så tror optimisten i meg at det kan bli en grei signering for klubben på sikt.

De lærde må gjerne strides, men sårt tiltrengt fart ønskes velkommen her i gården. Så sent som i sesongen 14/15 klarte han altså å score 5 mål og levere 6 assists på 24 kamper fra start og 10 innhopp for Tottenham (2076 min eller ~23 fulle nittiminuttere). Det er tross alt mer enn vi har produsert på venstresiden siden Laurent Robert sin tid omtrent.  :P

Må forøvrig bemerkes at ca. halvparten av mål/assists er i Capitol One Cup og Europa League mot dritlag som Newcastle, Asteras og Brighton.  :D I tillegg ble det 2 mål på 91 minutt (tre innhopp) for England.

[Kilde: espnfc.com]

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Sv: Andros Townsend
« Svar #6 på: 27. Jan. 2016, 20:32 »
Skulle jo tro medlemmene på forumet betaler overgangspenger av egen lomme  8) 8)

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Andros Townsend
« Svar #7 på: 27. Jan. 2016, 20:39 »
Hehe, ja det kan du si. Vi har vel følt for å være mer rause når vi har følt at Ashley har vært gnien. Men i all seriøsitet så er det jo synd om dette gjør et stort innhogg i det jeg antar er en tilmålt pott penger til overganger. For å vri på det så hadde jeg heller lagt £12m og £55k/uka oppå det eventuelle tilbudet til en Lacazette-type og endt opp kun med han enn med Townsend og en annen tilsvarende overgang. Sånn i all forenklings skyld.

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Sv: Andros Townsend
« Svar #8 på: 27. Jan. 2016, 20:46 »
Har egentlig ingen tro på Lacasette, kunne fort blitt en flop, atpåtil en meget kostbar en (for Ashley) 😂 Inn med Remy og en vb nå så har vi en ok tropp fram til sommeren.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Andros Townsend
« Svar #9 på: 27. Jan. 2016, 20:56 »
Sunt skeptisk, men lar tvilen komme til gode  :)

Trenger en venstrekant, og Townsend kan ikke være noe stort dårligere enn de som har spilt på venstrekant de siste sesongene.
« Siste redigering: 27. Jan. 2016, 20:58 av Geordie »
No fate but what you make

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Andros Townsend
« Svar #10 på: 27. Jan. 2016, 21:03 »
Skal bli morsomt å se hvem av Townsend og Obertan som greier å frustrere flest fans. Antar at det blir Townsend da han kommer til å få mest spilletid, men kan jo bli morsomt å følge med på.

Townsend er utvilsomt den mest frustrerende og irriterende spilleren jeg har sett på en fotballbane siden jeg ble interessert i fotball, og det var lenge før han ble Newcastle-spiller. Kommer til å rive av meg alt håret før sesongen er over om jeg fortsetter å se Newcastlekamper med han her i laget. Grusomt. Null trua.

Hadet.
Nei.

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Andros Townsend
« Svar #11 på: 27. Jan. 2016, 21:43 »
Townsend er utvilsomt den mest frustrerende og irriterende spilleren jeg har sett på en fotballbane siden jeg ble interessert i fotball, og det var lenge før han ble Newcastle-spiller. Kommer til å rive av meg alt håret før sesongen er over om jeg fortsetter å se Newcastlekamper med han her i laget. Grusomt. Null trua.

Emile



Heskey

Hadde mistet hår på hodet, pung og ræv om han hadde blitt Newcastlespiller. Om du føler det samme for Townsend så har du min dypeste medfølelse.

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Andros Townsend
« Svar #12 på: 27. Jan. 2016, 22:30 »
Ny Obertan? Kjenner at jeg ikke blir å ha mye tålmodighet med denne mannen, men håper jeg tar feil.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Andros Townsend
« Svar #13 på: 27. Jan. 2016, 23:12 »
Så en morsom "best of"-video av Townsend. Nesten alle klippene stoppes før han legger innlegget. Sier litt:) Alle spillere skal så klart få en sjanse. Men er meget skeptisk.

kruttikoella

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 1
    • Vis profil
Sv: Andros Townsend
« Svar #14 på: 27. Jan. 2016, 23:28 »
Hei folkens! Tottenham-fan her. Jeg kommer i fred. :) Andros Townsend har vært en frustrerende spiller for oss å følge de siste årene. Da han debuterte for oss i 2011 viste han mye potensiale, syns jeg, og var en av mine favoritter blant de unge spillerne. Han har dessverre ikke utviklet seg særlig siden den gang (kanskje snarere gått andre veien). Dog har han debutert og scoret for England (etter en kort periode som nok må karakteriseres som den beste i hans karriere så langt). Han hadde en håndfull gode kamper for oss i fjorsesongen, men har noen store svakheter som gjør at jeg stiller meg veldig undrende til hvorfor Newcastle angivelig har bladd opp 12 mill for mannen. Han er relativt rask, kan tidvis klare å komme seg forbi en mann, men kan for alt i verden verken legge inn eller skyte. Han slår meg heller ikke som en spesielt intelligent spiller - tar konsekvent mange dårlige valg i løpet av en kamp. Målet han scoret mot Swansea i fjorsesongen må vel være noe av det beste han har gjort på en fotballbane.

Når det er sagt - det kan tenkes at Townsend ikke helt taklet å leve opp til "presset". Han hadde flere andre unge rundt seg som begynte å blomstre, har vært Spurs-fan siden han var liten (med en far som er die-hard Tottenham), og har vært den ene i kullet som liksom aldri helt har tatt steget, samt at Spurs-fans over fjøla for de meste har vært rimelig frustrert over fyren. Mest sannsynlig vil det gjøre gutten godt å få en ny start. Se på Capoue i Watford. Han ble på samme måte som Townsend nærmest latterliggjort i månedene før han ble solgt - nå gjør han det bra i Watford. Om 12 millioner stemmer må jeg dog si at denne handelen må kunne karakteriseres som litt av en gamble av Newcastle.

Det forundrer meg forøvrig ikke det grann om han scorer mot oss på St. James's senere i sesongen - gamle Spurs-spillere har for vane å gjøre det.
« Siste redigering: 27. Jan. 2016, 23:30 av kruttikoella »