20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jonjo Shelvey  (Lest 17373 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Jonjo Shelvey
« Svar #15 på: 18. Jan. 2016, 09:34 »
Jeg kan ikke for det - men jeg har ekstremt store forventninger til Shelvey. Vi har vel ikke sett en like god offensiv kamp fra sentral midtbane i Newcastle siden Cabaye spilte her. Potensialet her er svært - og jeg tror Newcastle er rette klubben! Kan bli stjerne.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Jonjo Shelvey
« Svar #16 på: 18. Jan. 2016, 18:32 »
Jeg også!! Er noe med hele fyren som jeg tenkte kom til å klikke med Newcastle fra første stund vi ble linket. Når han leverer så til de grader de første 20-25 minuttene i debuten (flata litt ut etter det, uten å være svak) førte det til at jeg kosa meg mer med kampen enn jeg har gjort på lang, lang tid.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Jonjo Shelvey
« Svar #17 på: 18. Jan. 2016, 20:48 »
De første 20 minuttene var magisk rett og slett. Endelig fikk jeg se pasninger fra midten som gikk fremover på banen. Dermed ble alle andre spillerne på banen bedre også, de fikk jo baller å jobbe med.  Jeg likte også det jeg så av Saivet. Ved en anledning tok han ballen og skar gjennom midtbaneleddet til West Ham. På denne måten satte han i gang en overgang for oss. Akkurat som en god DM skal gjøre. Alt dette har jeg savnet hos vår midtbane i år. Hadde vi kjøpt Shelvey før sesongstart tror jeg ikke vi ville vært der vi er nå.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Jonjo Shelvey
« Svar #18 på: 18. Jan. 2016, 21:58 »
Bare med pasningen til 2-0 gjorde han seg fortjent til overgangssummen

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Jonjo Shelvey
« Svar #19 på: 18. Jan. 2016, 22:06 »
Debuten var fantastisk, men jeg tør ikke hoppe i taket helt ennå. Venter gjerne en måned eller to minst før jeg begynner å gjøre meg opp meninger om signeringer som denne.

Nico

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1139
  • Legend
    • Vis profil
Sv: Jonjo Shelvey
« Svar #20 på: 10. Feb. 2016, 13:35 »
http://www.sporten.com/nyhet/dette-var-den-beste-signeringen-i-hele-januarvinduet

Ser ut som vi har gjort en ganske god deal. Men fy fader, så mye engelske spillere er drevet av markedskrefter...

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Jonjo Shelvey
« Svar #21 på: 12. April 2016, 06:52 »
Jonjo Shelvey, stand-in captain, yet again refused to address the media today and that's why it was Lascelles who did the talking.


Dette må jo være tull? Har aldri likt Shelvey, ogOM dette stemmer blir han enda vanskeligere å like. Hjeper lite med 47 PL-kamper for Liverpool, 6 for England og EKTE BRITISK VINNERMENTALITET hvis man er ei feig rotte.

Ryktes jo også at han er får hele £80k i uka, uten en klausul som minsker den summer om Newcastle går ned, men det kan jo ikke stemme? Ville vært helt forbanna håpløst om det ligger noe i det, men det er jo snakk om Newcastle...
Nei.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Jonjo Shelvey
« Svar #22 på: 12. April 2016, 07:32 »
Same om det er EKTE BRITISK VINNERMENTALITET eller EKTE FRANSK SUPERTALENT, slikt vil me i so fall ikkje ha i klubben!


jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Jonjo Shelvey
« Svar #23 på: 12. April 2016, 08:43 »
Shelvey var et stort feilkjøp.
I år har Swansea 6-3-5 og 21 poeng, Newcastle 2-2-9 noe som gir 8 poeng, så her er det liten tvil om at Swansea gjør det bedre uten Shelvey i stallen og vi er like bedritne...

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Jonjo Shelvey
« Svar #24 på: 12. April 2016, 08:54 »
Jeg var positiv da vi hentet Shelvey, men har snudd totalt. Han løper jo bare og flakser med armene og slenger dritt til medspillerne. Ikke akkurat noe stort fotballhode heller. Herregud som vi savner smarte spillere!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Jonjo Shelvey
« Svar #25 på: 12. April 2016, 09:33 »
Syns han startet bra, ihvertfall kampene vi hadde på hjemmebane. Siden har han, i likhet med alle andre spillere forutenom noen få hederlige unntak som eksempelvis Townsend (!), falt totalt sammen. Men jeg tror kanskje han kan være viktig i kampen om opprykk igjen. 
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Jonjo Shelvey
« Svar #26 på: 12. April 2016, 19:42 »
Han har vist at han har kvalitet inne mener jeg. Etter det jeg har hørt er det hans holdninger som gjør at Swansea ikke savner ham. Er ikke akkurat klokt å hente inn en spiller uten holdninger når spillergruppa allerede består av en skokk med holdningsløse idioter.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Jonjo Shelvey
« Svar #27 på: 12. April 2016, 19:57 »
Håper bare Shelvey holder oppe motivasjonen. Etter å ha lest gjennom et Swansea forum ser det ut til at han stort sett ga faen på slutten av Swansea karrieren. Virker nesten som samtlige forventer at Shelvey kommer til å ha en liten bra periode før han kommer til å få en dalende form. Og så og si alle mener at det var greit å la han gå, selv om noen er uenige at det skulle være til nettopp Newcastle. Nesten alle er enige i at 12 mill for Shelvey var svært god butikk for Swansea sin del.

http://www.fansnetwork.co.uk/football/swanseacity/forum/163112/the-shelvey-show/#36





Var litt dette jeg forventet etter å ha undersøkt hva Swansea fansen mente om salget..

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Jonjo Shelvey
« Svar #28 på: 13. April 2016, 05:43 »
Shelvey er jo uten tvil en spiller med et stort potensiale. Kunne fort endt opp i et topplag. At han spilte i lille Swanse og naturlig nok følte seg kanskje hakket bedre enn resten av laget, og ville til et litt større lag, (oss), er jo bare naturlig. Virker som han stort sett løper like mye som de andre, og ikke har den verste holdningen hittil. Såklart et dårlig rykte på seg, men også et enormt potensiale og kvaliteter som spiller, noe som har gitt han sjanser for England, og var lenge sett på som den nye Gerrard i Liverpool.

At Swanse har mer poeng etter vi kjøpte han, betyr ikke automatisk at det kun er pga Shelvey. Det er tross alt 10 andre spillere på laget. Han er etter min mening en av de som har det lille ekstra, som en dag kan gjøre han aktuell for en toppklubb...Så å satse 12 millioner på han, da det er en av få spillere i PL, vi hadde muligheten på, med et nivå verdig et av de øvre lagene på tabellen. Alle overganger kan bli flopper, og er utrolig mange talentfulle spillere, som har en litt cocky holdning, men allikevel lag/trenere, klarer få mye ut av...

Skal vi se på realiteten er det forvaret som trenger et kurs om grunnleggende  forsvarsspill....

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Jonjo Shelvey
« Svar #29 på: 13. April 2016, 19:58 »
Shelvey er 24 år. Føler ikke han kan bli kalt et stort talent lengre. Han har fått nok av tid til å utvikle seg.