20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet sommeren 2014  (Lest 231120 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #30 på: 17. Feb. 2014, 22:39 »
Shit. Hele morsomheten min falt i grus der ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #31 på: 17. Feb. 2014, 22:47 »
Transfervinduet i Kina er åpent ut februar da, så noen pund bør bi jo få! Er jo tross alt Shola :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #32 på: 18. Feb. 2014, 07:14 »
Han har vell vært i Newcastle så lenge at vi bør få en utviklings sum  :ler:

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #33 på: 18. Feb. 2014, 08:56 »
Med tanke på hvordan han har utviklet seg, er vi kanskje skyldig penger..? :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Flixa

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 132
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #34 på: 18. Feb. 2014, 09:24 »
Dritt om han forsvinner da! Hvordan skal jeg da nedverdige motstanderene mine på FIFA når jeg ikke kan ta Gangnam Style dansen med Shola :(

trondie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 397
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #35 på: 18. Feb. 2014, 16:38 »
Daily mail hevder visst at vi har sett oss ut manuel lanzini som erstatter for cabaye. Veit svert lite om fyren.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #36 på: 20. Feb. 2014, 13:08 »
Har lenge tenkt at debuchy kommer til å reise til sommeren, når PSG vil gjenforene han med sin bestevenn. Nå begynner ryktene å komme....
http://teamapp.me/s/e1nR2TDrXH

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #37 på: 20. Feb. 2014, 14:53 »
Har lenge tenkt at debuchy kommer til å reise til sommeren, når PSG vil gjenforene han med sin bestevenn. Nå begynner ryktene å komme....
http://teamapp.me/s/e1nR2TDrXH

Jeg mener at et salg av Debuchy kan forsvares om det kommer en erstatter inn. Han blir 29 år før neste sesong starter og skal man få noe penger igjen for han så må han selges nå. Prestasjonene hans varierer veldig. Startet svakt i sin NUFC karriere før det tok seg skikkelig opp, de siste kampene hans har derimot vært høyest ordinære og toppet seg med utvisningen mot WBA.

Jeg synes Dummett har vært ganske bra de gangene han har fått muligheten, og er ikke fremmed for å prøve Dummett på venstrebacken og Santon over på Høyrebacken. Men selges Debuchy må det uansett inn en ny spiller.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #38 på: 20. Feb. 2014, 15:13 »
Føler fortsatt at Debuchy har vært en av sesongens beste spillere. Svak innledning av sesongen, deretter jevnt over prestert stabilt bra. Største ulempa hans er at han har noget slarken rullegardinmekanisme, og vanligvis forærer motstanderen minimum en farlig dødball i løpet av en kamp.
Allikevel, jeg digger den agressive spillestilen hans - og at han alltid er angrepsvillig. Blir han utover denne sesongen så har han helt klart potensialet til å bli kanskje den beste høyrebacken vår på denne siden av årtusenskiftet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #39 på: 20. Feb. 2014, 15:15 »
Linket til sky sin artikkel om det i tråden hans!

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #40 på: 20. Feb. 2014, 16:24 »
Okey så la oss se, Spillere som veldig sikkert forlater nufc til sommeren:

-Marveaux
-Ben Arfa
-Cisse
-Debuchy
-Ameobi
-Obertan
-Remy
-Gosling
-Cabaye (tar med han også siden ingen erstatter er hentet inn)

Pluss Santon som også virker å være på vei ut. Colo har to år igjen av kontrakten, og verken spiller eller klubber vil betale det nufc vil ha, så han forlater kanskje ikke klubben selv om ryktene svirrer.
Er glad Kinnear er borte for han hadde ikke klart å løse denne transferfloken, men selv med han borte så har nufc en helsikkes jobb til sommeren. Lykke til sier jeg..

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #41 på: 20. Feb. 2014, 16:52 »
Håpet mitt er at de fleste blir og vi forsterker laget og kommer til å kjempe i toppen neste år :lol: :spytt:

Det som kommer til å skje er at flere spillere vil vekk tror jeg. Ikke at jeg synes det er så galt.

Drømmen er at klubben selges før 1 juni og at vi for inn en ny eier og ny manager som har tid til å gjøre forandringer.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

gardek

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 532
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #42 på: 20. Feb. 2014, 17:03 »
Jeg mener hele laget rett og slett bør ha få en stor "overhaling" iløpet av sommeren. Starte helt på nytt. Det helt optimale hadde jo selvfølgelig vært ny eier, ny manager, og et helt nytt lag (som den nye manageren bygger rundt 2-3 sentrale spillere, gjerne nye).

Det er for mye kaos nå, rett og slett. Ingenting henger egentlig på grep. Spillere som vil vekk, spillere som burde spilt som ikke spiller, for mange spillere som ikke bryr seg.

Jeg ser gjerne at Hatem fortsetter, og vi kjøper inn 2 nye midtbanespillere, 1 ny stopper (2 hvis colo drar), 2 nye spisser og samtidig erstatter stallfyll/spillere som forsvinner iløpet av sommeren. Bygge laget rundt en sentral-linje Krul - Ny stopper/Colo - Ny sentral - Ny spiss.
Toon till I die.

gardek

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 532
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #43 på: 20. Feb. 2014, 17:04 »
Dette er selvfølgelig skrevet i HÅP, og som jeg ikke har troen på for en krone.
Toon till I die.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #44 på: 20. Feb. 2014, 17:50 »
Skrekk og gru! Håper ikke Pardew får frie tøyler til å hente spillere! Da bygger han et Championship lag frykter jeg!

Om så mange spillere forsvinner håper jeg en ny manager kan bygge opp et nytt lag!