20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: TAN på Facebook  (Lest 19471 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
TAN på Facebook
« på: 29. Nov. 2009, 05:44 »
Supporterklubben har endelig fått seg en egen side på Facebook. Vi kommer til å bruke gruppen til å spre nyheter om NewUtd og TAN, så legg til "Toon Army Norway" som venn på nettverket og spre ordet til venner, familie og bekjente som er Newcastle-supportere!

Link her:
http://www.facebook.com/pages/Haugesund-Norway/Toon-Army-Norway/183012883001?ref=ts
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Milford

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 243
  • Motgangssupporter
    • Vis profil
    • danielmilford.no
Sv: TAN på Facebook
« Svar #1 på: 29. Nov. 2009, 09:06 »
Bra, men legg inn www.newutd.no som link i Opplysningar-boksen til venstre.

Vet forresten noen om Newcastle United har egen fanside som drives av klubben à la det norske klubber driver med? Synes det er veldig hendig å få RBK-nyheter rett i feed-en, hadde vært gull om Newcastle hadde noe lignende. Alt jeg finner, er kjedelige fansider åpenbart laget av fans.

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: TAN på Facebook
« Svar #2 på: 30. Nov. 2009, 18:50 »

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: TAN på Facebook
« Svar #3 på: 01. Des. 2009, 18:53 »
Sånn rent bortsett fra at nufc.co.uk såvidt meg bekjent ikke er å finne på Facebook.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: TAN på Facebook
« Svar #4 på: 01. Des. 2009, 18:59 »
Sånn rent bortsett fra at nufc.co.uk såvidt meg bekjent ikke er å finne på Facebook.

Åja, på facebook ja :P . Trodde han mente offisiell nettside...

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: TAN på Facebook
« Svar #5 på: 01. Des. 2009, 19:29 »
Sånn rent bortsett fra at nufc.co.uk såvidt meg bekjent ikke er å finne på Facebook.
Står det at det skulle være facebook-side? Regnte med han brukte en eller annen form for news feed i pcen jeg.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: TAN på Facebook
« Svar #6 på: 01. Des. 2009, 19:33 »
Det slår deg ikke at det kan være han mener Facebook, når tråden faktisk handler om facebook da?

Jeg kan ikke forstå annet enn at han mener news-feeden på Facebook, selv om det ikke står rett ut. Jeg kan selvsagt ikke svare for Milford, men jeg må si jeg ville blitt svært overrasket om han mente noe annet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: TAN på Facebook
« Svar #7 på: 01. Des. 2009, 23:32 »
Det slår deg ikke at det kan være han mener Facebook, når tråden faktisk handler om facebook da?

Jeg kan ikke forstå annet enn at han mener news-feeden på Facebook, selv om det ikke står rett ut. Jeg kan selvsagt ikke svare for Milford, men jeg må si jeg ville blitt svært overrasket om han mente noe annet.
La faktisk ikke merke til at tråden handlet om facebook :p er blitt så vant med at det bare er i forum-tråden det er oppdateringer i denne forum-kategorien.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Milford

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 243
  • Motgangssupporter
    • Vis profil
    • danielmilford.no
Sv: TAN på Facebook
« Svar #8 på: 01. Feb. 2010, 21:50 »
Nå som dere har ventet i spenning i to måneder, kan jeg avsløre at ja, jeg mente selvsagt fanside på Facebook. RBK er forbilledlig gode på dette, men de heier jeg ikke like mye på!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: TAN på Facebook
« Svar #9 på: 02. Feb. 2010, 23:19 »
RBK har blitt fantastisk gode til å ta i bruk Facebook. All grunn til å heie på RBK, bare fordi de er gode på Facebook. ;D
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: TAN på Facebook
« Svar #11 på: 03. Feb. 2010, 20:04 »
Ehh. Okey?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tim Buch

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 633
    • Vis profil
Sv: TAN på Facebook
« Svar #12 på: 11. April 2011, 05:27 »
Dette kan virke litt noldus, men etter jeg har trykt liker på denne greia, hvor i all verden finner jeg den etterpå uten å bruke søkeboksen? Er det noe grunn til at man ikke kan se medlemstall og hvem som er medlem?

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: TAN på Facebook
« Svar #13 på: 11. April 2011, 08:02 »
Dette kan virke litt noldus, men etter jeg har trykt liker på denne greia, hvor i all verden finner jeg den etterpå uten å bruke søkeboksen? Er det noe grunn til at man ikke kan se medlemstall og hvem som er medlem?

Hva mener du? Hvis du klikker på "Liker" under en artikkel så skal det komme opp i profilen din at du har likt artikkelen. Hvis det er gruppen (facebook.com/newutd) du snakker om så står medlemsantallet nede til venstre.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Tim Buch

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 633
    • Vis profil
Sv: TAN på Facebook
« Svar #14 på: 11. April 2011, 08:08 »
Kommer opp at jeg har likt Toon Army Norway på profilen min ja, men trodde det var mer som en gruppe, sånn at man får opp en hurtiglink en eller annen plass på facebooksiden.