20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fabricio Coloccini  (Lest 146253 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Fabricio Coloccini
« på: 06. Aug. 2008, 17:52 »
Siden mannen er så godt som Toon-spiller åpner jeg et forum om han. Nyheter om han på forsiden.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #1 på: 06. Aug. 2008, 18:07 »
Får håpe han kan bli klassestopperen vi har manglet. Har ikke sett veldig mye av han, men rapportene sier at dette er en veldig god spiller. Har jo også en del landskamper for Argentina.

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #2 på: 06. Aug. 2008, 21:12 »
Har alltid kjøpt han på CM/FM, og da har han alltid blitt en klassespiller for meg=P

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #3 på: 06. Aug. 2008, 21:20 »
Har alltid kjøpt han på CM/FM, og da har han alltid blitt en klassespiller for meg=P
Spar oss.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Human

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 873
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #4 på: 06. Aug. 2008, 21:29 »
Får håpe han kan bli klassestopperen vi har manglet. Har ikke sett veldig mye av han, men rapportene sier at dette er en veldig god spiller. Har jo også en del landskamper for Argentina.

han har stort sett spelt høgreback for argentina, men det er jo egentlig berre positivt for då har vi ganske så bra dekning etter kvert ettersom at både edgar og taylor kan spille høgreback også
- carry on!

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #5 på: 06. Aug. 2008, 22:53 »
Jeg har sett flere kamper der Coloccini har spilt midtstopper for Argentina, ihvertfall etter at Ayala la opp.

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #6 på: 06. Aug. 2008, 23:11 »
Offisielt: http://www.canaldeportivo.com/servlet/es.iris.servlets.Noticias?accion=4&ver=1&nid=15451&mid=12

Oversatt:
Sitat
Fabricio Coloccini, transferred to the Newcastle of England Wednesday 06/08/2008 21:51, canaldeportivo, TO
Coruña

Real Sports Club and Newcastle have sealed this late one the transfer of Fabricio Coloccini to the English club.  Both clubs had reached a verbal agreement it passed week that today was signed in writing. 

The international one Argentine arrived at the Sports one in the market of winter of the season 1994-95 originating in the Milan.  He cost 3 million euro and, in exchange, the team "rossonero" compromised to dispute the Trophy Teresa Blacksmith of the Centennial of the Dépor.  Four seasons later, Coloccini goes to the Newcastle and leaves a benefit to the blue and white company that would be able to patrol the 13 million euro. 

From San Christopher, Miguel Angel Lotina assumed already since yesterday the march of the central one deportivista.  Now it touches a spare.  "I have the clear the player that want and he himself and their agent they know it.  Nevertheless I prefer to maintain before a meeting with the President", argued the Basque technician in press conference maintained in the Venezuelan city. 
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #7 på: 06. Aug. 2008, 23:24 »
Vil gjerne ha det på Nufc.co.uk!  :)

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #8 på: 06. Aug. 2008, 23:25 »
Glimrende greier!!

Nå starter jakten på en sentral midtbanespiller!! ;)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Human

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 873
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #9 på: 07. Aug. 2008, 11:28 »
Jeg har sett flere kamper der Coloccini har spilt midtstopper for Argentina, ihvertfall etter at Ayala la opp.


han spillte vertfall høgreback i vm
- carry on!

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #10 på: 07. Aug. 2008, 11:37 »
Det er vel 2 års sidan?  ;D
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #11 på: 07. Aug. 2008, 13:08 »
Jeg slipper ikke jubelen løs før nufc.co.uk har bekreftet at den medisinske testen gikk glatt, og at kontrakten er underskrevet.
At klubbene er enige seg imellom er forsåvidt gledelig, men det er fortsatt mye som gjenstår før jeg slipper jubelen løs.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Human

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 873
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #12 på: 07. Aug. 2008, 13:39 »
Det er vel 2 års sidan?  ;D

poenget mitt er vel at vi har bra med dekning på høgreback og ikkje trenger å hente en spesialisert hb om vi signerer colo..
- carry on!

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #13 på: 07. Aug. 2008, 18:19 »
http://www.canaldeportivo.com/

Her kan man se Colo si pressekonferanse uten at eg sjønner bæret  ::)

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #14 på: 07. Aug. 2008, 18:23 »