20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tim Krul  (Lest 96415 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Tim Krul
« Svar #30 på: 16. Nov. 2007, 00:08 »
Vist han ikke har problemer med å sende Foster utpå, er det ikke lenge før Krul er fast da ;)

Forster har visstnok hatt en vanvittig utvikling! Lee Clark sa han var den spilleren i Newcastle som hadde utviklet seg desidert mest de siste 18 månedene...Slik det virker nå så skal slettes ikke Tim Krul være "trygg" på at han er vår 3. keeper..

I januar kan det være Forsters tur til å gå på utlån for å skaffe seg erfaring, mens Krul tar reservelaget..(sitat:Lee Clark)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Tim Krul
« Svar #31 på: 02. Jan. 2008, 08:37 »

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Tim Krul
« Svar #32 på: 02. Jan. 2008, 19:25 »
Har vel sagt det før også, men om ikke annet så får Krul med seg en verdifull erfaring, da han nok har ganske mye å gjøre i løpet av en kamp, og han må nok finne seg i å være en skyteskive for kritikk innimellom. Det kan være greit det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Tim Krul
« Svar #33 på: 02. Jan. 2008, 19:27 »
Har lest flere plasser at Tim Krul har vært en av de aller største lyspunktene i Falkirk denne sesongen. Tim Krul som førstekeeper nestesesong!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Tim Krul
« Svar #34 på: 03. Jan. 2008, 13:07 »
Hvis Krul er bedre enn Given er det greit at han blir førstekeeper. Hvis han ikke er det skal han selvfølgelig ikke prioriteres foran Given. For Given har flere gode sesonger igjen og vi skal ikke bruke Krul fordi han er ung og lovende. Uansett mener jeg vi skal være svært sikre på at Krul er bedre enn det Given er hvis han skal regnes som den beste keeperen. Så lojale spillere som Given vokser ikke på trær og han har vært god for oss en årrekke. Personlig liker jeg heller ikke tanken på å ha en ung og urutinert keeper. Det er et mye større press å spille for oss enn en liten klubb i SPL. Jeg tror det beste er å la Krul få gå på lån igjen på et høre nivå. Slik skaffer han seg erfaring (som er kestremt viktig for en keeper) og blir klar til å en gang bli førstekeeper når Given gir seg.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Tim Krul
« Svar #35 på: 03. Jan. 2008, 16:33 »
Har lest flere plasser at Tim Krul har vært en av de aller største lyspunktene i Falkirk denne sesongen. Tim Krul som førstekeeper nestesesong!

Dette hadde vore glimrande. Skal bli deilig å ha ein passe stor keeper mellom stengene. Synst Shay Given slepp inn ALT for mange langskudd.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Tim Krul
« Svar #36 på: 03. Jan. 2008, 16:55 »
Har lest flere plasser at Tim Krul har vært en av de aller største lyspunktene i Falkirk denne sesongen. Tim Krul som førstekeeper nestesesong!

Dette hadde vore glimrande. Skal bli deilig å ha ein passe stor keeper mellom stengene. Synst Shay Given slepp inn ALT for mange langskudd.

Du synes vel det du....Blir deilig med de 3 ekstra centimeterene Krul kommer med...... ::) Du føyer deg inn i rekken av raringer som ikke klarer å sette pris på klubbens beste spiller.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Tim Krul
« Svar #37 på: 03. Jan. 2008, 17:02 »
Hvis noen leser hva jeg skriver, så sier jo også jeg at hvis Krul er god nok og moden nok, så kan han kanskje vurderes som førstekeeper neste sesong. Vi skal jo selvsagt ikke ha en talentfull nederlender som førstekeeper bare fordi han er talentfull. Men jeg er redd steget fra bunnen av SPL til midten av PL er i overkant stort.

Krul er ikke spesielt mye større enn Given, selv om han ser langt større ut.

Given har tjent klubben fantastisk i en årrekke. Dersom han ikke lenger greier å ta ut sitt beste annet enn i de største kampene, så er jeg usikker på om han bør være førstekeeper neste sesong. Jeg synes det blir langt sjeldnere mellom de kampene der Given står som en levende vegg. Men for all del, jeg håper jeg tar feil, og at det bare handler om å bli kvitt skadene og få mer og bedre trening. Men Given så bra ut mot City, og gjorde en veldig viktig jobb mot Chelsea. Og det å være keeper for Newcastle er ikke bare enkelt. Hvis ikke forsvaret gjør jobben sin blir keeperens jobb langt vanskeligere, og når Steven Gerrard får skyte uhindret fra 25 meter, da er det få keepere som stopper ham. Og vi kan ikke kritisere Given for målene i går. Keeper flytter seg etter hva han ser, og hvordan forsvaret opptrer. Hvis han står litt for langt til den ene siden når et skudd kommer, så skyldes det som regel at han ikke har sett utgangen av skuddet, eller at hans eget forsvar har forvirret ham.

Jeg forguder Shay Given, men han er bare et menneske, og han har sine feil han, som alle andre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Tim Krul
« Svar #38 på: 03. Jan. 2008, 18:15 »
Er enig med deg at Given ikke har spilt så godt som vi vet at han kan denne sesongen. Det er det nok flere grunner til, men i de siste kampene har han  vært god. Tror han også kommer til å fortsette slik siden han nå begynner å få en del kamper bak seg og med godt spill kommer også selvtilitten som er viktig for en keeper

Jeg har mest tro på Given som førstekeeper neste sesong. Han har rutinen, har vist at han holder nivået før, kjenner de som spiller i forsvar bedre etter en sesong og er i den beste alderen for keepere generelt. Krul har ingen av disse egenskapene og bør derfor ikke komme foran Given.
« Siste redigering: 03. Jan. 2008, 18:20 av fredd »

Nikolaien

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 565
    • Vis profil
Sv: Tim Krul
« Svar #39 på: 03. Jan. 2008, 23:21 »

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Tim Krul
« Svar #40 på: 27. Jan. 2008, 08:48 »
På Falkirk sine hjemmesider står det at Tim Krul er sendt hjem til Newcastle for å motta behandling for en skulderskade, han fikk skulderen ut av ledd da han reddet et straffespark forrige..og at skaden ser ut til å bli langvarig!

Nå går han glipp av flere kamper og nyttig erfaring, utrolig synd! Krul har vært i Newcastle siden 2005, og jeg synes han har vært urovekkende mye skadet...han er jo operert i både kne og skuler fra før av også..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Tim Krul
« Svar #41 på: 27. Jan. 2008, 11:25 »
Hvis noen leser hva jeg skriver, så sier jo også jeg at hvis Krul er god nok og moden nok, så kan han kanskje vurderes som førstekeeper neste sesong. Vi skal jo selvsagt ikke ha en talentfull nederlender som førstekeeper bare fordi han er talentfull. Men jeg er redd steget fra bunnen av SPL til midten av PL er i overkant stort.

Og da blir vel konklusjonen: den beste kepepren vår står i mål(?) I såfall er jeget enig i det da jeg anser det som en god konklusjon.


Given har tjent klubben fantastisk i en årrekke. Dersom han ikke lenger greier å ta ut sitt beste annet enn i de største kampene, så er jeg usikker på om han bør være førstekeeper neste sesong. Jeg synes det blir langt sjeldnere mellom de kampene der Given står som en levende vegg.

Du har dessverre skammelig rett her.

Jeg forguder Shay Given, men han er bare et menneske, og han har sine feil han, som alle andre.

Litt synd det der....

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Tim Krul
« Svar #42 på: 27. Jan. 2008, 14:06 »
På Falkirk sine hjemmesider står det at Tim Krul er sendt hjem til Newcastle for å motta behandling for en skulderskade, han fikk skulderen ut av ledd da han reddet et straffespark forrige..og at skaden ser ut til å bli langvarig!

Nå går han glipp av flere kamper og nyttig erfaring, utrolig synd! Krul har vært i Newcastle siden 2005, og jeg synes han har vært urovekkende mye skadet...han er jo operert i både kne og skuler fra før av også..
Jeg vet ingenting om Kruls skadehistorikk, men det er veldig synd at han blir ute en stund nå. Det kan bremse utviklingen hans, og det er virkelig ikke bra. Vi får bare satse på at mirakeldoktorene i eller utenfor NUFC, fikser biffen og gjør Tim så god som ny på no time.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Tim Krul
« Svar #43 på: 06. Feb. 2008, 12:33 »
Krul ute i 3mnd etter å ha blitt operert i skulderen denne uka.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Tim Krul
« Svar #44 på: 06. Feb. 2008, 18:03 »
Intervju med Krul på Newcastle-World. Med blått øye og hele pakka. Visste at man måtte gjøre regning med å få slått ut både bein og tenner i skotsk fotball, men at skotske spisser prøvde å gjøre keeperne blinde, visste jeg ikke.

Like greit å få gutten hjem derfra, før han ødelegger seg helt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon