20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Shola Ameobi  (Lest 220530 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Shola Ameobi... er han et så stort talent som han selv mener
« Svar #45 på: 22. April 2007, 13:02 »
Crouch er per dags dato en bedre spiss enn Ameobi, men ikke mye bedre, mener nå jeg. Uansett er det 2 spillere som jeg håper ikke blir å finne i NUFC drakt i fremtiden, kansje gjerne fra neste sesong av. Jeg ser ikke på noen av disse som klassespillere som kan bidra med å skyte NUFC til nye høyder!

Ameobi er og blir et evig talent, som etter min mening har fått plenty av nok sjanser til å vise seg frem i NUFC drakt, men som ikke har tatt vare på mulighetene! Han må ut og erstattes av en bedre så fort muligheten byr seg, og erstatteren skal IKKE være Crouch!

Farmer86

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 55
    • Vis profil
Sv: Shola Ameobi... er han et så stort talent som han selv mener
« Svar #46 på: 22. April 2007, 19:59 »
Crouch er per dags dato MYE bedre en Ameobi spør du meg.

Jeg vil gjerne se han  sort og hvit til neste sesong, tenk deg han owen og martrins i stallen vår!!!

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Shola Ameobi... er han et så stort talent som han selv mener
« Svar #47 på: 22. April 2007, 20:22 »
Crouch er per dags dato MYE bedre en Ameobi spør du meg.

Jeg vil gjerne se han  sort og hvit til neste sesong, tenk deg han owen og martrins i stallen vår!!!
Crouch ble latterligjort i Aston Villa der han var høyest en ordinær spiller. Han var ikke stort bedre i Southampton der han rykket ned til slutt. Han har gjort det bra i Liverpool, men der spiller han også på lag med spillere som gjør han god! Men han er selvfølgelig bedre enn Ameobi (akkurat det skal ikke mye til, og er slettes ingen bragd), men ikke veldig mye synes jeg!

Det er èn ting Crouch kan tilføre Newcastle, og det er luftstyrke. Akkurat dette kan vi finne andre steder også, til en mye billigere penge og allikevel ende opp med en MYE bedre spiller enn det Crouch er!

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Shola Ameobi... er han et så stort talent som han selv mener
« Svar #48 på: 23. April 2007, 03:41 »
Rart Crouch er på landslaget mens Ameobi ikkje er det om dei er like gode ???
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Shola Ameobi... er han et så stort talent som han selv mener
« Svar #49 på: 23. April 2007, 17:10 »
Når David James har vært førstekeeper på det engelske landslaget synes jeg det forteller alt om hvilken målestokk landslaget er.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

VepsoO

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1520
    • Vis profil
Sv: Shola Ameobi... er han et så stort talent som han selv mener
« Svar #50 på: 23. April 2007, 17:12 »
Når David James har vært førstekeeper på det engelske landslaget synes jeg det forteller alt om hvilken målestokk landslaget er.

Har du ikke sett hvor god James har vært for Portsmouth i år?
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Shola Ameobi... er han et så stort talent som han selv mener
« Svar #51 på: 23. April 2007, 17:14 »
David James har sine dager, som Paul Robinson. Men David James er fremdeles en veldig ustabil keeper. Forøvrig var han førstekeeper på landslaget i en periode hvor han var mye dårligere enn han har vært i år.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: Shola Ameobi... er han et så stort talent som han selv mener
« Svar #52 på: 23. April 2007, 17:41 »
Når David James har vært førstekeeper på det engelske landslaget synes jeg det forteller alt om hvilken målestokk landslaget er.

Hvorfor tror du han var det?

Fordi de ikke ville ha alle de andre fantastiske engelske keeperene?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Shola Ameobi... er han et så stort talent som han selv mener
« Svar #53 på: 23. April 2007, 19:30 »
Når David James har vært førstekeeper på det engelske landslaget synes jeg det forteller alt om hvilken målestokk landslaget er.

Så England er ikkje noke målestokk fordi dei ikkje har ein verdensklasse keeper i mål ??
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Shola Ameobi... er han et så stort talent som han selv mener
« Svar #54 på: 23. April 2007, 19:32 »
Crouch var jo glimrende i Soton selv om de rykka ned, og bidro med mange mål. Syns hans prestasjoner om dagen beviser hans kvalitet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Shola Ameobi... er han et så stort talent som han selv mener
« Svar #55 på: 23. April 2007, 20:51 »
Når David James har vært førstekeeper på det engelske landslaget synes jeg det forteller alt om hvilken målestokk landslaget er.

Så England er ikkje noke målestokk fordi dei ikkje har ein verdensklasse keeper i mål ??
Ærlig talt, England har verdens desidert mest oppskrytte landslag, så at Crouch har vært innom dette er bra for han, men er ikke ensbetydende med at han er en fantastisk spiller. Theo Walcott har også i nyere tid vært innom det engelske landslaget, det har også mange andre middelmådigheter vært i de senere årene. Kansje det er derfor England skuffer så mye i vært eneste mesterskap de er med i, at spillerne rett og slett ikke er gode nok!

Det kunne nok så avgjort blitt funnet plass til Ameobi i den engelske troppen når slike spillere som Crouch og Walcott er der!

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Shola Ameobi... er han et så stort talent som han selv mener
« Svar #56 på: 23. April 2007, 23:08 »
Når David James har vært førstekeeper på det engelske landslaget synes jeg det forteller alt om hvilken målestokk landslaget er.

Så England er ikkje noke målestokk fordi dei ikkje har ein verdensklasse keeper i mål ??
Ærlig talt, England har verdens desidert mest oppskrytte landslag, så at Crouch har vært innom dette er bra for han, men er ikke ensbetydende med at han er en fantastisk spiller. Theo Walcott har også i nyere tid vært innom det engelske landslaget, det har også mange andre middelmådigheter vært i de senere årene. Kansje det er derfor England skuffer så mye i vært eneste mesterskap de er med i, at spillerne rett og slett ikke er gode nok!

Det kunne nok så avgjort blitt funnet plass til Ameobi i den engelske troppen når slike spillere som Crouch og Walcott er der!

Hmm Nå har Walcott vert innnom Landslaget ja. Kanskje fordi han er eit stort talent og framtidig storscorer fro England ? Og Crouch kanskje fordi han faktisk scorer mål ? 11 mål på 17 kamper er sterke saker.
Sko likt og sett Ameobi ha ein scoringrate på 0,65 på landslaget  :D
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Shola Ameobi... er han et så stort talent som han selv mener
« Svar #57 på: 24. April 2007, 21:14 »
Ameobi har da INGEN verdens ting på dagens England å gjøre, der er flerfoldige spisser i Premier League som stiller før ham i køen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Shola Ameobi... er han et så stort talent som han selv mener
« Svar #58 på: 24. April 2007, 22:50 »
Ameobi har da INGEN verdens ting på dagens England å gjøre, der er flerfoldige spisser i Premier League som stiller før ham i køen.
Ikke Crouch og Walcott heller! Men de har vært med likevel! England er bare ikke så gode som dere tror, og de skal være heldige om de klarer å kvalifisere seg til neste EM!!

Ser ikke på Ameobi som så vanvittig mye dårligere en Crouch, forskjellen er luftstyrken. Men ellers "matcher" Ameobi den godeste Crouch i det meste synes jeg!

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Shola Ameobi... er han et så stort talent som han selv mener
« Svar #59 på: 25. April 2007, 00:27 »
Ameobi har da INGEN verdens ting på dagens England å gjøre, der er flerfoldige spisser i Premier League som stiller før ham i køen.
Ikke Crouch og Walcott heller! Men de har vært med likevel!

hm
Walcott har 1 landskamp.
Crouch har 17 kamper 11 mål.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]