20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Tror dere Benitez signerer ny kontrakt?

Ja
2 (20%)
Nei
7 (70%)
Vet ikke
1 (10%)

Stemmer totalt: 10

Avstemning er avsluttet: 14. Juli 2019, 13:11

Skrevet av Emne: Rafael Benitez  (Lest 94456 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #300 på: 01. Juli 2019, 19:48 »
Caulkin i The Times har intervjua Rafa. Tykkjer dette sitatet seier ein god del om vår noverande eigar:

“When I came to Newcastle, they gave me the plans for the new training ground, I was talking to the architect about changing a few things,” he says, smiling now. “And after three years . . . they painted the walls.

“If you want to attract players, it’s about the facilities, the contract, the city, the way you treat them, the way you treat the agents. If you want to keep them happy, you keep improving. If you want to have a good atmosphere, a real bond, you have to give players the right facilities for when they hang around together. We had that at a lot of clubs. It’s just the way.”

Lukke til i Kina, Rafa!

trondie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 397
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #301 på: 01. Juli 2019, 20:29 »
Det einaste positive med ditta er at benitez valgte china. Hadde vært deprimerende og sett han lede et anna PL lag no. Lykke til benitez. Du har laga deg legende status i byen.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #302 på: 01. Juli 2019, 21:10 »
No fate but what you make

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #303 på: 01. Juli 2019, 22:47 »
https://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/rafa-benitez-expands-reasons-quitting-16515746

Litt mer utdypende intervju med Rafa.

Er så trist!  :o

Skikkelig trist.. Rett og slett skammelig at MA fucker dette til!

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #304 på: 01. Juli 2019, 22:55 »
https://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/rafa-benitez-gives-side-story-16516084

Litt mer her.....

Rafa ba jo ikke om noe urimelig i det hele tatt. Aaaaaahhhhhh.......taxi for Ashley!
No fate but what you make

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #305 på: 02. Juli 2019, 10:54 »
https://www.skysports.com/football/news/11095/11754970/rafael-benitez-appointed-manager-of-dalian-yifang-in-china

Og jeg som trodde Benitez kom til å signere etter at MA hadde solgt klubben. Der tok vi feil gitt. Benitez klar for Kina.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #306 på: 02. Juli 2019, 12:48 »
https://www.skysports.com/football/news/11095/11754970/rafael-benitez-appointed-manager-of-dalian-yifang-in-china

Og jeg som trodde Benitez kom til å signere etter at MA hadde solgt klubben. Der tok vi feil gitt. Benitez klar for Kina.

Trodde du virkelig det?

Og tror du virkerlig han skal selge klubben? :D

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
No fate but what you make

smiro

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 110
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #308 på: 02. Juli 2019, 13:40 »
Dette lukter litt rart, hvorfor skal Rafa hoppe på ett tilbud så fort,,, Har han holdt oss for narr, prøver han å få oss til å tro han ville en ting å gjøre noe annet..
Dette skurrer i mine ører,, tror han burde ventet med å signere for en ny klubb så fort,, Benitez sank i mine øyne der

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #309 på: 02. Juli 2019, 13:57 »
Det var jo sånn at så fort den kinesiske klubben kom med et bud på Benitez så var han interessert i budet, han takket nei til newcastle og ashleys dårlige bud. Selvfølgelig vil rafa gå til en klubb med mye penger enn å bli værende under en eier som ikke bryr seg i det heletatt. Ashley bryr seg kun om seg selv... Hadde jeg vært mike hadde jeg solgt klubben før noen går til angrep på mannen...

Pga slik som ashley har holdt på i lang tid kan ikke fansen og andre rundt akseptere i lengden... Jeg håper virkelig at Ashley får seg en lærepenge av en eller annen...


Nå snakkes det om At Neil Redfearn vil lede laget til en ny mann eller eier er klar.. Er vel ikke mye positivt i det.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #310 på: 02. Juli 2019, 13:57 »
Dette lukter ikke rart i hele tatt. Benitez var 100 % ferdig i Newcastle. Var ingen vei videre med Ashley som eier.
Kineserne har jaktet på Benitez siden i vinter og mye har nok vært klart ganske lenge.

For øyeblikket er det ingen andre "større" klubber i Europa som jakter ny manager så da er jo denne muligheten helt perfekt for han. Er nok tilbake i Europa innen 1-2 år med nye opplevelser og en full konto.
Helt forståelig denne avgjørelsen.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #311 på: 02. Juli 2019, 14:26 »
Dette lukter ikke rart i hele tatt. Benitez var 100 % ferdig i Newcastle. Var ingen vei videre med Ashley som eier.
Kineserne har jaktet på Benitez siden i vinter og mye har nok vært klart ganske lenge.

For øyeblikket er det ingen andre "større" klubber i Europa som jakter ny manager så da er jo denne muligheten helt perfekt for han. Er nok tilbake i Europa innen 1-2 år med nye opplevelser og en full konto.
Helt forståelig denne avgjørelsen.

Dette

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #312 på: 02. Juli 2019, 14:31 »
https://www.skysports.com/football/news/11095/11754970/rafael-benitez-appointed-manager-of-dalian-yifang-in-china

Og jeg som trodde Benitez kom til å signere etter at MA hadde solgt klubben. Der tok vi feil gitt. Benitez klar for Kina.

Trodde du virkelig det?

Og tror du virkerlig han skal selge klubben? :D

Det er akkurat det som er så F**n her. Jeg tror ikke han (CAshley) faktisk vil selge klubben.

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #313 på: 02. Juli 2019, 19:55 »
Sitter nå å grubbler litt på dette med Rafa Benitez...

Han sier at han ønsket å bli værende... Men jeg tror han må ha visst om at det ikke blir noe oppkjøp av ny eier, ellers så hadde han nok signert om ny eier hadde bekreftet det. dere vet jo at Managerne og folk rundt klubben vet nok mer enn det  journalister og media gjør.

Hadde rafa visst om at klubben blir kjøpt opp så hadde han nok signert og jeg tror nok også den nye eieren hadde tatt kontakt å kommet med et godt  tilbud til benitez.


Hadde Ashley kommet med et tilbud rundt 8 eller 10 m så hadde han nok takket ja..

Men når han kommer med 5 og kinesiske klubben kommer med 12 så sier det seg selv at ashley ikke har penger nok å ambisjoner.

Hadde jeg vært i ledelsen eller i klubben så hadde jeg selv gått til angrep på Mike pga slik han driver klubben, det er ikke akseptabelt for fem flate.. og hadde han skulle gitt meg fyken så hadde jeg driti i det. hadde ikke ville tatt i mot noe penger fra den mannen som bruker penger på alt annet enn spillerkjøp osv...

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #314 på: 07. Juli 2019, 11:32 »
https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-7220445/Rafa-Benitez-reveals-told-Newcastle-bosses-leaving-meeting.html

Enda en artikkel om hvordan Newcastle blir drevet for tiden. Rafa skal visstnok ha sagt ifra rundt den 20 Mai at han ikke ville forlenge med klubben.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.