20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: "Alec" fra Gjøvik-Lyn?  (Lest 6090 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFC

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 260
    • Vis profil
"Alec" fra Gjøvik-Lyn?
« Svar #15 på: 26. Okt. 2006, 23:04 »
Sitat fra: "Benson"
Det er tydeligvis blitt populært og hente norske guttunger.
ManU har vel allerede henta Eikrem el noe ?I tillegg kommer det ein på prøve spill snart = Håvard Nordtveit Og så har jo  Everton henta Stubbhaug.


Ja, vi får håpe utviklingen fortsetter....Det har vært ganske tamt med norske spillere i PL nå.. :(
Er det fire vi har....? Thomas, John Arne, Ole Gunnar og Morten...
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Agurksaft

  • Gjest
"Alec" fra Gjøvik-Lyn?
« Svar #16 på: 27. Okt. 2006, 15:36 »
Meinar Everton kjøpte ein 16 årig norsk keeper eller noko i den dur, men han er vel ik med i A-stallen ein gong. På det meste var det vel sikkert rundt 20 nordmenn i premier League? Har nokon tal på det?

Førre

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 809
    • Vis profil
"Alec" fra Gjøvik-Lyn?
« Svar #17 på: 27. Okt. 2006, 16:50 »
Du mener Lars Stubbhaug som gikk fra Vard Haugesund til Everton for noen måneder siden. Har spilt mot han da han spilte på Vard. Helt syk i mål!

plebbster

  • Gjest
"Alec" fra Gjøvik-Lyn?
« Svar #18 på: 27. Okt. 2006, 17:38 »
Han Ipswich-fyren har jeg spilt Sandar Cup-finale mot, sies det på fotballaget. Vi tapte 3-1. Han er også god i mål! 8)

Førre

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 809
    • Vis profil
"Alec" fra Gjøvik-Lyn?
« Svar #19 på: 14. Nov. 2006, 21:07 »
2 stykk i klassen min skal på prøvespill til City i 2 uker etter at en city speider oppdaget dem da de trente med Ålgård FK sitt A-lag sist uke. Han ene spiller også på Norges G16 landslag.