20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Overgangsvinduet sommeren 2020  (Lest 24132 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #15 på: 01. Mai 2020, 17:25 »
Tviler veldig sterkt på at Bruce noensinne vil klare å ta oss til store høyder. Har du sett kampene denne sesongen? Mest sannsynlig ville han blitt sparket før halvveis spilt sesong, så har vi kastet bort en god del av sesongen. Hvorfor er det så viktig at manageren er britisk? Sist en britisk manager vant ligaen var Alex Ferguson for 7 år siden. Å påstå at ASM har flopp stempel er også ganske merkelig, han har jo blitt hyllet av både egne fans og fans fra andre lag.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #16 på: 01. Mai 2020, 21:07 »
Jeg har sett det meste av NUFC og også mye annet fotball over utrolig mange år nå, så også denne sesongen. Jeg synes det Bruce og trenerteamet har gjort er som forventet med tanke på en helt ny, ung og uprøvd i PL sammenheng av en angrepsrekke i Joelinton, Almiron og ASM.
Ikke glem at klubben og Bruce ble spådd en svært tøff sesong i forkant og flere hadde dem på nedrykk.

Sammenligner man med Benitez er det helt på level med det han fikk til, og bedre enn det mange andre har fått til i NUFC med lignende arbeidsvilkår.

Kan godt være at du tviler på at Bruce vil gjøre det bedre om han får mer midler og hentet spillere fra en annen hylle...... 🤷‍♂️
Jeg derimot tror det motsatte. Jeg tror at de fleste managere i toppdivisjonene rundt forbi er gode. At de med bedre arbeidsvilkår og bedre spillere vil gjøre det bedre, også over en hel sesong. Jeg tror Steve Bruce er god nok til å selge inn NUFC, både byen og klubben, til mange spillere som kan være aktuelle. Han har en merittliste som spiller under en topp topp manager som læremester. Jeg håper han får fortsette.

For å sammenligne litt igjen. Carlo Ancelotti er en særdeles merittert spiller og manager. Vunnet det som vinnes kan med mange forskjellige klubber. At han nå er i Everton er bra for dem, for all del. Men jeg tror at om de skal opp enda ett hakk så må de også opp med forbruket på både lønninger og overgangsbudsjett.

Pellegrini har vel også vunnet både La Liga og PL. Men med West Ham gjorde han det vel ikke bedre enn det noen av forgjengerne gjorde under ganske like vilkår, britiske eller Bilic eller hvem det enn måtte være å sammenligne med.

Steve Bruce var tenkt som erstatter for SBR og så Souness. Han var jo god nok da. Tviler på at han er blitt noe dårligere siden den gang.


Jeg har full forståelse for at mange av dere andre drømmer om Tottenhams Pochettino, eller gjensyn med Liverpools Benitez, gode managere det.
Kunne vært spennende med Benitez og mye penger. Da tror jeg vi hadde fått utrolig mye rart inn.
« Siste redigering: 01. Mai 2020, 21:09 av Frode »

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #17 på: 01. Mai 2020, 23:01 »
Enig i at Bruce har gjort en meget bra jobb ut fra forutsetning i år. Over det Rafa presterte med en bedre tropp i mine øyne. Når det er sagt tror jeg nivået vi nå forhåpentlig skal opp på ,blir 2-3 hakk over hva Bruce kan regnes. Trenger en sterkere plan, en bedre offensiv plan. Og ikke minst en mer anerkjent manager for å dra inn de rette spillerne. Gjøre oss mer attraktive.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #18 på: 02. Mai 2020, 00:06 »
For meg er nasjonalitet likegyldig. Bruce er vel den svakeste manageren av samtlige i PL med 300 + kamper. Og ser en bak resultatene, så er vi spillemessig på nedrykksnivå. Aldri opplevd så mye flaks som vi har hatt denne sesongen. Bruce kom inn og sa han skulle få oss on the front foot, men måtte gi opp og etter egne ord reversere til Rafas spillestil. For meg har han levd på Rafas gode organisering bygget opp tidligere sesonger samt den enorme spiriten i laget.

Vi ser allerede tegn til at vi blir dårligere også defensivt, og vi er mer utsatt for stygge tap. Pilene peker feil vei.

Steve Bruce er waste of time på dette nivået.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #19 på: 02. Mai 2020, 16:15 »
For meg er nasjonalitet likegyldig. Bruce er vel den svakeste manageren av samtlige i PL med 300 + kamper. Og ser en bak resultatene, så er vi spillemessig på nedrykksnivå. Aldri opplevd så mye flaks som vi har hatt denne sesongen. Bruce kom inn og sa han skulle få oss on the front foot, men måtte gi opp og etter egne ord reversere til Rafas spillestil. For meg har han levd på Rafas gode organisering bygget opp tidligere sesonger samt den enorme spiriten i laget.

Vi ser allerede tegn til at vi blir dårligere også defensivt, og vi er mer utsatt for stygge tap. Pilene peker feil vei.

Steve Bruce er waste of time på dette nivået.

+1

Word!

Kan ikkje verte meir einig, Kristoffer!

Ingen andre klubbar i PL hadde ansatt Bruce. Kunn ein klubb som er styrt av Ashley kunne finne på dette.

For å tiltrekke seg verdensstjerner må ein ha ein anerkjent manager, som for eksempel Rafa. For min del kan me godt gå for Poch eller Rafa.

«Before arriving at Newcastle, Steve Bruce has the worst record of anyone who has taken charge of so many PL games, averaging only 1.12 points per game. His teams also have an abysmal goalscoring record, playing terrible negative football and averaging only 1.03 goals per game in those 392 pre-NUFC Premier League games, a record now even worse as with only 25 in 29 games at Newcastle the Magpies have averaged less than a goal a game and are the lowest scorers in the league.»
« Siste redigering: 02. Mai 2020, 17:03 av lgrinde »

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #20 på: 02. Mai 2020, 18:49 »
Det finnes ikke nok penger i verden til å lokke toppspillere til Newcastle så lenge Bruce er manager.

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #21 på: 03. Mai 2020, 00:13 »

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #22 på: 06. Mai 2020, 18:33 »
https://www.nufcblog.com/2020/05/06/report-newcastle-to-invest-in-british-talent-with-norwich-duo-on-the-list/

Mye som blir linket i dag; Max Aarons og Jamaal Lewis (begge Norwich), John Stones (City) og Chris Smalling (Man Utd).

Solid backfirer det der, selv om jeg kanskje er litt kjølig til Smalling. Dog har han vel spilt ganske solid i Italia, og kan funke. Hvis vi har en stopperkvartett med Lascelles, Schär, Smalling og Stones ville jeg ha vært meget fornøyd! 🤩
Aarons og Lewis blir nok klasse på backene, så hadde vært knall om vi hadde fått tak i de!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #23 på: 11. Mai 2020, 09:32 »
Ytterligere flere linker til Coutinho i helga, og i dag Gareth Bale. Kjøret går  ;D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #24 på: 11. Mai 2020, 12:11 »
Ytterligere flere linker til Coutinho i helga, og i dag Gareth Bale. Kjøret går  ;D

Tar gjerne begge to jeg🙈🙈

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #25 på: 23. Mai 2020, 10:24 »
Nå er det nok bare å drømme om solide signeringer. Tipper noen av disse vil ankomme St. James park i sommer:

- Gareth Bale £ 40 Mill.
- Dayot Upamecano £ 40 Mill.
- Edinson Cavani Free
- Malang Sarr Free
- Haaland £ 60 Mill.
- James Maddison £ 50 Mill.
- Max Aarons £ 30 Mill.
- Ben Chillwell £ 45 Mill.
- Jack Grealish £ 45 Mill.
- Arturo Vidal £ 20 Mill.

SUM: £ 330 Mill.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #27 på: 29. Mai 2020, 06:35 »
Ytterligere flere linker til Coutinho i helga, og i dag Gareth Bale. Kjøret går  ;D

Tar gjerne begge to jeg🙈🙈

Jeg vil ikke ha dem faktisk. Jeg vil ha sultne, talentfulle spillere som vil blø for drakta. Jeg er redd Bale kommer til å påvirke spillergruppa like negativt som Owen i sin tid. Blir Wales, Golf and Newcastle, in that order.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #28 på: 29. Mai 2020, 11:45 »
Lite gira på Bale sjøl. Over the top og mye skada. Bare den jævla hjerte-feiringa med henda er nok til å mislike fyren.

Ønsker meg unge, sultne spillere som er en sesong eller to unna å ta steget til å kunne bli store stjerner. Lite gira på store navn med nedagående kurve.
No fate but what you make

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #29 på: 29. Mai 2020, 12:11 »
Jeg er ikke helt der. Kommer veldig an på innstillinga og motivasjonen til den aktuelle spilleren. Der er absolutt spillere på hell som fortsatt har driven til å lykkes. Bale slår meg ikke som en Owen-type.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida