20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Season ticket 2008/09  (Lest 1673 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Season ticket 2008/09
« på: 24. Jan. 2008, 10:26 »
Sitter paa jobb aa har litt tid foer ting skjer og tenker foelgende :

- Om jeg kjoeper 1-2 sesongbilletter for neste sesong paa f.eks East Stand eller South Stand under navnet Newutd.no saa vil de koste ca. 7000,-kr/stk. Totalt sett er det 19 hjemmekamper de kan benyttes paa. Er det interesse for at jeg kjoeper disse, administrere de og for de som vil ha billett betaler 350-450,- kr pr.billett (Alt etter om det er cat A, B eller C-kamper) og da er det sikret minimum 2 eller 4 plasser til alle hjemmekamper blant de mest trofaste og i tillegg er det 99%+ garanti for billetter til alle bortekamper, cupkamper o.l.?

Bare en tanke i mitt hode... fordelen er at det er mulig aa bestille flybilletter o.l. laaaang tid i forveien for aa spare noen kroner og vaere sikker paa at man faar billett.
« Siste redigering: 24. Jan. 2008, 10:34 av Radar »

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Season ticket 2008/09
« Svar #1 på: 24. Jan. 2008, 10:30 »
Flott idé!

Økonomien min tillater kun at jeg får dratt over dammen én gang per sesong, men da kommer jeg til å benytte meg av dette tilbudet, isåfall.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Season ticket 2008/09
« Svar #2 på: 24. Jan. 2008, 10:42 »
Det ville vært kjempemessig, mtp tilgang til billetter på bortekamper. Men det spørs om det er folk over på alle hjemmekamper da....dessuten er det relativt lett å fikse billett selv. Så jeg ser faren i at du vil bli sittende igjen med tap, fordi det ikke vil være folk "herfra" på alle kampene.

Jeg ville nok helt garantert benyttet meg av sesongkortet mtp billetter på bortekamper i London, men jeg har planer om å fornye klubbmedlemskapet mitt til sommeren..sånn at jeg får god tilgang på billetter på hjemmekamper, men allikevel jeg er interressert siden disse sesongbillettene er i selve kjernen av geordier..south stand er vel Gallowgate, er det ikke?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Season ticket 2008/09
« Svar #3 på: 24. Jan. 2008, 12:44 »
Tenkte paa det samme. Naa har det vaert stor paagang for at jeg skaffer billetter til baade hjemme og bortekamper. Naa har jeg ogsaa sett at billetter rives bort etter at Kev er kommet tilbake. Jeg skal foelge litt med paa hvordan billettsalget utvikler seg utover vaaren. Saa jeg har hevet ut et forslag, noe som foerst og fremst vil vaere fordel for de som ikke betaler £30 for medlemsskap.