20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fotballspill sin historie 35års jubileum [1978-2013]  (Lest 6764 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Fotballspill sin historie 35års jubileum [1978-2013]
« Svar #15 på: 18. Feb. 2013, 21:30 »
Det første fotballspillet jeg husker var et spill fra VM 1990. Om det var en tidlig, tidlig versjon av FIFA eller hva det var, husker jeg ikke. Men jeg husker det var VM 1990, og jeg husker jeg brukte å lede Nederland til VM-tittel.

Deretter har vi et spill jeg tror het Manager, som var fra 91/92-sesongen i PL, tror jeg det var. Jeg tror kanskje jeg brukte å være Tottenham. Sikkert pga Erik Thorstvedt. Men det er så lenge siden at jeg ikke kan si sikkert.

Så har vi selvfølgelig CM da. Begynte vel med 95/96-sesongen, tror jeg. Var da jeg oppdaget Newcastle, og forelsket meg i Lee Clark. Tror det må ha vært pga navnet. Selv om jeg som regel var Blackburn, hente det jeg var Newcastle og kjøpte Shearer. Det var da lidenskapen meldte seg.

Spilte vel en skandinavisk CM-utgave rundt samme tid også. Da var Viasat-kommentator Roar Stokke spillende trener for Nardo. Tror jeg kjøpte han til Rosenborg en gang :lol:

Ah. Hvilke minner.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon