20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Romjula 2013  (Lest 5121 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mike

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 32
    • Vis profil
Romjula 2013
« på: 21. Sep. 2013, 09:24 »
Halla,

En kompis og jeg skal over for de to hjemmekampene i romjula, flere som skal over!?

Noen som tror det blir noe problem å fikse tickets til de to kampene!?

Mike

Jon87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 585
    • Vis profil
Sv: Romjula 2013
« Svar #1 på: 05. Nov. 2013, 09:51 »
Right, Gutta! Er jo selvfoelgelig helvete aa reise i UK boxing day da det ikke gaar tog. Men; Norwegian har et fly som skal lande i Edinburgh 10:50, noe som betyr at man boer ha "rikelig" med tid for aa komme seg med taxi til Newcastle innen kampstart 15:00. Taxi kommer sikkert paa rundt £200-250 omtrent ville jeg anta, noe jeg ikke gidder aa betale alene. Er det andre som er interesserte i samme reiserute for aa ta en felles taxi? Fly ligger per akkurat naa paa 1.199;-  :fisk:

I forhold til billetter, Mike, tror jeg ikke du boer satste paa at de kommer paa general sale.


Tremblem

  • Gjest
Sv: Romjula 2013
« Svar #2 på: 05. Nov. 2013, 10:47 »
Right, Gutta! Er jo selvfoelgelig helvete aa reise i UK boxing day da det ikke gaar tog. Men; Norwegian har et fly som skal lande i Edinburgh 10:50, noe som betyr at man boer ha "rikelig" med tid for aa komme seg med taxi til Newcastle innen kampstart 15:00. Taxi kommer sikkert paa rundt £200-250 omtrent ville jeg anta, noe jeg ikke gidder aa betale alene. Er det andre som er interesserte i samme reiserute for aa ta en felles taxi? Fly ligger per akkurat naa paa 1.199;-  :fisk:

I forhold til billetter, Mike, tror jeg ikke du boer satste paa at de kommer paa general sale.

Fly heller KLM til Newcastle via Amsterdam eller Paris, er mitt tips.

Jon87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 585
    • Vis profil
Sv: Romjula 2013
« Svar #3 på: 05. Nov. 2013, 11:46 »
Lite interessert i aa betale 5.000+  :coloccini:

Tremblem

  • Gjest
Sv: Romjula 2013
« Svar #4 på: 06. Nov. 2013, 14:42 »
Lite interessert i aa betale 5.000+  :coloccini:


Mener du her 5000,- for KLM?

Hvis du drar 26.12 og skal hjem en av de nærmeste dagene deretter, ligger prisene på mellom 1700,- og 3200,- t/r. bare et tips, reis med håndbagasje! :) Det er et stykke å gå mellom gatene på Schipol.

Kikka litt på prisene til Norwegian, er da ikke noe billigere de. Og du slipper taxi/tog/buss.
« Siste redigering: 06. Nov. 2013, 14:49 av Tremblem »

Jon87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 585
    • Vis profil
Sv: Romjula 2013
« Svar #5 på: 06. Nov. 2013, 15:35 »
Haha, hvis du soeker paa kun utreise ligger prisene paa 5.000+, mens t/r stemmer med det du sier. Per naa bor jeg i Newcastle, og trenger isaafall bare utreise. Men mest sannsynlig at jeg skal tilbake til Norge igjen, saa uansett bedre aa bestille t/r selv om jeg eventuelt ikke trenger returbilletten  :fisk:

Skogis

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 158
    • Vis profil
Sv: Romjula 2013
« Svar #6 på: 06. Nov. 2013, 19:08 »
Reise øve på Stoke og Arsenal kampen med ein kompis, me flyr Sola-> AMS -> Newcastle tur/retur for 3000. Lande kl 12.45 torsdag og reise hjem mandags morning.

Med tanke på billetter pleie ikkje det ver noe problem så lenge du e medlem av 12th man, då e det bare te å plukka billett når disse blir lagt ud et par uker før matchday.

Mike

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 32
    • Vis profil
Sv: Romjula 2013
« Svar #7 på: 09. Nov. 2013, 01:40 »
Når det gjelder fly, så flyr vi via Amsterdam og lander i Newcastle i 12 tia....  :)

Hva gjelder kamp-tickets, så har jeg meldt meg inn som Club Member, så burde ikke bli noe problem...!?

For oss nordmenn som skal over så hadde det vært veldig hyggelig å møttes hvertfall før den første kampen !?

Bresken

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 396
    • Vis profil
Sv: Romjula 2013
« Svar #8 på: 09. Nov. 2013, 12:25 »
Nå skal jeg dessverre ikke over i romjula, tenker meg over til Sunderland-kampen istedenfor. Meeen jeg var over for et par år siden, like etter jul når vi spilte mot Man Utd (3-0 whooohoo!) og Blackburn i cupen like etter. Meldte meg da inn som club member og hadde null stress med å fikse billetter til begge kampene. Fikk for øvrig billetter til Gallowgate, som vel er å anse som den standen med best stemning.

Så lenge du ikke glemmer når billettene legges ut, så bør alt gå brillefint Mike! Tror et par av de som var med kjøpte billetter et par dager etter de var lagt ut også, så det går som regel ganske fint, om mitt tilfelle er en målestokk =)

Tremblem

  • Gjest
Sv: Romjula 2013
« Svar #9 på: 10. Nov. 2013, 22:33 »
Nå skal jeg dessverre ikke over i romjula, tenker meg over til Sunderland-kampen istedenfor. Meeen jeg var over for et par år siden, like etter jul når vi spilte mot Man Utd (3-0 whooohoo!) og Blackburn i cupen like etter. Meldte meg da inn som club member og hadde null stress med å fikse billetter til begge kampene. Fikk for øvrig billetter til Gallowgate, som vel er å anse som den standen med best stemning.

Så lenge du ikke glemmer når billettene legges ut, så bør alt gå brillefint Mike! Tror et par av de som var med kjøpte billetter et par dager etter de var lagt ut også, så det går som regel ganske fint, om mitt tilfelle er en målestokk =)

Jeg fikk IKKE kjøpt billetter til Sunderlandkampen nå i våres, selv om jeg er medlem. De få som var ledige ble blåst i løpet av noen få timer. Endte opp på Viagogo, betalte rundt 100 pund for en billett på Bar 1892. :)

Skogis

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 158
    • Vis profil
Sv: Romjula 2013
« Svar #10 på: 12. Nov. 2013, 12:01 »
Då må du ha vert seint ute, har vært på de 3 siste Tyne-wear derbyene og har aldri hatt problemer med å skaffe billetter.

Mtp Stoke og Arsenal kampen er det bare til å følge med på hjemmesiden til klubben når disse blir tilgjengelige for klubbmedlemmer, kan aldri se for meg at det blir noe problem å skaffe deg billetter til disse. Viss det er 26.Des du reiser Mike er vi nok sannsynlig på samme fly som lander 12.45 lokaltid.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Romjula 2013
« Svar #11 på: 12. Nov. 2013, 12:29 »
Billettene til det seneste tyne-wear derbyet gikk unna på få timer, så helt uproblematisk var det ikke. Jeg fikk billett etter tre timer i kø og da var nesten alt revet vekk. Årsaken til dette kan nok ha vært halvårskortene de solgte på vårparten i fjor - som betød et mindre opplag billetter til medlemmer. Mtp at vi hadde de fleste storslagene hjemme den våren gikk bok salget av disse ganske ok!

Regner med at pågangen blir bra til kampen i februar også, men litt roligere blir det nok tenker jeg.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Bresken

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 396
    • Vis profil
Sv: Romjula 2013
« Svar #12 på: 12. Nov. 2013, 13:48 »
Det er en ting jeg ikke har tenkt på, så jeg bør vel huske på dette når tiden nærmer seg. Sist gang kjøpte jeg jo billettene direkte på hjemmesiden med en gang de var lagt ut. Var litt ventetid for å få det til, men ikke noe værre en enn standard konsertbillett på billettservice! Lite hypp på å måtte gå via noen andre instanser for å få tak i billettene riktignok, men nå dreier jo dette seg om Mackem-kampen, og ikke Mike sitt eventyr i jula! Tror det går brillefint på de kampene =)

Mike

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 32
    • Vis profil
Sv: Romjula 2013
« Svar #13 på: 25. Nov. 2013, 21:51 »
Tickets til Stoke-kampen gikk veldig fint, sitter på Platinum Club  :)

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Romjula 2013
« Svar #14 på: 28. Nov. 2013, 10:51 »
Hei Mike og Skogis, fekk dykk meldinga eg sendte? ;)