20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Rolando Aarons  (Lest 30453 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #90 på: 17. Mai 2016, 18:04 »
Virker jo som en latterlig spennende spiller. Er bare å få han på en langtidskontrakt og håpe han blir kvitt skadeproblemene. Hvis Benitez virkelig blir så håper jeg og tror han tar en grundig granskning på hvorfor det er så mange skader i klubben.

Har ikke hatt så mye optimisme på lenge, gir en god faen i at vi har rykket ned. Så lenge Benitez blir er det all goooooooood. Aldri blitt så fort glad i en person før!

darkshark

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 787
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #91 på: 17. Mai 2016, 18:26 »
Han har et stort potensial og nå som det skal spilles championship-fotball er det bare å gi ham en ny sjanse. Men det burde forutsatt en grundig sjekk av helsetilstanden. Han kan ikke satses på dersom skadeproblemene fortsetter. Har hatt noen friske innhopp på vingen men stinket da Frelser McClaren plasserte ham som back. Den tiden er heldigvis over..

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #92 på: 19. Mai 2016, 09:02 »
er folk helt borte eller?...
kontrakten hans går vel ut 1. juli,,,, arsenal er vært interesserte,,, city har vært linken,,, og hvorfor har de ikke bare fått i orden en kontrakt med han hva skjer?? jeg er vært bekymra for å miste han men hele tiden tenkt at han signerer sikkert straks... nå byner jeg virkelig frykte at han er tapt. alle så talentet hans mot tottenham. wow for en kamp etter så stort skadeavbrekk... han viste alt den kampen... løp på noe som egentlig ike var sjanse en gang men scorte fordi walker ble overaska. han har scoret med hodet. han har scoret på plasserte langskudd. han er lynrask og  parkert bla. city. målfarlig er han definitivt, og tottenhamkampen viste han godt overblikk og ro da han slo målgivende pasning til janmaat...



at vi har mye skader ja...det er det mange som har... kanskje vi trener hardt og da kan slikt skje, at det er en risk å trene hardt men kan lønne seg. jeg skal ikke uttale meg om newcastles treningsoppplegg og fysio oppplegg og det har ikke dere så  veldig mye mer peil på enn meg tipper jeg..at arsenal har mye skader er vel enten for lite rotasjon. leicter vant liga dermot ved å bruke samme laget hele veien og fikk ikke en skade.

men så har arsenal flere kamper ja,  uansett har de rulert langt mer enn leicter så man skyder nok mer på  treningsmetoder... tror de har veldig kompetente trenere i arsenal og fysio team. om det er et hardt treningsprogra for å få maks ut av laget og talenter total sett. men risikere flere stader vet jeg ikke. eller om det er tilfeldigheter.. alle lager har mye skader. ofte. noen har ikke det.  sånn er et i perioder..

syns bare det er rart at det det diskuteres om skadene hans. han tjener sikkert minst på laget....

og gi han en ny sjanse?  han har bevist mot city, spurs, villa, (debuten i pl) og alltid vist sitt store potensial.

at han ble satt på venstreback,og var uhendlig med en feilpasning bla. noen få kamper, hørtes for meg ut som en smart løsning da du får utrolig bra angrep når du dobler arons og sissoko/wijnaldum/ayoze på venstresiden.. klart kanskje hans defensive kvaliteter ike er helt typisk forsvarspiller, men alle vinger må kunne forsvare til en viss grad. og det vil uanset venstrevingen gjøre. ayoze er rå på å vinne ballen.husker mot arsenal da vi tapte såvidt, sist kamp mot dem tror jeg,,,   at han skulle slå en slik forutsetning hadde ingen forventet, ikke han selv, oss, mclaren, motspillere, suppportere,,,,hvorfor skal dere være så ettterpåklloke? se på marcelo, dobbelt så rå offensivt som defensivt,,, skal de vrake han fordi han gjør noen feil? hvis han slår en feilpasning eller i aarons sitt tilfelle,, er ung, spiller i uvant posisjon på et lag som generelt sliter, borte mot et sterkt chelsea lag den kampen,,, kanskje mista litt godfølelsen av hele opplevelsen som venstreback og lagets nedtur og etter langt skadeavbrekk,,,,

håper virkelig han blir...at ayoze har signert en langtiddskontrakt i det vi lå dårlig an og kunne rykke ned(selv om han naturligvis kan bli solgt allikevle, eller for alt jeg vet  har noe fukka nedryksklausul, eller vil bort nå som han har rykkket ned,, men vi får se hvem som vil bli med videre og hvem som gråter seg vekk..tiden vil vise..

aarons har er veldig godt forhold til fysio. husker dere ikke han løp og ga han en klem etter målet borte mot city i cupen da vi vant...at han klarer å komme etter noe kamptrening, og leke med city, da brukte vi reservelaget i cupern. og ville nok aldri brukt aarons hvis vi var usikre på helsa hans..

om det er benitez kontrakt som skal til for å overbevise han, da benitez tydelig ser noe i aarons,, man må være blind for å ikke se det , og virker å vite perfekt hvordan han skal brukes,,, så håper jeg ,, såklart,, men enda en grunn for å håpe på benitez kontrakt, for å beholde spillere som aarons, ayoze, wijnaldum, janmaaat, sissoko,,ja de har rykkket ned de kan få skylda for at de har spilt dårlig. men jeg mener dette er de spillerne som har det lille ekstra. i tillegg til shelvey, mitrovic, mbemba, til tider cisse,

mange skal selvfølgelig ha stor del av skylda foor nedrykket, men vi må se fremover hvordan vi skal opp igjen og videre derfra...få disise spillerne til å skjerpe seg, for vi  vet hvs de kan..manga av spillerne jeg nevnte er unge spennene spillere. mbemba virker å ha noe ekstra, virker som en høyreback på måten han gjør ting med ball.. og virker fysisk nok både som stopper back eller midtbane.... riktig fysikk for alle 3 altså..
udugelig i taktisk i forsvar har vi vært ofte og vil si dette har vært hovedårsaken til nedrykket...
andre ganger har vi vært superkompakte mot toplag, så er definitivt noe vi kan klare...

vi får nok ingen gode spillere ned til førstedivisjon dessverre nesten uansett hvor mye ashley skulle ville åpne lommeboka,, kanskje vi ender med carrick fordi han er lokal, eller carroll eler noe, eller noen meget spennende talenter. men vi har verken samme råd, eller valgmulighet som da, eller om vi hadde vært i PL nå  til å handle..

håper virkelig aarons signerer ny kontrakt, samme gjelder så klart benitez, og at de gode spillerne våre spessielt ayoze virker å ha noe veldig spennende, jeg tror han kan utvikle til noe meget stort på maks 2 år...og wijnaldum vil jeg si er vår beste spiller kanskje per dags dato, mens sissoko også har noen ekstremkvaliteter... mitrovic er vel newcastle fan og blir nok,,,digga nok mottakelsen etter målet mot sunderland og, kanke se for meg at han vil vekk,,  mbemba har "helddigvis vært så dårlig og fått så mange sjanser" at ingen vil nok ha han.. Janmaat ser jeg for meg at kan gå til en god klubb som  trenger en god høyreback på rundt max 26 år.vi får se. men tror vi kan klare å erstatte han. krul må bli frisk og pretere igjen før noen kan tenke på å kjøpe han,, sissoko har virket å være lojal, vært linket sterkt til psg, var sikker han skuulle dra en periode,,og er nok mye vi ikke vet, men at han har vært "for god" i perioder før, er det ikke tvil om, men at han er her fortsatt vikrer vertfalll som noe bra.townsend virker å være glad for å ha komme til newcaslte- blir nok. veldig spennende, samtidig ikke helt den sansen jeg har for han, som jeg har for bla ayoze...shelvey visstnok veldig dårlig holdning, men har løpt mye, og vist hvilken pasningsfot han har, burde vært i en storklubb, galskap å liverpool  å gi slipp på han... bare holdningene ikke ødelegger, eller vi kan få rette trenern til å få max ut av han, noe vi kan få i benitez, som faktisk oppdaget shelvet til liverpool og antakelig virkelig vil satse på han, og har planer om hvordan...

cisse virker å ha noe goalgetter egenskaper og avslutninger, og egne evne til å være farlig, får nok svært lite for han, er lojal, og toppa jo  mest effektiv lista overmålscorere, har til tider vært magisk , dessverre vørt mye vekke fra skade men endelig frisk igjen,,

resten gråter jeg ikke drar. vet colback vil dø får å å oss opp. anita har noe spennende ved seg som både back, og midtbanespiller,, tiote har uheldigvis vært lenge skadet, og ble litt svekket, men vi får se hvordan form han er i,,,

om vi skal gjøre noe med laget, er fx rhodes, championships alan shearer, som jeg antar har scort ekstremt mye mål hvert år, men han rykket opp nå, en spiller som kunne vært spennende. ince har forfalt litt, men kanskje han har et talent, selv om jeger skeptisk til han nå...

elllers tror jeg vi har et godt speiderteam som har satset på spilere som kan utvikle seg i verdi og kvalitet, og både som verdi i penger og verdi i kvalitet,,  verdi for lagett,,  i utgangspunktet så det ut som en genial ide, og gidde ikke være eterpåklok, men vi hentet hvertfall noen antatt råe talenter,, fremfor avarage spillere, da vi kke kan hente fra øverste hylle, mange avi disse har vært fast for laget. wijnaldum skjønte jeg ikke hvorfor gikk til newcaslte en gang og ikke en stooooooor klubb....at vi i hele att riskikerte å rykke ned etter kjøpene våre kune jeg ikke tenke meg... og har alltid annsett carr som en genial speider, vår kanskje viktigste mannn..gikk600 millioner pluss netto i transfers siden opprykket før forige sommer og vi satt igjen med et mye mer spennende lag, en det som tok oss opp fra championshp... at vi ikke satset på en goooooood trener. en som gjør det bra i utlandet i en av de nest største landene. som ikke har blitt så stor enda, men har vist nok til å få sjansne, fremfor et kjent navn, vi vet er dårlig... tviler på at vi kke prøvde å hente en kjent klassetrener...han ville ikke brukt så mye penger om han var for grådig for en god trener til å sette sammen disse spilllerne....

tiden vil vise sier jeg,,,om benitez ikke signerer, selger vi de som sutrere seg vekk,, eller setter dem på plass, slik everton klarte med stones, united klarte med de gea, eller andre som har gjort helomvending,,

for pengene får vi ikke pl materiale nå, men sikkert noen spennende talenter fra land som portu
gal osv,,vil heller ha det, enn"sikre krigere som får oss opp" da jeg tror vi er for store og gode til å ikke voldta førstedivisjon...

om benitez drar, ikke hent en avarage kjent trener som blir slengt rundt. se litt i frankrike portugal, nederland, etc etter noen som har vist noe,, det skulle ikke være så vanskelig,,, denne trenern vet at han som sansyligvis om et år trener en storklubb i PL....
« Siste redigering: 19. Mai 2016, 09:11 av superswag »

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #93 på: 03. Juni 2016, 05:46 »
ingen som bekymrer seg om aarons signer ny kontrakt eller går til fx arsenal som visstnok har tilbudt han kontrakt?....føler det burde være det kanskje viktigste akkurat nå, at vi får aarons til å bli, men er livredd en større klubb vil ha han,,,   han har tidligere vært linket med city

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #94 på: 03. Juni 2016, 07:49 »
ingen som bekymrer seg om aarons signer ny kontrakt eller går til fx arsenal som visstnok har tilbudt han kontrakt?....føler det burde være det kanskje viktigste akkurat nå, at vi får aarons til å bli, men er livredd en større klubb vil ha han,,,   han har tidligere vært linket med city

Han er blitt 20 år nå, har ikke bevist allverdens og er skada 3/4 av sesongen, det burde være nok til å skremme et skadeplaga Arsenal. Legg gjerne til hvor du har fått det fra at han skal ha fått tilbud om kontrakt i Arsenal.
Talentet hans skal man ikke si noe på, så jeg ser helst at han signerer en ny kontrakt, men så spørs det om Benitez vil ha han med da.
Ting skjer jo som regel fort under Benitez, og her har det ikke skjedd stort.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #95 på: 03. Juni 2016, 10:28 »
Heilt klart ein veldig talentfull spiller, og har veldig lyst til å sjå korleis han kan gjere det under ledelsen til Benitez. MEN, han er utrulig skadeplaget, og ein speler som er ute over 50% av tiden, er ein spiller eg meiner vi har råd til å kvitte seg med.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #96 på: 03. Juni 2016, 13:40 »
Har lest fra tid til annen på NO folk som hevder at kontrakten hans ikke går ut i sommer, og fra kommentarene hans i denne artikkelen virker det heller ikke sånn.

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-united-winger-rolando-aarons-11344840

Mulig klubben vil vente litt å se om han klarer å holde seg skadefri, men jeg hadde selv helst sett at vi bare tilbyr gutten en ny langtidskontrakt. Spennende kantspillere har vi ikke akkurat alt for mye av i troppen.

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #97 på: 07. Juni 2016, 00:49 »
Are u serrious? Skremme et skadeplaga Arsenal? Han er free agent og krever nok ikke ekstrem lønn. Og med riktig behnandling og rehabilitering istedet for å slenge han utpå halvskada, og slå opp skaden mer, så kan han bli en stort sett frisk, og nyttig spiller for nesten en hver klubb. Og i framtia ser jeg hvertfall for meg Ayoze som venstre ving/brytende spiss. Jeg er ikke så interessert i å bruke Aarons som klassisk gammeldags ving...Men en mer moderne venstrebent høyreving,der kan kan avslutte med favorittfoten og gå innover. Mitrovic kan brukes for å variere angrepspillet fra innlegg fra backer, og som oppspillspunk som er sterk med mann i ryggen.

At dette har drøyd har nok mer med at Arsons har vist nok til at han kan velge og vrake i tilbud antar jeg... Ville være rart om ingen andre tilbød en så spennde free agent kontrakt og prøvde rehabilitere han... Siste kampen mot Tottenham var jo superreklame...

Ja du kunne googla det selv men kan vise at Arsenal visstnok har har prøvd seg:
http://www.themag.co.uk/2016/02/rolando-aarons-contract-talks-fail-but-surely-talk-of-arsenal-milan-and-juventus-is-a-joke-newcastle-united/

Har sett det mange steder at han takka nei til Arsenal da, og de tror de vil prøve seg igjen nå...
Sier ikke at dette er tilfelle, men er sikkert flere som vil ha Arrons gratis og prøve gjøre han frist... Om han ikke krever en grov lønn/sign on fee... Alt annet vil være merkelig. Ber til gud om at han blir. Så kan vi gjøre som City gjør med Aguero, er forsiktige med å matche han inn, så han ikke slår opp skaden...Er ikke vits å forhaste seg og spille med halvskadde talenter og ødelgge utviklinga i karrieren deres...


GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #98 på: 07. Juni 2016, 07:59 »
Rolando Aarons har fortsatt 1 år igjen av kontrakten. Dette har blitt bekreftet opp til flere ganger.

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #99 på: 07. Juni 2016, 08:26 »
Hvorfor står det da så mange steder at den går ut 31,6...?Håper du har rett men er bekymret..

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #100 på: 07. Juni 2016, 09:10 »
På den nydelige podcasten til denne supporterklubben ble det sagt at klubben har benyttet seg av en opsjonsavtale som gir ett års forlengelse...
Det samme gjaldt en annen av de unge spillerne. Mbabu? Men det var for to år.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #101 på: 12. Juni 2016, 05:39 »
Ja har sett sånn forlengelses greier på football manager.. hehe *beroliget*...er cabella marseille spiller eller hva skjedde med han?

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #102 på: 04. Aug. 2016, 05:52 »
Er det noen som er enige at Aarons kunne vært mest spennende som høyreving? Han er venstrebent, og i moderne fotball, spiller man jo gjerne med "feil fot" på kantene for å gå innover... Og Aarons gjennonbruddsløpstyrke er ekstrem, målfarlig, god på hodet,  men ikke noe mester på innlegg så vidt jeg har sett..Tror han kunne blitt mye bedre i en høyreving rolle hvor han går innover i banen. Vi mister riktignok litt av de innleggene vi kunne fått, men det får vi uansett i form av offensive backer, og innlegg som blir skrudd mer "framover " fra aarons og ayoze, om de bruker riktig fot...Med Mitrovic vil vi jo ha noen innlegg,, men syns det holder i massevis med backene og de innlegg de evt måtte få til, på "feil side"... Tror Aarons hadde fått mye mer ut av kvalitetene sine da...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #103 på: 04. Aug. 2016, 09:35 »
Jeg tror vel også det er avhengig av hvilke spillere han har rundt seg. Syns jo han har ganske god innleggsfot, har jo også fiksa noen assists bare i oppkjøringa til sesongen. Med Mitro på banen tror jeg han er best tjent med at Aarons og Ritchie spiller på sine "rettmessige" sider. Men tror ikke det er en ulempe at man i løpet av kamper bytter litt side underveis. Det tror jeg vi blir å se også.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #104 på: 07. Aug. 2016, 08:46 »
Sine rette sider? Om du vil ha vinger med "riktig fot" blir det jo Aarons og Richy på venstre... Richy har også en god innleggsfot og kan bli brukt til å slå innlegg om det er det vi ønsker... Men føler det er mer moderne og effektivt å spille med feilbente vinger, så kan heller backene ta seg av innleggene...Innlegg vil det uansett komme, og Mitrovic bør være en vi bruker for å variere angrepspillet fra å slå innlegg/langt,  til kamper der vi spiller lavt.. Men å satse alle vinger å backer på å slå innlegg, føler jeg gjør at vi mister litt av det trykket vi kan få sentralt...