20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2019  (Lest 103550 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #150 på: 13. Juni 2019, 15:52 »
Ser ut som om Moraes glipper. Ryktes at Villa signerer han for 22 mill pund.
Dette vinduet ser ut som et typisk Newcastle-vindu.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #151 på: 13. Juni 2019, 16:36 »
Kommer rett fra CS, og slår overgangsrekorden vår med det samme. Jeg orker seriøst ikke mer Ashley. Hvert forbanna vindu er det drama og tull. Dra en viss plass.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #152 på: 13. Juni 2019, 19:33 »
Får verkeleg ikkje håpa at han var nr.1 valget.

Fulham brukte jo og hinsides mykje pund etter opprykket. Såg korleis det gjekk.

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #153 på: 13. Juni 2019, 19:40 »
Må jo være Nikica?!? 🤣🤣
Blir 34 i august, skjer ikke! Må være Newcastle Jets i så fall!

Hehe, da kan man like godt blåse støvet av Shola!  ::)
Var vel bare ett løst twitter rykte vel. Ble litt skremt. Han har jo dovna bort i kina en del år vel..

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #154 på: 20. Juni 2019, 11:58 »
Begynner å bli gal av all denne ventingen, mtp oppkjøpet av klubben! 10 dager igjen av kontrakten til Rafa, og 10 dager til hvor vi kommer bakpå på overgangsfronten.

Skjer jo aldri at vi er tidlig ute i et overgangsvindu..

Kunne virkelig tenkt meg Ismaila Sarr til klubben, en spiller som klubben har speidet på lenge.
Men han går vel til Watford..

http://www.nufcblog.com/2019/06/20/long-term-newcastle-transfer-target-to-sign-for-watford/

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #155 på: 20. Juni 2019, 18:11 »
Skjer noe garantert innen de 10 dagene. Enten blir oppkjøpet klart og Rafa blir, ellers bli Rafa sendt på dør . Men  status på hva som skjer kommer👍. Føler meg ganske sikker på at Rafa blir og trordet er bestemt helt siden mai. Veldig rart om han velger å bare tie ,og ta hatten å gå.

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #156 på: 20. Juni 2019, 21:50 »
Håper virkelig det skjer noe i løpet av kommende uke.. lagene skal snart starte oppkjøringen får en ny sesong, jeg håper det skjer noe positivt, ellers er jeg redd det blir en sesong der alt blir svart...

Synes veldig synd på alle oss som elsker denne klubben som er stor, at denne klubben har en eier som aldri har brydd seg om klubben... Synes han er en stor skandale.. Har ikke peiling på fotball.... Han har rett og slett satt klubben i et stort svart hull... Jeg håper ikke han ødelegger klubben slik som store klubber som Leeds ble... hadde jeg vært styrtrik med flere milliarder så hadde jeg selv prøvd å ta over klubben. Hadde garantert fått klubben i mitt hjerte på høyder igjen...


Newcastle fortjener mye bedre enn Fat Ashley... Håper på takeover

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #157 på: 21. Juni 2019, 16:12 »
Om twitterkontoen til Mike Ashley er den riktige så ser det ut som det ikke blir noen ny eier.

Nå vet ikke jeg om hans twitterkonto er riktig eller om det er noen andre som skriver .

@MoneyMikeAshley






Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #158 på: 21. Juni 2019, 18:41 »
Vet ikke helt om du er seriøs nå men det er ganske lett å se at det er en parodi, spesielt mtp at det står parody account i bioen. :P

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #159 på: 24. Juni 2019, 08:21 »
https://www.thesun.co.uk/sport/football/9255652/newcastle-offer-jean-philippe-mateta/?utm_medium=Social&utm_campaign=sunfootballfacebook090619&utm_source=Facebook#Echobox=1561300804

MÅ jo stemme at vi faktisk har bydd:
Sitat
But it is thought to be between £17m and £22m - well short of Mainz's asking price.

It is claimedd the Bundesliga outfit could get as much as £35m for the France Under-21 international.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #160 på: 24. Juni 2019, 16:57 »
https://www.thesun.co.uk/sport/football/9255652/newcastle-offer-jean-philippe-mateta/?utm_medium=Social&utm_campaign=sunfootballfacebook090619&utm_source=Facebook#Echobox=1561300804

MÅ jo stemme at vi faktisk har bydd:
Sitat
But it is thought to be between £17m and £22m - well short of Mainz's asking price.

It is claimedd the Bundesliga outfit could get as much as £35m for the France Under-21 international.

Newcastle byr store summer (men likevel langt mindre enn selgende klubb har prissatt spilleren tll) for å vise "ambisjoner"..

"Jaja, Lee - vi prøvde i år også...Har du ringt Steve Bruce btw?"

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #161 på: 27. Juni 2019, 12:10 »
https://www.skysports.com/transfer/news/12691/11749759/jack-clarke-passes-tottenham-medical-ahead-of-leeds-transfer

Her burde vi vært på banen. God for Leeds i fjor. Vi kunne kanskje ha hatt muligheten hvis vi hadde garantert spilletid, noe Tham ikke kan. Bra pris også.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #162 på: 29. Juni 2019, 22:40 »
Manu kommer til å legge inn bud på Longstaff, sies det.. Ryktes om 15 mill £. Wan-Bisaka gikk for 50+ mill £🤔

Men blir ikke overrasket om han blir solgt!
Deretter følger Perez, Schär og sikkert Almiron også..

Faen dette går mot den verste sommern i klubbens historie!

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #163 på: 30. Juni 2019, 09:27 »
Manu kommer til å legge inn bud på Longstaff, sies det.. Ryktes om 15 mill £. Wan-Bisaka gikk for 50+ mill £🤔

Men blir ikke overrasket om han blir solgt!
Deretter følger Perez, Schär og sikkert Almiron også..

Faen dette går mot den verste sommern i klubbens historie!

Må du ikke svartmale før ting skjer nå. Helt sikker på at longstaff ikke blir solgt for den summen.
Av de du nevner er det kun Perez jeg ser på som fare for at forlater oss. Han har vel flørtet med media om overgang noenmnd nå. Heldigvis blir det ingen kjøp/salg før sheiken er ny eier👍

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #164 på: 30. Juni 2019, 19:07 »
TooN er du seriøs i alt du skriver? har fått med meg at du har kødda mye før også med saker...

Du har vært optimist flere ganger, men tatt feil.


Mener ikke på noen måte å være ufin mot det, men husk at vi alle på dette forumet elsker newcastle like mye som deg og ønsker virkelig at det blir positive nyheter.. men som alle vet så har ashley løyet og kødda i flere år om ting... og plutselig er alt negativ.. vi supportere blir ofte positive når vi hører om at ting er på vei til å skje, men som alltid er det kun idiotiske journalister som kommer med ting og ikke ashley eller sheik Khaled....