20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United FC - AFC Bournemouth, St. James' Park lørdag 9.11. kl. 16.00  (Lest 5970 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Det der pisset om at Rafa stakk etter pengene er jeg så lei av. Tror dere virkelig det er viktig for han? At han ville opp i lønn i Newcastle er naturlig, han ville at lønnen skulle så i stil til resultatene han oppnådde, som et signal om at Ashley ville satse. Mer komplisert enn at han ville kjøpe seg et nytt strandhus.

Nok om det; deilig seier! Enig i at det er ganske likegyldig hvordan vi spiller så lenger vi ikke rykker ned. Om våre offensive begynner å produsere målpoeng kan jo kanskje tilogmed kontrakten sikres i god tid:)

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Dersom vi hadde ansatt Tom Nordlie, hadde dere da snakket masse om hvordan han er tøff som tar jobben og at han sikkert er mye mer lojal enn Benitez? Vi har snakket om dette mange ganger før, eneste klubben i Premier League som ville ansatt Steve Bruce i 2019 er Newcastle. Selvfølgelig er Bruce storfornøyd med å få lov til å trene en PL klubb til tross for sin forferdelige statistikk. Om han mot alle odds lykkes så er jeg selvsagt storfornøyd med det. At han er en Gerodie og er verdens største Newcastle supporter stoppet han ikke fra å dra til Sunderland så akkurat det bryr jeg meg ikke om. Jeg bryr meg kun om sportslige resultater.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Det der pisset om at Rafa stakk etter pengene er jeg så lei av. Tror dere virkelig det er viktig for han? At han ville opp i lønn i Newcastle er naturlig, han ville at lønnen skulle så i stil til resultatene han oppnådde, som et signal om at Ashley ville satse. Mer komplisert enn at han ville kjøpe seg et nytt strandhus.

Nok om det; deilig seier! Enig i at det er ganske likegyldig hvordan vi spiller så lenger vi ikke rykker ned. Om våre offensive begynner å produsere målpoeng kan jo kanskje tilogmed kontrakten sikres i god tid:)

Hvilke gode prestasjoner mener du Benitez på 50% opp i lønn på? Det lurer jeg veldig på...
At han dro etter pengene er vel ganske opplagt og beviselig da han gikk til Kina. Eller mener du han har en så stor trang for vårruller?  😜
Litt av poenget mitt med å dra opp Rafa er jo akkurat det at Bruce klarer jo dette faktisk minst like bra som Rafa.
Jeg sa før sesongen og kan si det igjen. Vi rykker ikke ned og problemet vårt er ikke Bruce. Er tjukken med bunnsignaturen som må ut.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
« Siste redigering: 14. Nov. 2019, 12:45 av lgrinde »

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
https://www.themag.co.uk/2019/11/danny-murphy-once-again-proves-it-is-all-guesswork-with-newcastle-united-expert-knowledge/

Danny Murphy ;D

Den ene er verre enn den andre! Shelvey er god når han får tid og rom, ellers ganske så ubrukelig. Den ene gode pasningen ila en kamp veier som oftest ikke opp for resten av prestasjonen hans. 

Håper virkelig at SM er det som blir prioritert, neste gang vi skal handle.