20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steve Bruce  (Lest 75523 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #60 på: 18. Aug. 2019, 14:42 »
Nå er ikke dette Joelinton tråden, men Shearer sier det ganske greit: “Where do you start with Newcastle? Terrible defensively, no creativity at all.” “Scoring goals will be a big problem for Newcastle unless they change things – and they have to change one thing. There is too much distance between Joelinton and Almiron. Joelinton had no support, he’s got to hold the ball up for too long and there’s no-one within 40 to 50 yards of him.

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #61 på: 18. Aug. 2019, 15:54 »
Nå er ikke dette Joelinton tråden, men Shearer sier det ganske greit: “Where do you start with Newcastle? Terrible defensively, no creativity at all.” “Scoring goals will be a big problem for Newcastle unless they change things – and they have to change one thing. There is too much distance between Joelinton and Almiron. Joelinton had no support, he’s got to hold the ball up for too long and there’s no-one within 40 to 50 yards of him.

Godt innspill! Og det er det Bruce som må løse, med de spillerne han har tilgjengelig.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #62 på: 18. Aug. 2019, 18:17 »
Altfor tidleg koma med ein endeleg dom øve Joelinton endå.

«Steve Bruce admits that he is desperate to get Dwight Gayle back on the field as soon as possible.»

og

NUFC players day off cancelled

A reminder that Newcastle’s players had a planned day off cancelled after the Norwich loss.

NEW: Players have their day off cancelled after #nufc inquest.https://t.co/hy0PSxwvgX

— The Chronicle (@ChronicleNUFC) August 17, 2019
« Siste redigering: 18. Aug. 2019, 18:20 av lgrinde »

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #63 på: 18. Aug. 2019, 21:50 »
Den bleie kommentaren kunne du ha spart deg for, usaklig smakløst og umodent..

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #64 på: 18. Aug. 2019, 22:21 »
Ser ikke helt problemet med den, men dersom noen blir støtt så må de gjerne ta det med meg så skal jeg være første til å beklage. Tenker vi skal tåle litt banter og ikke ta ting så høytidlig her inne. Vi er alle i samme båt. Det er vi her inne som jubler når det går bra, og det er vi her inne som lider når det går dårliG.
« Siste redigering: 19. Aug. 2019, 07:49 av Hughie »

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #65 på: 18. Aug. 2019, 22:53 »
Joda, det er tidlig å stemple Joelinton som en flopp enda, men vi kan være enig om at trenden ikke er bra. Flere kamper uten mål og presset på han vil ikke bli noe mindre. Han er hentet inn som en som skal ha drakt nummer 9 og i Newcastle skal spillere med trøye nummer 9 score. Det som bekymrer er at jeg tror Joelinton er mer en tilrettelegger enn en målscorer og med Almiron løpende som crazy frog der oppe lukter det bare ikke mål av Newcastle.

Kanskje Joelinton og Gayle kan finne tonen sammen? Gayle klarer fint 20 mål i Championship, han må da kunne klare 10-12 i PL. Pukki viser at det er mulig.

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #66 på: 21. Aug. 2019, 23:31 »

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #67 på: 22. Aug. 2019, 12:48 »
Akkurat nå tenker jeg faktisk at Brucern er desperat etter å få Carroll på beina. Tror også det ligger et potensiale i langt fler mål om han går over i en Rafa-formasjon med Almiron mer ut på kant lengre bak i bana og hvor Joelinton kanskje heller jobber bak Carroll i front. Eller er det alldeles idiotisk? Det lukter ikke mål av noen per i dag, og da er det faktisk Carroll eller Gayle som kan være løsningen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #68 på: 22. Aug. 2019, 15:25 »
Det er i mine øyne den sentrale midtbanen som vi i første rekke må få i gang motoren på. Både servicen til angrep og forsvar er for dårlig. Er så mange forskjellige variasjoner og muligheter at jeg lurer litt selv på hva som er best. Om ikke Bruce løser dette problemet, enten 2 eller 3 sentralt, så blir det meget lang sesong.
I utgangspunktet synes jeg at Longstaff og Hayden pr dags dato er soleklare valg. Hvor skal vi sette Shelvey for å få det beste ut av han? Ki er en grei/ok backup, men det er vel egentlig bare de 4 vi har. For tynt er jeg redd.

Vi har sett at spisser som bøtter inn mål i Championship de seneste årene også scorer jevnt og trutt i PL. Diogo Jota, James Maddison, Glenn Murray, Andre Gray, Charlie Austin, Callum Wilson, Troy Deeney og nå sist Teemu Pukki, Billy Sharp og Neil Maupay.
Vi har kanskje den spissen, ihvertfall en av dem, som har levert flest mål i Championship totalt sett over de siste sesongene i Gayle. Kan det være en ide og spille med 2 spisser f.eks. Joelinton - Gayle....... evt Muto

Personlig er jeg veldig lysten på å prøve ut Almiron - Joelinton - ASM fra start. Men kan det funke å prøve ut Joelinton - Gayle/Muto, med Almiron - ASM rett bak på kant. Longstaff - Hayden sentralt....... Blir nok litt for offensivt dette.........

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #69 på: 22. Aug. 2019, 16:28 »
Den bleie kommentaren kunne du ha spart deg for, usaklig smakløst og umodent..

Haha.. er du seriøs?
Var jo en kjempe artig sammenligning som poengterer at det å si Joelinton er flopp etter 2 kamper ,er håpløst.
Jeg lo faktisk høyt for meg selv av den kommentaren. Litt humor må jo være lov😎

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #70 på: 22. Aug. 2019, 16:28 »
4-4-3 Asm-joelinton-almiron og tre sentralt.. Kan legges ned til en 451 enkelt.. Har lite tro på det Bruce driver med akuratt nå, men det er Bruce så det blir vell værre

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #71 på: 22. Aug. 2019, 16:33 »
Joelinton har 4 kamper for Newcastle . 2 mål.
Er vel der de fleste toppspisser ligger.
Det løsner nok snart. Han kunne fort putta i begge. Marginer.
22 mål på 38 kamper ble toppscorer i fjor.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #72 på: 22. Aug. 2019, 16:33 »
4-4-3 Asm-joelinton-almiron og tre sentralt.. Kan legges ned til en 451 enkelt.. Har lite tro på det Bruce driver med akuratt nå, men det er Bruce så det blir vell værre

4-4-3 hadde vært fint 😜
Men er enig i at 4-3-3 hadde vært spennende og best for Almiron, Max og joe.
« Siste redigering: 22. Aug. 2019, 16:35 av TooN »

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #73 på: 22. Aug. 2019, 17:00 »
4-4-3 Asm-joelinton-almiron og tre sentralt.. Kan legges ned til en 451 enkelt.. Har lite tro på det Bruce driver med akuratt nå, men det er Bruce så det blir vell værre

4-4-3 hadde vært fint 😜
Men er enig i at 4-3-3 hadde vært spennende og best for Almiron, Max og joe.

Hehe her må jeg ta av meg hatten i innrømme at den eneste som er værre enn Bruce er meg selv:) 4-3-3 selvfølgelig;)

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #74 på: 22. Aug. 2019, 17:54 »
                    Joelinton

Almiron                               ASM

          Shelvey          Longstaff
                     Hayden

Jetro/Dummett  Schar Lascelles  Manquillo

                    Dubravka

Noe slikt kunne kanskje funka, men ikke borte mot Spurs? Der parkerer vi bussen, og setter de 2 kjappeste på topp.
No fate but what you make