20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Everton - Newcastle tirsdag 21.01.20 kl 2030  (Lest 4867 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle tirsdag 21.01.20 kl 2030
« Svar #30 på: 21. Jan. 2020, 22:43 »
Det er noe av det dummeste jeg har sett. 92 minutt med sorg, før vi gjør en liten kraftanstrengelse på slutten.

Var slik mot Chelsea og...

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle tirsdag 21.01.20 kl 2030
« Svar #31 på: 21. Jan. 2020, 22:44 »
Det er noe av det dummeste jeg har sett. 92 minutt med sorg, før vi gjør en liten kraftanstrengelse på slutten.

Var slik mot Chelsea og...

4 poeng så trenger ikke yte mer. Spar på kruttet til det virkelig trengs😜

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle tirsdag 21.01.20 kl 2030
« Svar #32 på: 21. Jan. 2020, 22:49 »
Det er noe av det dummeste jeg har sett. 92 minutt med sorg, før vi gjør en liten kraftanstrengelse på slutten.

Var slik mot Chelsea og...

Nja. Vi var defensivt mye bedre strukturert mot Chelsea. Syltynt offensivt da også, men langt bedre defensivt.

Men jeg synes ikke Bruce skal lastes altfor mye for prestasjonene denne kampen. At spillerne hele tiden tar dårlige valg med ræva utførelse, bør en ikke laste manageren for.
Skal selvsagt ikke frita Bruce for all skyld her, men spillerne må prestere mye bedre enn i dag.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle tirsdag 21.01.20 kl 2030
« Svar #33 på: 22. Jan. 2020, 09:15 »
Må no berre sei at den som henta Dubravka, Schär, Fernandez, Lejeune, Clark, Ritchie, Hayden, Manquillo, Almiron, ga kapteinsbindet til Lascelles og fekk fram S Longstaff må verkeleg vera ein særs dyktig manager!
Bruce er heldig som har «arva» desse.
« Siste redigering: 22. Jan. 2020, 09:20 av lgrinde »

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle tirsdag 21.01.20 kl 2030
« Svar #34 på: 22. Jan. 2020, 10:20 »
Må no berre sei at den som henta Dubravka, Schär, Fernandez, Lejeune, Clark, Ritchie, Hayden, Manquillo, Almiron, ga kapteinsbindet til Lascelles og fekk fram S Longstaff må verkeleg vera ein særs dyktig manager!
Bruce er heldig som har «arva» desse.

Godt det er noen som er veldig fornøyd med stallen vår.
Så fort nye eiere kommer vil jeg kun ha med 4-5 spillere videre. Resten kan vi ta vrakpant på.

Dub
Max
Lacelles
Schär
Willems om vi signerer han permanent
Kanskje fernandez som en squadplayer. Resten kan vi godt bytte ut for min del. Championship spillere
« Siste redigering: 22. Jan. 2020, 10:22 av TooN »

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle tirsdag 21.01.20 kl 2030
« Svar #35 på: 22. Jan. 2020, 10:27 »
Må no berre sei at den som henta Dubravka, Schär, Fernandez, Lejeune, Clark, Ritchie, Hayden, Manquillo, Almiron, ga kapteinsbindet til Lascelles og fekk fram S Longstaff må verkeleg vera ein særs dyktig manager!
Bruce er heldig som har «arva» desse.

Godt det er noen som er veldig fornøyd med stallen vår.
Så fort nye eiere kommer vil jeg kun ha med 4-5 spillere videre. Resten kan vi ta vrakpant på.

Dub
Max
Lacelles
Schär
Willems om vi signerer han permanent
Kanskje fernandez som en squadplayer. Resten kan vi godt bytte ut for min del. Championship spillere

Har eg ikkje sagt noke om. Snakk om å vri på det ein skriv.
Dei har sikkert lagt opp før me får ny eigar, so det treng du ikkje tenke på. Sjølvsagt lov å drøyma.
« Siste redigering: 22. Jan. 2020, 10:28 av lgrinde »

Tino

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 60
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle tirsdag 21.01.20 kl 2030
« Svar #36 på: 22. Jan. 2020, 10:51 »
Ligger under 2-0 og bruker de 3 byttene på å sette inn 3 forsvarsspillere...  Hva er det her for noe?

TooN jeg vil gjerne ha litt av det du røyker for å synes dette er en taktisk god mann...

 8)

Det er bare en Steve Bruce!

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle tirsdag 21.01.20 kl 2030
« Svar #37 på: 23. Jan. 2020, 07:29 »
Hadde jeg fått tilbudet om uavgjort borte mot Wolves og Everton og seier hjemme mot Chelsea hadde jeg naturligvis tatt det resultatet. Alle disse tre lagene har på papiret sterkere lag enn oss på midtbanen, backplass og i angrep. Dvs. at vi måtte ha marginer for å få noe ut av kampene, og de marginene hadde vi . Litt til Steves forsvar har vi en skadeliste som er ganske lang per dags dato. Meeen, så er spørsmålet , hvorfor får vi så mange skader nå sammenlignet med da Rafa var manager? ;)

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle tirsdag 21.01.20 kl 2030
« Svar #38 på: 23. Jan. 2020, 07:40 »
Hadde ikkje trua på 5 poeng nei, med tanke på det me presterte i juleferien. Prestasjonsmessig ikkje so mykje betre, men me tok likevel 5 poeng på 3 kampar og ikkje 0.
Ser ein på tabellen so er det 5 viktige poeng! 7 poeng ned til nedrykk, 4 opp til 5.plass.