20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2018  (Lest 146101 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Alan

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 83
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #300 på: 03. Juli 2018, 14:37 »
"Newcastle have had a bid rejected for Nice striker Alassane Plea, who is valued at around £27m, with West Ham also in the hunt to sign the 25-year-old. The Magpies have been told to raise their offer or lose out on the player, who is keen to play for manager Rafael Benitez at St James’ Park."

Kopiert fra artikkelen om Mitrovic fra The Telegraph, som Geordie linket til for et par poster siden. Om det stemmer at han ønsker å spille for Benitez vet jeg ikke, men det er jo i så fall positivt for oss.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
« Siste redigering: 03. Juli 2018, 18:25 av Geordie »
No fate but what you make

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #302 på: 04. Juli 2018, 06:49 »
Hvor god er denne Plea egentlig? Jeg har ikke hørt om ham. Jeg går rett inn i sjokk hvis MA legger 30 mill på bordet for ham, noe vi sikkert må siden West Ham fikk avvist et bud på 27.

nebur

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #303 på: 04. Juli 2018, 14:06 »
Noen som kan forklare Plea ryktene?

Sky hevder at West ham har et bud inne på 27millioner, og nice vil ha 26.6...?
Samtidig har vi levert inn et bud på 15 millioner ?..

Hva er det jeg ikke ser?

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #304 på: 04. Juli 2018, 14:24 »
Ashley prøver å få i stand en Plea-deal. *vitsetromme*

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #305 på: 04. Juli 2018, 16:10 »
Er så mye rare rykter rundt prisen på Plèa. Det hevdes av Nice vil ha €30m, noe som tilsvarer £26.6m. Og vi skal vel også ha fått et bud avslått på £27mill. Samme som det ryktes at West Ham har bydd.

At vi skal ha bydd £15 har jeg ikke hørt, men kan sikkert stemme det også.

Ellers så virker det som om Sturaro-avtalen fortsatt jobbes med, og at klubbene nærmer seg enighet (calciomercato - er vel kanskje ikke en kjempestilig kilde da...). Håper vi får denne avtalen i havn, da har vi en ganske så solid sentral midtbane! :)

Og Mbemba sin overgang kan fort gå i orden, går til Porto for €8m. 4års kontrakt (O Jogo).
« Siste redigering: 04. Juli 2018, 16:11 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

nebur

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #306 på: 04. Juli 2018, 21:24 »
The Chronicle som skrev at det var 15 millioner pund Newcastle har bydd, er litt typisk. Om de har bydd 27 millioner (sammen med West Ham), så ville det nok vært akseptert så..

The Chronicle skriver også at Sturaro overgangen ikke er topp-pri for Newcastle, og at det bare er agenten som lager lyder for å skape en interesse. Ikke nærliggende altså..

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #307 på: 05. Juli 2018, 09:02 »
Er så mye rare rykter rundt prisen på Plèa. Det hevdes av Nice vil ha €30m, noe som tilsvarer £26.6m. Og vi skal vel også ha fått et bud avslått på £27mill. Samme som det ryktes at West Ham har bydd.

At vi skal ha bydd £15 har jeg ikke hørt, men kan sikkert stemme det også.

Ellers så virker det som om Sturaro-avtalen fortsatt jobbes med, og at klubbene nærmer seg enighet (calciomercato - er vel kanskje ikke en kjempestilig kilde da...). Håper vi får denne avtalen i havn, da har vi en ganske så solid sentral midtbane! :)

Og Mbemba sin overgang kan fort gå i orden, går til Porto for €8m. 4års kontrakt (O Jogo).

Har en kompis som erhardcore juventus  supp. Han sier styr unna. Mannen erhåpløs. Deres obertan😱

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #308 på: 05. Juli 2018, 13:05 »
Det bittelille jeg har sett av Sturaro er ikke så verst, så jeg holder fortsatt på at det ville vært en grei signering. Midtbaneterrier, med gode pasningsferdigheter.

Men for all del, sett veldig lite. Men mener Nickson og Benitez at han er god nok, så stoler jeg på dem.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #309 på: 05. Juli 2018, 23:29 »
Har også en Juve-kompis som mener det blir folkefest om han stikker...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #310 på: 06. Juli 2018, 06:53 »
Spurte Heggelund på Twitter igår hva han mente om Sturaro. Han mente sturaro var en arbeidshest med bra skudd/pasninger og har potensiale for å bli en geordie hero...

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #311 på: 06. Juli 2018, 09:29 »
Har også en Juve-kompis som mener det blir folkefest om han stikker...

Det var det da de solgte Henry også ;)

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #312 på: 06. Juli 2018, 10:01 »
Har og en kollega som er Juve-fan, mener det ikke er noe tap for de om Sturaro stikker. Prisen som er nevnt tilsier vel også det.

Imidlertid, når du har landskamper for Italia og er kjøpt av Juve, så kan det ikke være så gærn't tenker jeg.

Positiv om han dukker opp.
No fate but what you make

nebur

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #313 på: 06. Juli 2018, 14:25 »
Men da er det jo bra at ryktene ikke stemmer da  ;).. Neste

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #314 på: 06. Juli 2018, 17:45 »
Vi er jo ikke i en posisjon der vi kan hente spillere Juventus tar skade av å miste, så man må ta det i betraktning på slike tilbakemeldinger. Juventus er i en annen liga (jada.....) enn oss.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒