20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: ----> bridge,gravesen og martins-  (Lest 7891 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

shpetim

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 671
    • Vis profil
----> bridge,gravesen og martins-
« på: 20. Aug. 2006, 20:36 »
Får vi disse spilerne her så mener jeg at vi har et godt nok lag for seriegull !!!!

tanker og menininger rundt dette mine venner ?

martins, LLYYYYN rask, raskere enn bellamy, jaa det går an. Snart i boks !

Gravesen, syyyk midtbanespiller, har vært i real i 1 år, har en super teknikk med en super pasningsfot som kan knekke hvilke som helst forsvar. Så f.eks da han spilte for danmark på privat landskampene. Flott par med PARKER. sry Emre, thats life !

Bridge, bedre enn Babyarro. Godt å ha 2 backer. Trenger egentlig ikke han. Vi har nzogbia og dugg som kan spille der.
ax

lucky_luque

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 420
    • Vis profil
----> bridge,gravesen og martins-
« Svar #1 på: 20. Aug. 2006, 20:46 »
åjo...vi trenger Bridge...baba er god offensivt men sliter defansivt, men bridge er komplett.

BallaJazz

  • Gjest
Re: ----> bridge,gravesen og martins-
« Svar #2 på: 20. Aug. 2006, 20:56 »
Sitat fra: shpetim
Får vi disse spilerne her så mener jeg at vi har et godt nok lag for seriegull !!!!

tanker og menininger rundt dette mine venner ?



Gravesen, syyyk midtbanespiller, har vært i real i 1 år, har en super teknikk


Serie gull? :lol: Gravesen super teknikk? :lol: .Den var dagens! Ikke akuratt det gravesen er kjent for men greier vi å hente disse 3 å alle holder seg skade fri så vill jeg si ambisjonene vill være å komme blandt de 3-4 beste.Serie gull? Nei

djmattis

  • Gjest
----> bridge,gravesen og martins-
« Svar #3 på: 20. Aug. 2006, 21:16 »
Jeg tror ikke folk skjønner hvor sinnsykt rask og sterk Martins er.
Beina hans er som overkroppen min, haha
Han knuser hvilken som hellst PL forsvarer i fart, tro meg.
Jeg har vært Inter fan like lenge som jeg vært Newcastle fan, så jeg har fulgt med han i mangen år.
Er det en klubb jeg skulle latt han gått til så er det jo Newcastle, ville ikke latt han spille mot mitt egne lag, for han er en forsvars trussel.
Håper for guds skyld dette går gjennom!

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
----> bridge,gravesen og martins-
« Svar #4 på: 20. Aug. 2006, 21:55 »
Hmm.. Tipper vi kun får Bridge og Martins... Men med disse to tipper jeg en fjerdeplass kan være innenfor rekkevidde med litt marginer og litt flaks,,

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
----> bridge,gravesen og martins-
« Svar #5 på: 20. Aug. 2006, 21:59 »
Jeg er fortsatt skeptisk. Selv med Bridge mangler vi er forsvarssjef. Vi mangler også en som score 20mål per sesong, tror verken martins eller ameobi kommer opp på de siffrene. Men med Klose, da snakker vi!:)

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
----> bridge,gravesen og martins-
« Svar #6 på: 20. Aug. 2006, 22:02 »
Sitat fra: "kesse"
Jeg er fortsatt skeptisk. Selv med Bridge mangler vi er forsvarssjef. Vi mangler også en som score 20mål per sesong, tror verken martins eller ameobi kommer opp på de siffrene. Men med Klose, da snakker vi!:)


Er ganske sikker på at vi henter en midtstopper nå som Boumsong forsvinner. Roeder sa tidligere i sommer at han ville hente en midtstopper som var ung, men som i tillegg hadde spilt på høyt nivå. Etter at han sa dette ble vi raskt linket til Curtis Davis og Robert Huth. Det er selvfølgelig uaktuellt å hente disse nå.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

NUFCern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 983
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
----> bridge,gravesen og martins-
« Svar #7 på: 20. Aug. 2006, 22:04 »
Jeg stemte JA!, mest på grunn av at jeg vil ha alle disse spillerne. Jeg tviler på at alle kommer, men det er lov å håpe!

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
----> bridge,gravesen og martins-
« Svar #8 på: 20. Aug. 2006, 22:36 »
Sitat fra: "GeirAndreas"
Da er så og si Gravesen i boks:):)


Hvor har du dette fra??  :P

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
----> bridge,gravesen og martins-
« Svar #9 på: 21. Aug. 2006, 16:07 »
Vi kommer ikke til å hente noen av dem. Hva i alle dager skal vi med Gravesen? En midtbanespiller er jo det siste vi trenger! Ikke det at Roeder kommer til å hente han, men det lille av energi har bruker på spillerkjøp burde han brukt på en spiss og en forsvarer.

Jeg blir overrasket om vi i det hele tatt kjøper NOEN. Likevel så er det et aldri så lite håp om å få en spiller, og da tror jeg på Martins. At vi får Bridge tviler jeg sterkt på. Men det er jo også mulig, selv om sannsynligheten er svært liten. At vi får 3? Aldri.

Og at enkelte tror at Klose overrasker meg mer enn solskinnsværet i Bergen. NUFC kommer ikke til å kjøpe en skikkelig målscorer. Ikke i år.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

shpetim

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 671
    • Vis profil
----> bridge,gravesen og martins-
« Svar #10 på: 21. Aug. 2006, 16:26 »
Jeg ville heller ha valgt Gravesen fremfor Bridge. Hvorfor ? Hvordan skal jeg forklare det med en SETNING. Real M: kjøpte han. Er ikke mer å si.

Martins, hehehhe, du sier noe klokt der inter/newcastle fan. han eeeeerr sååå rrrraaaask at du ikke rekker å se navnet hans på drakta !

Skulle ha vært en 100 M duell  mellom Henry,Martins,Bellamy,Robben og ETO. heaheahea.

Selger vi Boumsogn så trenger vi da ikke å bruke noe mer penger på enda en stopper. har 3 gode igjen,taylor,bramble og moore. har vi også peter ramage.
ax

shpetim

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 671
    • Vis profil
----> bridge,gravesen og martins-
« Svar #11 på: 21. Aug. 2006, 16:27 »
Jeg ville egentlig gått til banken og gååt som faen i gjeld og kjøpt KUN en speller. KLOSE !!!!!!
ax

Agurksaft

  • Gjest
----> bridge,gravesen og martins-
« Svar #12 på: 21. Aug. 2006, 16:30 »
"Selger vi Boumsogn så trenger vi da ikke å bruke noe mer penger på enda en stopper. har 3 gode igjen,taylor,bramble og moore. har vi også peter ramage."


Gode og gode fru blom, visst nok lev dei av å spela fotball, men.

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
----> bridge,gravesen og martins-
« Svar #13 på: 21. Aug. 2006, 16:40 »
Sitat fra: "GeirAndreas"
Tror vi får alle sammen. Selvfølgelig kan vi være med å kjempe helt der oppe men seriegull er litt vel opptimistisk.

Chelsea og manutd og liverpool blir hardt, men 4. plassen skal vi klare uansett!!!


tror liverpool blir lettere å slå enn arsenal. skjønner ikke hvorfor liverpool blir rost sånn oppi skyene.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
----> bridge,gravesen og martins-
« Svar #14 på: 21. Aug. 2006, 17:49 »
Liverpool blir knallharde i år. Med enorm fart både på vingene og i front, samt target-mennene Crouch og Kuyt har de funnet en dødelig oppskrift på kontringsfotball... Speedy Gonzales, Jermaine Pennant og Craig Bellamy er alle tre mareritt for ethvert forsvar.