20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Leicester voldsomt undervurdert  (Lest 12324 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Leicester voldsomt undervurdert
« Svar #15 på: 22. Sep. 2016, 07:33 »
Han Slimani ser ut som eit godt kjøp. Kan strekka meg til ein 7.plass. Trur dei vil slita mot Arsenal, Chelsea, City, Spurs, Man U, Everton og Liverpool.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Leicester voldsomt undervurdert
« Svar #16 på: 22. Sep. 2016, 16:44 »
Med den logikken er jo Chelsea dømt til å vinne ligaen. Hvis Kante er så outstanding...

Nei. At en spiller fungerer kjempebra i klubb A og under manager B, betyr ikke at han automatisk vil finne seg til rette under klubb C og manager D. Dette skjønner du også, Superswag. Bare Mahrez var bedre enn Kante i fjor, og det sier egentlig alt.
Nei.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Leicester voldsomt undervurdert
« Svar #17 på: 24. Sep. 2016, 14:34 »
Satan som Leicester savner en midtbanespiller ala Kante. Det er jo ingenting som tyder på at dette laget skal komme på øvre halvdel i år. Må handle en ny midtbanespiller eller to i Januar.
Nei.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Leicester voldsomt undervurdert
« Svar #18 på: 25. Sep. 2016, 11:14 »
De har jo kjøpt fjorårets Kanté i Ligue 1, Nampalys Mendy. Problemet er bare at han sliter med skadeproblemer.

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Leicester voldsomt undervurdert
« Svar #19 på: 27. Sep. 2016, 03:06 »
Vel innlegget mitt var delvis ironisk... Poenget mitt er at Kante ER blitt en av de mest oppskrytte spillerne i PL, som om han ene og alene er skillet mellom gull og 7ende plass... Jeg mente ikke at Chelsea kom til å vinne ligaen med Kante, jeg mente at med argumentasjonen at Kante er skille mellom gull og 7ende plass, så ville jo Chelsea bli helt uslåelige... Nå har jeg gang på gang gjentatt meg at Kante alene, ikke er det som skiller dem fra et ligagull og en 7-9ende plass...Og dermed har jeg aldri påstått at Kante vil bli en hit i Chelsea. Vil tro at Leicester "haterne" innser at Kante ikke er så fantastisk god nå som han er i Chelsea.

Ja, han var vel deres 2./3. beste spiller...Syns det er urettferdig å ikke rangere Vardy som deres kanskje viktigste spiller, sammen med Kante og Mahrez... Men virker som enkelte her tror at dette er et lag med 3,(nå 2 etter Kante er dratt), gode spillere, og resten er søppel....Hvem med littegrann fotballkunnskaper klarer ikke se at Shcmeichel var en god kandidat til årets keeper...? Drinkwater en komplett midtbanespiller, som kan fordele baller, og jobber som et dyr... Burde vært på landslaget, og er sikkert aktuell for "større" klubber... Morgan og Huth var det beste stopperparet i Premier League...

Og Kante sin erstatter er som nevnt skadet, så savnet av en slik spillertype er nok større enn savnet av Kante... Leicter virker å være råe på scouting, og har nok hentet en klassespiller til å erstatte han...


boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Leicester voldsomt undervurdert
« Svar #20 på: 06. Nov. 2016, 19:59 »
Nytt tap. Kjedelig, men dessverre ikke helt uforventet.
Nei.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Leicester voldsomt undervurdert
« Svar #21 på: 07. Nov. 2016, 08:24 »
Ikke minst: 2 poeng ned til nedrykksplass. 12 poeng opp til CL-plass. Kanskje ikke helt overraskende, det heller.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Leicester voldsomt undervurdert
« Svar #22 på: 14. Nov. 2016, 14:39 »
Er vel alleredew videre i CL så og si....................Ser ut til å vinne gruppen foran Porto.............

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Leicester voldsomt undervurdert
« Svar #23 på: 16. Nov. 2016, 02:28 »
Ser du fortsatt på Leicester som tittelutfordrer?





 :P

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Leicester voldsomt undervurdert
« Svar #24 på: 23. Nov. 2016, 04:42 »
Så du på Chelsea som tittelutfordrer på samme tid ifjor? De var favoirtter, regjerende mester før sesongen og lå vel omtrent på nedrykk på denne tia... Var det dermed merkelig gjettet å tippe Chelsea FØR sesongen ifjor?...Med din logikk...  Nei jeg gjør ikke det..Gjorde ikke det ifjor om Chelsea på denne tiden heller, selv om de var naturlige favoritter før sesongen.. Men ser faktisk på dem som tittelutforder til CL tittelen...

Tror de fleste er litt etterpåkloke her, for å ikke tippe dem på øvre halvdel av tabellen ville vært merkelig og nepppe noen som hadde gått med på....Ingen hadde forventet at de skulle skuffe så mye. Sa aldri at de garantert vinner ligaen, men de kunne være en kandidat... Er tross alt regjerende mestere...Kantes erstatter skadet i hele år forresten...

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Leicester voldsomt undervurdert
« Svar #25 på: 03. Des. 2016, 17:51 »
Steike, hva har skjedd? Det her er jo helt på trynet. At de ikke kom til å komme blant topp 4 var vel noe de fleste kunne se for seg, men at det skulle gå så dårlig som det gjør nå? Det er overraskende.
Nei.

wiigen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 458
    • Vis profil
Sv: Leicester voldsomt undervurdert
« Svar #26 på: 03. Des. 2016, 21:31 »
Jeg tror fort Leicester kan være med i nedrykkstriden ved slutten av sesongen.
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Leicester voldsomt undervurdert
« Svar #27 på: 05. Des. 2016, 11:02 »
Var brennsikker på at Leicester aldri kom til å være nær CL-plass denne sesongen. Tenkte dog de ville ligge oppunder 10. plass.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Leicester voldsomt undervurdert
« Svar #28 på: 05. Des. 2016, 19:22 »
Nevnt det i et tidligere svar eller annen tråd. Tynn stall, mista en av sine beste spillere i Kanté, ingen soleklare forsterkninger (som vises enn så lenge i hvertfall), ekstra påkjenning med CL-spill. Bra optimistisk (naivt?) å tro de skal klare å gjenskape fjoråret er nå min mening. Minner veldig om oss sesongen etter 5. plassen. Enda ikke for sent å rette opp i inntrykket, men tror de vil slite med komme noe særlig høyere en rundt midten. (Det sagt så vinner de sikkert de neste 10  :P )
No fate but what you make

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Leicester voldsomt undervurdert
« Svar #29 på: 06. Des. 2016, 07:19 »
Kan me for første gongen i historien sjå eit lag som rykke ned frå PL vinne CL? ;D